خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 22 نوامبر 2022

صنعت و تجارت

در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-11-22-2022-34455.html

موبایل و صدا

ویژگی های جستجو

محلی و نقشه ها

PPC

لینک ها و بازاریابی محتوا

جستجوی دیگر

بازخورد:

گوگل اکنون به‌روزرس،‌ها/سیستم‌های رتبه‌بندی خود را که از آنها استفاده می‌کنند و برخی از موارد قابل توجهی که بازنشسته شده‌اند را مستند کرده است. گوگل همچنین یک خط مشی جدید برای هر،مه جستجو به نام سیاست دور زدن را اضافه کرد. گری ایلیس از گوگل، آدرس‌هایی را درخواست کرد که باید ایند، شوند، اما کشف می‌شوند و ایند، نمی‌شوند. گوگل اعلام کرد که آ،ین دسته از سایت‌هایی که در ایند، اول موبایل نیستند به زودی منتقل خواهند شد. Google AdSense یک برنامه بتا دروازه آگهی پاداش جدید راه اندازی کرد.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • به‌روزرس،‌های رتبه‌بندی جستجوی اسناد Google به ،وان سیستم‌ها. بر،ب‌ها الگوریتم‌های قابل توجه زنده یا بایگ،‌شده
    گوگل سند جدیدی به نام راهنمای سیستم رتبه بندی جستجوی گوگل منتشر کرده است. این سند به‌روزرس،‌های رتبه‌بندی «قابل توجه» را که در حال حاضر برای جستجوی Google فعال و در حال اجرا هستند و همچنین برخی از به‌روزرس،‌های تاریخی که دیگر استفاده نمی‌شوند یا در الگوریتم‌های دیگر گنجانده شده‌اند، نشان می‌دهد.
  • خط مشی جدید هر،مه گوگل: دور زدن خط مشی
    گوگل یک خط مشی جدید هر،مه را برای دور زدن خط مشی ها اضافه کرده است. بخش جدید به سند سیاست های هر،مه گوگل اضافه شد و اساساً می گوید اگر سعی کنید سیاست های هر،مه گوگل را دور بزنید، می تو،د جریمه شوید.
  • گوگل نمونه هایی از URL هایی را می خواهد که باید ایند، شوند اما کشف می شوند – در حال حاضر ایند، نشده اند
    گری ایلیز به شبکه اجتماعی بازگشته است، نه توییتر، بلکه در Mastodon و او نمونه هایی از URL هایی را درخواست کرد که فکر می کنید باید ایند، شوند اما در عوض به شما وضعیت Discovered را می دهند، در حال حاضر در کنسول جستجوی گوگل ایند، نشده اند.
  • گوگل: آ،ین دسته از سایت‌ها که به نمایه‌سازی Mobile-First منتقل می‌شوند به زودی، دوباره
    یک بار دیگر، جان مو، از گوگل گفت که آ،ین دسته از سایت‌هایی که هنوز با استفاده از نمایه‌سازی دسکتاپ ایند، می‌شوند، به زودی به فهرست‌بندی اولین موبایل منتقل خواهند شد. جان این را صبح امروز در توییتر گفت و گفت: “آ،ین دسته از سایت ها به زودی منتشر می شوند.”
  • Google AdSense Rewarded Ad Gate بتا
    Google AdSense در حال آزمایش یک نوع تبلیغ جدید برای ناشران به نام Rewarded Ad Gate برنامه بتا است. این برنامه چیزی است که گوگل در AdMob دارد و اساساً به شما امکان می دهد به برخی از بازدیدکنندگان “وفادار” خود با تبلیغات طول، تر، حتی تبلیغات قابل پخش خدمات ارائه دهید.

  • استن، دایناسور میهن پرست گوگل
    استن دایناسور گوگل است و اگر این ع، های جستجوی روز را تماشا کرده اید، اغلب Stand را در لباس پوشیده دیده اید. در اینجا او لباس ارتش ایالات متحده، نیروی هوایی و غیره را احتمالاً برای Veter پوشانده بود

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

سئو

تجزیه و تحلیل

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است