خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 23 سپتامبر 2022

لینک ها و بازاریابی محتوا

موبایل و صدا

PPC

سئو

Google یک مشکل Google Ads تأیید شده دارد که ممکن است باعث مشکلات مربوط به خدمات و بودجه شود و بله، باعث سردرگمی و ناامیدی زیادی می شود. جستجوی گوگل و تبلیغات گوگل تضمین نمی کند که یک کلیک منجر به تبدیل شود. گوگل تقریباً بر اساس موارد تکراری حذف می کند. مایکروسافت بینگ در حال آزمایش لینک های سایت رنگی در جستجو است. Google Germany از بازبین می‌پرسد قبل از اینکه نظر پس از گزارش حذف شود. من همچنین خلاصه ویدیویی هفتگی سئو پر از بحث در مورد به روز رس، و موارد دیگر را پست کردم.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • اشکال تبلیغات گوگل ممکن است از ارائه برخی تبلیغات جلوگیری کند
    جینی ماروین، رابط Google Ads، شب گذشته پست کرد که Google Ads مشکلی دارد که ممکن است برخی از تبلیغات ارائه شوند. او نوشت: «گوگل از یک مشکل داخلی که بر ارائه تبلیغات تأثیر می گذارد آگاه است. او گفت: “تأثیر این موضوع ممکن است مانع از نمایش تبلیغات در شرایط خاص برای حساب شما شود.”
  • جستجوی اخبار Buzz خلاصه ویدیو: به‌روزرس،‌های الگوریتم همپوش، Google، به‌روزرس، بررسی‌های محصول، گزارش گیج‌کننده HTTPS و اشکال ارائه تبلیغات Google
    در ویدیوی این هفته، نحوه بیان گوگل را توضیح می‌دهیم که آنها سعی می‌کنند به‌روزرس،‌های الگوریتم جستجو را با هم تداخل نکنند، اما سپس عرضه پنجمین به‌روزرس، بررسی محصول را قبل از انجام به‌روزرس، اصلی اعلام ،د. ما همچنین بررسی های محصول را بررسی کردیم …

  • بینگ جعبه های پیوند سایت رنگی را آزمایش می کند
    مایکروسافت بینگ در حال آزمایش رنگ‌های پس‌زمینه برای بخش پیوندهای سایت در قطعه نتیجه جستجو است. من مطمئن نیستم که این ظاهر را دوست داشته باشم، اما در واقع پیوندهای سایت را بسیار برجسته می کند – نظر شما چیست؟

  • جستجوی گوگل و تبلیغات گوگل تبدیل را تضمین نمی کنند
    جان مو، و جینی ماروین از گوگل گفتند که هم در سمت جستجوی ارگ،ک و هم در سمت تبلیغات جستجوی پولی، گوگل تضمین نمی کند که کلیک ها منجر به تبدیل شوند.
  • گوگل نتایج جستجو را بر اساس تقریباً تکراری حذف می کند
    جان مو، از گوگل گفت که جستجوی گوگل نتایج جستجوی خود را بر اساس نتایج تقریبا تکراری حذف خواهد کرد. جان این را روز دیگر در توییتر هنگامی که از شما در مورد متعارف سازی URL های بین المللی پرسیده شد، گفت.

  • گوگل از بازبینان آلم، می‌پرسد که آیا با حذف نظرات گزارش شده مخالفت می‌کنند
    آیا می‌دانستید که در برخی از کشورها، مانند آلمان، اگر نظری را جعلی یا هر،مه گزارش کنید، Google به بازبین درباره اعتراض ایمیلی ارسال می‌کند و بررسی می‌کند که آیا پاسخ می‌دهد یا خیر؟ مایک بلومنتال آن را در یک رشته راهنمای Google Business Profile مشاهده کرد.


  • فضای Google Europaallee خیره کننده به نظر می رسد …
    در اینجا ع،ی از دفتر جدید Google Europaallee در زوریخ است که نظر من را جلب کرد. به نظر می رسد فقط یک مکان آرامش بخش برای کار یا استراحت است. این اخیراً در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده است و من فکر می کنم شما می خواهید

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

محلی و نقشه ها

تجزیه و تحلیل

جستجوی دیگر

بازخورد:

صنعت و تجارت

در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-09-23-2022-34147.html

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است