خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 28 مارس 2023

در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

PPC

جستجوی دیگر

بازخورد:

سئو

موبایل و صدا

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-03-28-2023-35138.html

تجزیه و تحلیل

Google Search Console جزئیات بیشتری را در عملکرد محصول شما با فهرست‌های Merchant و قطعه‌های محصول ارائه کرده است. کنسول جستجوی گوگل نیز گزارش Core Web Vitals را به روز کرد. Google Ads Editor نسخه 2.3 اکنون منتشر شده است. بینگ اکنون داده های از دست رفته را در ابزار وب مستر بینگ برطرف کرده است. ا،ر سئوکارها فکر می کنند بینگ چت بهتر از Google Bard است. اوه و به‌روزرس، اصلی Google در مارس 2023 امروز عرضه شد – فردا در مورد آن بیشتر توضیح خواهیم داد.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • کنسول جستجوی گوگل فهرست های تجاری و گزارش قطعات محصول را منتشر می کند
    Google برخی از گزارش‌های موجود در Google Search Console را به‌روزرس، کرده است تا فهرست‌های Merchant و تفاوت‌های قطعه محصول را شناسایی کند. اکنون می‌تو،د در «کنسول جستجو» تفاوت عملکرد را بین نحوه عملکرد نتایج جستجویتان بین فهرست‌های Merchant و قطعه‌های محصول مشاهده کنید.
  • به‌روزرس، گزارش Core Web Vitals کنسول جستجوی Google
    Google گزارش Core Web Vitals را در کنسول جستجوی Google در 27 مارس 2023 به‌روزرس، کرد. شرکت جستجو نوشت: این به‌روزرس، ممکن است منجر به تغییر در تعداد URL‌های گزارش Core Web Vitals شما شده باشد.

  • Google Ads Editor نسخه 2.3 دارایی های اطلاعات ،ب و کار، دارایی های مکان و موارد دیگر را به دست می آورد
    Google نسخه 2.3 Google Ads Editor را منتشر کرده است، این نسخه چهار ماه و نیم از انتشار نسخه 2.2 در نوامبر 2022 می‌گذرد. ​​نسخه جدید دارایی‌های تصویر، دارایی‌های مکان، دارایی‌های اطلاعات تجاری b، اتوماسیون دارایی متنی PMAX، کاوشگر پیشنهادات را به دست می‌آورد. ..
  • مایکروسافت داده های از دست رفته را در Bing Webmaster Tools API رفع می کند
    مایکروسافت داده های از دست رفته را در Bing Webmaster Tools API رفع کرده است. به ،وان یادآوری، یک باگ وجود داشت که باعث شد Bing Webmaster Tools API از کار بیفتد، سپس مایکروسافت آن را برطرف کرد اما حدود یک هفته داده از دست رفته بود. اکنون، مایکروسافت شکاف داده ها را با داده های از دست رفته پر کرده است.

  • بینگ چت بهترین ها را گوگل بارد می گوید سئوکاران
    تا به حال، بسیاری از شما، نه همه شما، هم با بینگ چت و هم با Google Bard بازی کرده اید. بر اساس یک نظرسنجی کوچک توییتر توسط برودی کلارک، تاکنون، حدود 70 درصد از سئوکاران، بینگ چت را بهتر از Google Bard می دانند.

  • آرایشگران گوگل در دفتر دوبلین
    Google رویدادی برگزار کرد که در آن تعدادی آرایشگر را به کار برد تا به کارمندان گوگل در دفتر دوبلین برخی از طراحان را کاهش دهد. این پست در اینستاگرام نشان می‌دهد که این در یکی از رویدادهای بازشده گوگل، در «تعادل مجدد» بوده است

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است