خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 18 ژانویه 2023

لینک ها و بازاریابی محتوا

در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.

صنعت و تجارت

سئو

محلی و نقشه ها

Google Posts insights ،ytics دیگر وجود ندارد. آن رفته است. جستجوی Google در حال آزمایش محصولات مرتبط به ،وان یک بخش مستقل است. گوگل می‌گوید داشتن یک وب‌سایت با نام مشابه دیگر برای آنها مشکلی ندارد (اما ممکن است مشکلات قانونی با آن داشته باشید). گوگل در حال آزمایش پین های نقشه گرد با ع، است.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • Google: به‌روزرس،‌های کیفیت Google می‌توانند بر ،یدن و نمایه‌سازی تأثیر بگذارند
    جان مو، از گوگل دوباره گفت که به‌روزرس،‌های کیفی آن، مانند به‌روزرس،‌های اصلی و سایر موارد در خانواده، نه تنها می‌تواند بر رتبه‌بندی یک صفحه در جستجوی Google تأثیر بگذارد، بلکه می‌تواند بر نحوه ،یدن Google و اینکه آیا Google تصمیم می‌گیرد آن صفحه را فهرست کند، تأثیر بگذارد.
  • گوگل: داشتن یک وب سایت با نام مشابه به ،وان یک سایت دیگر برای جستجو خوب است
    از جان مو، گوگل پرسیده شد که آیا داشتن وب سایتی با همان نام سایت دیگری در اینترنت با جستجوی گوگل مشکلی ندارد. جان گفت که نمی تواند در مورد مسائل مربوط به کپی رایت مشاوره حقوقی بدهد، اما او گفت که وقتی صحبت از جستجوی گوگل و سئو می شود، خوب است.
  • Google اطلاعات بینش Google Posts را متوقف می کند
    اطلاعات آماری Google Posts دیگر کار نمی‌کند، طبق اسناد Google Business Profiles API برای زمان‌بندی منسوخ شدن، متوقف شده است.
  • جستجوی گوگل “محصولات مرتبط”
    گوگل بخش «محصولات مرتبط» را در نتایج جستجوی خود دارد. این شبیه به مفهوم محصولات مشابه به نظر می رسد، اما به نظر می رسد مانند سایر گزینه های گسترش پرس و جو برای نتایج جستجوی Google.
  • نقشه های گوگل ع، تجاری را در پین نقشه گرد آزمایش می کند
    گوگل در حال آزمایش نمایش یک پین نقشه گرد است که یک ع، تجاری در خود پین دارد. این ظاهراً در برخی از دستگاه‌های Google Maps هنگام درخواست مسیر کار می‌کند.

  • نشست تخصصی محصولات گوگل سنگاپور
    در اینجا ع،ی است که تیم جستجوی مرکزی گوگل حدود یک ماه پیش در توییتر از د،ل ویزبرگ و برخی از کارشناسان محصولات گوگل، از جمله کنیچی سوزوکی، در حال لبخند زدن در این رویداد منتشر کرده است.

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

تجزیه و تحلیل

PPC

ویژگی های جستجو

موبایل و صدا

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-01-18-2023-34763.html

جستجوی دیگر

بازخورد:

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است