خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 26 مه 2023

تجزیه و تحلیل

گوگل تجربه مولد جستجوی جدید را برای برخی از کاربران لیست انتظار باز کرده است. من به مرکز جدید مایکروسافت pubCenter دسترسی دارم، تعدادی اسکرین شات را به اشتراک می گذارم. لیست محصولات Google بر،ب های سه بعدی و 360 متفاوت است. یک اشکال نمایه ،ب و کار Google با دعوت از مالکان وجود دارد. Google Business Profiles در حال آزمایش یک چرخ فلک تصویر در فهرست ،ب و کار است. و خلاصه ویدیوی هفتگی را گذاشتم. من جمعه آفلاین بودم، بنابراین خلاصه ویدیویی اخبار SGE را ندارد و من وقت نداشتم با SGE بازی کنم، در مورد آن هفته آینده بیشتر می شود.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • جستجوی Google برای برخی از کاربران فهرست انتظار زنده است
    گوگل دیروز، کمی بعد از ساعت 11 صبح به وقت شرقی، اعلام کرد که شروع به دعوت از کاربران لیست انتظار برای تجربه جستجوی مولد جدید کرده است. گوگل نوشت: «امروز، ما شروع به باز ، دسترسی به آزمایشگاه‌های جستجو، برنامه‌ای جدید برای دسترسی به آزمایش‌های اولیه گوگل کرده‌ایم.

  • خلاصه ویدیوی Buzz News Search: تبلیغات زنده هوش مصنوعی Google Marketing، به‌روزرس، رتبه‌بندی جستجوی Google، سیستم رتبه‌بندی مرجع موضوع و موارد دیگر
    این هفته، رویداد بزرگ Google Marketing Live را داشتیم که در آن Google اطلاعات بیشتری از نحوه عملکرد تبلیغات در Google Search Generative Experience را به نمایش گذاشت. گوگل همچنین به ما نشان داد که چگونه هوش مصنوعی به تبلیغ‌کنندگان در ساخت تبلیغات کمک می‌کند. Google Merchant Center با Google Merchant Center Next اصلاح می‌شود. گوگل همچنین استودیوی محصولات گوگل را راه اندازی کرد…
  • Microsoft pubCenter (بعدی) راه اندازی و پیکربندی
    روز دیگر، گزارش دادم که مایکروسافت دعوت‌هایی را برای راه‌اندازی مجدد و گسترش Microsoft pubCenter، جایگزین AdSense مایکروسافت ارسال می‌کند. بنابراین من ثبت نام کردم و روز دیگر به من دسترسی داده شد و می خواستم چند اسکرین شات از صفحه نمایش ها را به اشتراک بگذارم.

  • فهرست محصولات جستجوی گوگل تصاویر سه بعدی و 360 متفاوت هستند
    روز دیگر گزارش دادم که گوگل در حال آزمایش جایگزینی بر،ب سه بعدی با بر،ب 360 است. خب، ممکن است من اشتباه کرده باشم زیرا 360 و 3D ممکن است متفاوت باشند و ی،ان نباشند. اکنون می‌بینیم که Google بر،ب‌های سه بعدی و 3560 را در فهرست محصولات در یک شبکه محصول نشان می‌دهد، که به نظر من، آنها متفاوت هستند.

  • اشکال نمایه ،ب و کار Google: امکان دعوت از مالکان جدید وجود ندارد
    Google Business Profiles دارای اشکالی است که از دعوت مالک جدید به فهرست نمایه ،ب‌وکارتان جلوگیری می‌کند. شما می تو،د مدیران جدید دعوت کنید، اما دعوت از مالکان جدید در حال حاضر کار نمی کند (حداقل زم، که من این داستان را نوشتم).

  • نوار لغزنده تصویر آزمایشی پنل نمایه های ،ب و کار Google
    گوگل در حال آزمایش افزودن یک چرخ فلک تصویر به طور مستقیم در پانل نمایه ،ب و کار است. بنابراین در بالای لیست نمایه ،ب و کار، این تصاویر ،ب و کار را مشاهده می کنید. در این تست می تو،د تصاویر را برای مشاهده بیشتر سوایپ کنید.

  • دکتر میچیو کاکو در حال ارائه Google Talk
    در اینجا ع،ی از دفتر Google NYC مربوط به یک هفته پیش است که در آن دکتر میچیو کاکو را در حال ارائه Google Talk در دفتر آنجا هستید.
  • توجه برنامه نویسی: آفلاین برای Shavuot در روز جمعه
    این یک یادداشت برنامه نویسی است که من برای تعطیلات Shavout/Shavous، از پنجشنبه شب، 25 مه، تا اوا، شنبه شب، 27 می، کاملاً آفلاین خواهم بود. هر داست، که در اینجا منتشر شود برنامه ریزی می شود، از قبل نوشته می شود…

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

صنعت و تجارت


توجه: این از قبل نوشته شده بود و قرار بود امروز پست شود، من در حال حاضر برای Shavout آفلاین هستم.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-05-26-2023-35458.html

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.

لینک ها و بازاریابی محتوا

در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

PPC

جستجوی دیگر

بازخورد:

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است