خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 2 نوامبر 2022

موبایل و صدا

ویژگی های جستجو

جستجوی دیگر

بازخورد:

تجزیه و تحلیل

محلی و نقشه ها

لینک ها و بازاریابی محتوا

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-11-02-2022-34346.htmlسئو

صنعت و تجارت

PPC

گوگل برای اولین بار پس از مدتی صفحه اصلی دسکتاپ خود را با افزودن دکمه Google Lens به کادر جستجو به روز کرد. Google Ads گزینه بخش‌های مخاطبان مشابه را در سال 2023 حذف خواهد کرد. Google راه‌های جدیدی را برای جستجوی معاملات با کوپن‌های قابل برش اضافه کرد. گوگل گفته است که اگر سایت‌ها در کنسول جستجو تایید شوند، بیشتر نمی‌،ند. و من گزارش بزرگ وب مستر گوگل را برای نوامبر پست کردم – به سرعت به آنجا برسید.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • گزارش نوامبر 2022 گوگل وبمستر
    حدوداً 30 روز گذشته بین به‌روزرس، هر،مه اکتبر 2022 و سپس چندین به‌روزرس، تأیید نشده که بسیار قوی بودند، بسیار سنگین بود. گوگل همچنین دستورالعمل‌های مدیر وب‌سایت را به موارد ضروری جستجو تغییر نام داد، نام سایت جدید، فاوی،‌ها و بر،ب‌های تبلیغاتی و موارد دیگر را معرفی کرد.

  • در نهایت: گوگل دکمه لنز را به نوار جستجوی صفحه اصلی دسکتاپ اضافه می کند
    گوگل بالا،ه دکمه Google Lens را به نوار جستجوی صفحه اصلی Google.com اضافه کرد. راجان پاتل از گوگل این موضوع را بی سر و صدا در توییتر اعلام کرد و گفت صفحه اصلی گوگل که به ندرت تغییر می کند، تغییر کرده و به دکمه گوگل لنز اشاره کرده است.
  • بخش‌های مخاطبان مشابه Google Ads سال آینده حذف خواهند شد
    گوگل اعلام کرد که بخش‌های مخاطبان مشابه را حذف می‌کند. از ماه مه 2023، بخش‌های جدید مخاطبان مشابه دیگر در Google Ads ایجاد نمی‌شوند و در آگوست 2023، بخش‌های مخاطبان مشابه موجود از Google Ads حذف خواهند شد.

  • جستجوی Google راه‌های جدیدی را برای یافتن معاملات هنگام ،ید اضافه می‌کند
    گوگل چند راه جدید را برای یافتن و استفاده از معاملات آنلاین هنگام جستجوی محصولات و هدایای تعطیلات در این فصل اعلام کرد. به‌روزرس،‌ها شامل کوپن‌های قابل برش و کدهای تبلیغاتی، راهی برای مقایسه معاملات در کنار هم و نمای جدید بینش قیمت است.

  • سایت های تایید شده کنسول جستجوی گوگل بیشتر ،یده نمی شوند
    از جان مو، گوگل پرسیده شد که آیا سایت هایی که با کنسول جستجوی گوگل تایید می شوند بیشتر ،یده می شوند یا اولویت بیشتری دارند. پاسخ منفی است، جان گفت: “،یدن مستقل از کنسول جستجو است.”

  • ع، های هالووین از دفاتر گوگل در سراسر جهان
    در اینجا مجموعه‌ای از برخی، نه همه، ع،‌هایی است که در اینستاگرام از کارمندان گوگل در حال جشن گرفتن هالووین در دفاتر پیدا کردم. از کدو تنبل، لباس‌ها، مهم،‌ها – همه چیز را در زیر برای شما آماده کرده‌ایم.

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است