خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 27 اکتبر 2022

سئو

PPC

محلی و نقشه ها

در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.

ویژگی های جستجو

موبایل و صدا

جستجوی دیگر

بازخورد:

لینک ها و بازاریابی محتوا

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-10-27-2022-34320.html

تجزیه و تحلیل

صنعت و تجارت

گوگل پس از یک ماه گزارش پرس و جوهای کنسول جستجو را در Google Analytics Universal Analytics 3 اصلاح کرد. گوگل باگی را رفع کرد که برخی از فاوی، ها در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده نمی شدند. Google Ads API نسخه 12.0 اکنون منتشر شده است. منوی جستجوی وب گسترده Google Business Profiles اکنون فعال است. ممکن است Google اکنون بسته محلی را کمتر نشان دهد.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • رفع شد: داده‌های پرس و جو به کنسول جستجوی گوگل برمی‌گردند، گزارش پرس و جو در Google Analytics
    در اوایل این ماه، گزارش دادیم که یک اشکال وجود دارد که در آن گزارش جستجوهای کنسول های جستجو در گوگل آنالیتی،، به ویژه یونیورسال آنالیتی، 3، پس از 1 اکتبر تمام داده های خود را از دست داده است. خوب، درست شد و گوگل داده ها را پر کرد.
  • گوگل باگ نمایش فاوی، را در جستجوی گوگل برطرف می کند
    از اواسط سپتامبر، یک اشکال وجود داشت که در آن برخی از فاوی،‌ها اصلاً در جستجوی Google نشان داده نمی‌شدند، همانطور که یک هفته پیش گزارش دادیم. خوب، گوگل اکنون این باگ را برطرف کرده است و فاوی، ها، زم، که طبق مشخصات گوگل انجام شوند، اکنون در جستجوی گوگل نمایش داده می شوند.

  • Google Ads API نسخه 12.0 اکنون در دسترس است
    گوگل نسخه 12.0 Google Ads API را منتشر کرده است. نسخه 11 Google Ads API در ماه ژوئن و نسخه 11.1 در ماه آگوست منتشر شد. نسخه 12.0 یک به روز رس، بزرگ است.
  • بسته محلی Google در جستجوی وب کمتر نمایش داده می شود؟
    برخی نشانه‌ها وجود دارد که نتایج جستجوی وب Google بسته محلی، کادر نتایج جستجوی محلی را کمتر و برای درخواست‌های کمتر نمایش می‌دهند. تکان دهنده ترین حالت از Mozcast است که می گوید برای نمایش حدود 40٪ از پرس و جوها استفاده می شود اما اکنون برای 24٪ از نمایش داده می شود.
  • منوی جستجوی وب نمایه ،ب‌وکار جدید Google اکنون در حال انتشار است
    چند ماه پیش، گزارش دادیم که Google در حال آزمایش منوی گسترده‌ای برای مدیریت نمایه ،ب‌وکار Google شما در جستجوی وب Google است. خوب، اکنون به نظر می رسد که به طور کامل منتشر شده است، جایی که Google به صاحبان مشاغل این امکان را می دهد که به سرعت نمایه ،ب و کار خود را مستقیماً در جستجوی وب از طریق این دکمه های اقدام جدید ویرایش کنند (قبلاً به کلیک های بیشتری نیاز داشت).

  • هنر سرگرم کننده دیوار گوگل
    ساتیاجیت سالگار از گوگل چند هنر دیواری و چکیده های خنده دار را در دفتر گوگل به اشتراک گذاشت. او این موضوع را در توییتر به اشتراک گذاشت و گفت: «نکات اضافی برای ،، که تصمیم گرفته اند این کار را برای هنر دیوار انجام دهند».

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است