خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 27 سپتامبر 2022

موبایل و صدا

صنعت و تجارت

PPC

بازخورد:

محلی و نقشه ها

در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.

FYI – من دوشنبه و سه شنبه آفلاین هستم اما در اینجا یک خبرنامه از پیش برنامه ریزی شده با داستان های از پیش برنامه ریزی شده ای است که من نوشتم. این همه است.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • ونسا فا، در روزهای اولیه کنسول جستجوی گوگل، ابزارهای وب مستر و نقشه سایت
    قبل از اینکه کنسول جستجوی گوگل وجود داشته باشد، گوگل وبمستر تو، بود، قبل از گوگل وبمستر تو،، نقشه سایت گوگل بود. برای گفتن این داستان، جان مو، و لیزی ساسمن با خالق اصلی این ابزار، ونسا فا،، مصاحبه ،د.

  • آیا تبلیغات سرویس محلی Google شماره مجوزها را حذف کرد؟
    ممکن است Google شماره مجوز را از جزئیات ،ب و کار در تبلیغات خدمات محلی حذف کرده باشد. من تعدادی از LSA ها را بررسی کردم و متوجه شدم که گوگل می گوید که آیا ،ب و کاری از بررسی مجوز عبور کرده است یا نه، اما دیگر شماره مجوز را لیست نمی کند.
  • بر،ب “وب” تست بینگ در قطعات نتایج جستجو
    مایکروسافت بینگ در حال آزمایش قرار دادن بر،بی در قطعه‌های نتیجه جستجو است که به شما می‌گوید آیا قطعه نتیجه جستجویی که به آن نگاه می‌کنید یک صفحه وب است یا چیز دیگری. این یک بر،ب “وب” در سمت چپ قطعه نتیجه جستجو است.
  • گوگل: ما برای URL های حاوی کلمات کلیدی جریمه نمی کنیم
    جان مو، از گوگل گفت که جستجوی گوگل “برای URL های حاوی کلمات کلیدی جریمه نمی شود.” او گفت پر ، کلمات کلیدی در URL های شما “اساسا هیچ تاثیری، مثبت یا منفی برای موتورهای جستجو ندارد.”

  • منطقه اتاق Google Wood
    این یک ع، تصادفی است که از دفتر Google زوریخ در یک منطقه، شاید یک ورودی، با تمام لهجه های چوبی پیدا کردم. من فکر می کنم بیشتر چوبی است با برخی لهجه ها، چراغ ها و نشانه ها.


  • نکته برنامه نویسی: Rosh Hashanah 5783 – سال نو یهودی مبارک و سالم
    این یک یادداشت برنامه نویسی است که دوشنبه و سه شنبه روش هاشانه، سال نو یهودی است و من دو روز آینده آفلاین خواهم بود. من دوشنبه و سه شنبه 5 شهریور و 7 شهریور آفلاین خواهم بود.

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.

سئو

لینک ها و بازاریابی محتوا

تجزیه و تحلیل


توجه: این از قبل نوشته شده بود و قرار بود امروز پست شود، من در حال حاضر برای روش هشان آفلاین هستم.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-09-27-2022-34150.html

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است