خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 22 مارس 2023

جستجوی دیگر

بازخورد:

سئو

گوگل شروع به عرضه Bard، ویژگی چت هوش مصنوعی خود کرده است، این ویژگی با بینگ چت و جستجوی گوگل بسیار متفاوت است. بینگ چت اکنون می‌تواند با ایجادکننده تصویر بینگ تصاویر بسازد. جستجوی گوگل بخش “رتبه بندی” را در داشبورد وضعیت جستجو راه اندازی کرد. مایکروسافت در تلاش است تا محدودیت‌های چت را ابتدا با حالت “متعادل” کاهش دهد. Google URL ها را در robots.txt حذف نمی کند تا زم، که URL خاص پردازش شود، نه زم، که Google فایل robots.txt را می ،د.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • Google Bard به آرامی شروع به عرضه می کند – نقل قول ها، محدودیت ها و دسترسی زودهنگام
    دیروز، گوگل به آرامی Google Bard را در اختیار برخی از خبرنگاران اولیه قرار داد و همچنین گوگل لیست انتظاری را برای کاربران در ایالات متحده و بریت،ا باز کرد. من شخصاً هنوز دسترسی ندارم، اما احساس می کنم ممکن است به زودی دسترسی داشته باشم.
  • به‌روزرس،‌های رتبه‌بندی Google به داشبورد وضعیت جستجوی Google اضافه شد
    گوگل بخش جدیدی را به داشبورد وضعیت جستجوی گوگل اضافه کرده است – رتبه بندی. بخش رتبه‌بندی به‌روزرس،‌های رتبه‌بندی تأییدشده Google را که Google قبلاً در صفحه به‌روزرس،‌های Google خود پست می‌کند، نشان می‌دهد.
  • بینگ چت می تواند با Image Creator تصاویر بسازد
    مایکروسافت اعلام کرده است که بینگ چت در حالت «خلاق» اکنون می‌تواند تصاویری را بر اساس وارد ، توضیحی از آنچه می‌خواهید ایجاد کند یا ارجاع به تصویر دیگری ایجاد کند. جوردی ریباس از مایکروسافت در توییتر گفت: “اکنون می تو،د با استفاده از کلمات خود برای توصیف تصویری که می خواهید ببینید، یک تصویر ایجاد کنید.”
  • مایکروسافت محدودیت‌های چت بینگ را در حالت متعادل قبل از سایر حالت‌ها کاهش می‌دهد
    میخائیل پاراخین، مدیر عامل بینگ، گفت: مایکروسافت ابتدا در نظر دارد تا قبل از اینکه روی حالت‌های دیگر این محدودیت‌ها را کاهش دهد، محدودیت‌های چت بینگ و محدودیت‌های چت را برای حالت متعادل کاهش دهد.
  • Google: URL های مستثنی شده توسط Robots.txt تا زم، که URL ها به صورت جداگانه پردازش نشوند، حذف نمی شوند
    جان مو، از Google توضیحی درباره نحوه و زمان پردازش درخواست‌های حذف، یا درخواست‌های محرومیت توسط شما در robots.txt ارسال کرد. زم، که Google متوجه تغییر در robots.txt شما شد، این اقدام انجام نمی‌شود، بلکه پس از اینکه ابتدا robots.txt پردازش شد و سپس URL‌های خاصی که تحت تأثیر قرار گرفته‌اند به‌صورت جداگانه توسط جستجوی Google پردازش مجدد می‌شوند.
  • گوگل ،
    در اینجا یک ع، از دفتر Google Madison، ویسکانسین از یک ، است. خوب، یک ، مجسمه تقلبی، با رنگ های خالدار گوگلی. منظورم این است که همه دفاتر به ،های جعلی در اندازه واقعی نیاز دارند، درست است؟

  • خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 21 مارس 2023
    در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

لینک ها و بازاریابی محتوا

صنعت و تجارت

تجزیه و تحلیل

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-03-22-2023-35095.html

PPC

ویژگی های جستجو

موبایل و صدا

محلی و نقشه ها

در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است