خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 28 اکتبر 2022

تجزیه و تحلیل

محلی و نقشه ها

ویژگی های جستجو

بازخورد:

لینک ها و بازاریابی محتوا

موبایل و صدا

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-10-28-2022-34324.html

سئو

صنعت و تجارت

در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.

Google Analytics 4 مجموعه ای از ویژگی ها را اضافه کرد که ممکن است بخواهید با آنها تماس بگیرید. Google Ads Performance Max نیز مجموعه ای از ویژگی ها را برای فصل تعطیلات اضافه کرده است. گوگل گفت که الگوریتم های قدیمی سرعت صفحه دیگر استفاده نمی شوند. گوگل گفت که شما خوش شانس خواهید بود که پس از تغییر URL ها در همان مکان قرار بگیرید. گوگل همچنین گفت که محتوای نوشته شده توسط انسان، محتوا را مفید نمی کند. و خلاصه ویدیوی هفتگی خود را پست کردم.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • الگوریتم های قدیمی سرعت صفحه گوگل دیگر استفاده نمی شوند
    جان مو، از گوگل امروز صبح تایید کرد که گوگل دیگر از الگوریتم‌های قدیمی سرعت صفحه گوگل از سال 2010 یا 2018 استفاده نمی‌کند. در عوض، او گفت، گوگل فقط از به‌روزرس، تجربه صفحه استفاده می‌کند و به معیارهای حیاتی وب اصلی نگاه می‌کند.
  • Google Ads Performance Max برنامه‌ریزی عملکرد، گروه‌های دارایی زمان‌بندی شده و موارد دیگر را اضافه می‌کند
    Google Ads چندین به روز رس، به کمپین های Performance Max اضافه کرده است. به‌روزرس،‌ها شامل پشتیب، در برنامه‌ریز عملکرد، گروه‌های دارایی برنامه‌ریزی‌شده با قو،ن خودکار، ت،یم‌بندی داده‌های شخص اول و حدا،ر تا ۱۵ ،وان از ۵ ،وان است.

  • Google Analytics 4 گزارش و ویژگی های جدیدی را اضافه می کند
    گوگل ویژگی‌ها و گزارش‌های جدیدی را برای Google Analytics 4 اعلام کرد که شامل مدل‌سازی رفتاری در گزارش‌های بلادرنگ، گزارش کانال سفارشی برای اسناد مبتنی بر داده و ادغام با Campaign Manager 360 می‌شود. بعلاوه، Google همچنین به Setup Assistant تغییر کرده و Universal Analytics را عقب انداخت. تاریخ غروب 360 ملک از 1 اکتبر 2023 تا 1 ژوئیه 2024.

  • گوگل: خوش شانس خواهید بود که پس از تغییر URL ها در یک مکان قرار بگیرید
    گوگل سال‌هاست که به سئوکاران توصیه می‌کند که URL را به منظور افزودن کلمات کلیدی به URL تغییر دهند. اگر بتو،د همان URL ها را نگه دارید و موارد دیگر را تغییر دهید، این بهترین گزینه است. روز دیگر، جان مو، از گوگل نه تنها این توصیه را دو برابر کرد، بلکه اضافه کرد که شما خوش شانس خواهید بود که پس از تغییر URL ها در همان مکان قرار بگیرید.
  • Google: محتوای نوشته شده توسط انسان ،وماً محتوا را مفید یا مفید نمی کند
    جان مو، از گوگل در توییتر گفت که صرفاً به این دلیل که یک قطعه محتوا توسط یک انسان نوشته شده است، آن محتوا را ،وماً محتوای مفید و خوب نمی کند. داشتن محتوای نوشتاری انس، تضمین نمی‌کند که محتوا در جستجوی Google رتبه خوبی داشته باشد.
  • جستجوی اخبار Buzz خلاصه ویدیو: به‌روزرس، هر،مه Google به شدت بازدید می‌کند، اشکال تجزیه و تحلیل داده‌های جستجو رفع شد، API Google Ads، به‌روزرس،‌های PMax و گزارش‌های درآمد
    این هفته، یک روز پس از اعلام گوگل به‌روزرس، هر،مه گوگل در اکتبر 2022، توضیح دادیم که چگونه تغییرات واقعاً عظیمی را مشاهده کردیم. گوگل یک باگ یک ماهه را با Google Analytics 3 برطرف کرد…

  • اتاق رختکن در گوگل لهستان
    در اینجا ع،ی از یک اتاق رختکن در دفتر Google Poland است. فکر می کنم این بخشی از فضای یوگا و آرامش در دفتر است. من این را در اینستاگرام دیدم.

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

PPC

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است