خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 24 اکتبر 2022

موبایل و صدا

محلی و نقشه ها

یا به‌روزرس، تأییدنشده دیگری در Google وجود داشت یا به‌روزرس، هر،مه یک روز پس از اینکه Google اعلام کرد این کار انجام شده بود هنوز در حال انتشار بود – اتفاقی در روز شنبه رخ داد. Google Ads مشکلی در تبلیغات تماس را تأیید کرد. پانل های محلی Google در حال آزمایش اصلاحات جستجوی پویا هستند. گوگل در بخش محصولات بصری جدید کاوش بیشتری دارد. گوگل یک پاد،ت سرگرم کننده در مورد مسائلی که در زمینه سئو در اسناد سئوی خود انجام می دهد منتشر کرد. و ،مت پای، وبلاگ من با گرگ فین منتشر شد.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • به‌روزرس، الگوریتم رتبه‌بندی جستجوی Google در 22 اکتبر، یک روز پس از پایان به‌روزرس، هر،مه.
    بنابراین از گوگل خواستیم تأیید کند که آپدیت هر،مه اکتبر 2022 صبح جمعه، صبح روز 21 اکتبر به پایان رسیده است. ابزارهای ردیابی و گپ تا حدودی ملایم بودند، اما برای به‌روزرس، هر،مه منطقی است. اما فردای آن روز، در روز شنبه، 22 اکتبر، من شاهد گفتگوی تازه ای هستم و ابزارها نوسانات بسیار بیشتری را در رتبه بندی جستجوی گوگل نشان می دهند.
  • تأیید شد: مشکل Google Ads با تبلیغات تماس
    Google مشکلی را تأیید کرده است که بر تبلیغات تماس در Google Ads تأثیر می گذارد. گوگل گفت: “مشکل مربوط به تبلیغات فراخو، است و زیرمجموعه ای از کاربران را تحت تاثیر قرار می دهد.”
  • Google Testing Explore More Visual Products
    در چند ماه گذشته گوگل تجربه محصول بصری تری را آزمایش کرده است، یک شبکه محصول که اساساً نتایج جستجو را به یک رابط صفحه مانند دسته بندی تجارت الکترونیک تبدیل می کند. گوگل پس از اعلام رسمی این تجربه ،ید بصری جدید که دیروز به صورت زنده انجام شد، اکنون در حال آزمایش فرمت شبکه ای «کاوش بیشتر» است.
  • پنل محلی Google دکمه های اصلاح پویا جستجو را آزمایش می کند
    چند ماه پیش، گوگل را در حال آزمایش یک رابط اصلاحی نوار جستجوی پویا در نتایج جستجوی اصلی مشاهده کردیم. خوب، اکنون به نظر می رسد که گوگل در حال آزمایش یک تغییر مشابه برای رابط پانل محلی در جستجوی گوگل است.
  • Google: انجام سئو برای اسناد جستجوی جستجوگر گوگل
    چیزی فوق العاده خنده دار در مورد گوش دادن به صحبت های لیزی و جان از گوگل در مورد انجام سئو توسط تیم گوگل در اسناد کمک واقعی SEO وجود دارد. گوش دادن به آن سرگرم کننده است و توصیه می کنم برای گوش دادن به آن وقت بگذارید، نیازی به یادداشت برداری نیست، اما فقط به آن گوش دهید.
  • وبلاگ شماره 194: گرگ فین درباره چرایی کاهش تبلیغات گوگل
    در ،مت اول، من با گرگ فین شوخی می کنم و درباره تاریخچه او در فضا و رشد آژانسش، Cypress North صحبت می کنم. در ،مت دوم شروع به صحبت در مورد کمک های او در صنعت می کنیم و سپس در اینجا در ،مت سوم …

  • استن، دایناسور گوگل با کلاه م،وطی و لباس آسیایی
    دایناسور گوگل، به هر حال نامش استن است، با برخی از لباس های آسیایی، از جمله این کلاه م،وطی شکل، که به ،وان کلاه برنجی نیز شناخته می شود. من مطمئن نیستم چرا، شاید رویدادهای آسیایی در Google وجود داشته باشد

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

سئو

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-10-24-2022-34293.html

صنعت و تجارت

در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.

لینک ها و بازاریابی محتوا

ویژگی های جستجو

جستجوی دیگر

بازخورد:

PPC

تجزیه و تحلیل

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است