خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 18 نوامبر 2022

گوگل تعداد زیادی ویژگی جدید را در جستجو، نقشه ها، ،ید و موارد دیگر راه اندازی کرد. گوگل گفت که اقدامات دستی در نتیجه غنی می تواند منجر به جریمه های اسپم گسترده تر شود. گوگل گفت تغییر مسیر از صفحات غیر مرتبط به صفحه مقصد آسیبی نمی رساند. گوگل گفت نام نویسنده خود را به صورت تصادفی در محتوای خود تغییر ندهید. باید از افزایش درخواست های مالکیت جعلی برای نمایه های ،ب و کار Google آگاه باشید. و خلاصه ویدیوی هفتگی خود را پست کردم، آ، هفته خوبی داشته باشید.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • Google: اقدامات دستی نتایج غنی می‌تواند منجر به حذف نتایج غنی و جریمه‌های هر،مه گسترده‌تر شود
    دنی سالیوان از گوگل گفت که نه تنها یک اقدام دستی نتیجه غنی می تواند منجر به حذف نتایج غنی شما از نمایش در جستجوی Google شود، بلکه می تواند منجر به “عمل دستی هر،مه گسترده تر که شامل رتبه بندی است” شود.
  • Google Multisearch، Lens، AR، Maps و دیگر ویژگی‌های جستجوی گسترده را عرضه می‌کند
    گوگل مجموعه‌ای از ویژگی‌ها را در اطراف جستجوی Google، Google Maps، Google Lens و موارد دیگر اعلام کرد که اکنون در ایالات متحده و برخی مناطق دیگر در دسترس هستند. این ویژگی‌های جدید را برای Multisearch، Google Lens، AR، Maps و موارد دیگر مشاهده می‌کند.
  • مراقب درخواست‌های مالکیت جعلی از نمایه‌های تجاری Google باشید
    مطمئنم که بسیاری از شما یک یا دو (یا بیشتر) درخواست از نمایه‌های ،ب و کار Google دریافت کرده‌اید که می‌گویند از مالک درخواست دسترسی برای حفظ ،ب‌وکار شما شده است. من فقط آنها را حذف می کنم، اما از سئوهای محلی می شنوم که این موضوع روز به روز بیشتر و بیشتر می شود.
  • Google: نام نویسنده را به طور تصادفی تغییر ندهید، از یادداشت های نویسنده و محتوای به روز شده استفاده کنید از نویسنده جدید استفاده کنید
    از جان مو، گوگل در مورد تاثیر تغییر نام نویسنده بر یک مقاله سوال شد. جان در پاسخ به این سوال سه توصیه کرد، (1) از حاشیه نویسی نویسنده استفاده کنید، (2) محتوای بازنویسی شده باید از نام نویسنده جدید استفاده کند و (3) نام نویسنده را به طور تصادفی تغییر ندهید.
  • گوگل: تغییر مسیر از صفحات غیر مرتبط باعث نمی شود که صفحه مقصد کمتر مرتبط باشد
    داون اندرسون از جان مو، گوگل پرسید که آیا تغییر مسیر یک صفحه غیرمرتبط باعث می شود صفحه مقصد (جایی که تغییر مسیر به سمت آن می رود) مرتبط نباشد و باعث بروز هرگونه مشکل رتبه بندی برای جستجوهای مرتبط آن شود. جان گفت نه، “من نمی توانم راهی فکر کنم که در آنجا تاثیر منفی داشته باشد.”
  • جستجوی اخبار Buzz خلاصه ویدیو: به‌روزرس، Google Coati، ،زش‌های آ، هفته بیشتر، اشکال بررسی‌های محلی، رشوه در Google Ads، جستجوی اپل با تأخیر و موارد دیگر
    این هفته متوجه شدیم که آپدیت پاندا گوگل در یک برهه از زمان به آنچه به‌روزرس، Google Coati نامیده می‌شود، تبدیل شده است. گوگل هفته گذشته نیز به‌روزرس، آ، هفته‌ای دیگر داشت. کنسول جستجوی گوگل یک برگه ،ید جدید با موارد بیشتر اضافه کرد…

  • دفتر جدید گوگل ویگر مونترال
    گوگل تعدادی ع، از دفتر جدید Viger خود که در مونترال کانادا است به اشتراک گذاشت. اینجا لابی است، اما ظاهراً دفتر مملو از یادآوری تاریخ آن مکان است.

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

جستجوی دیگر

بازخورد:

سئو

لینک ها و بازاریابی محتوا

صنعت و تجارت

موبایل و صدا

در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.

محلی و نقشه ها

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-11-18-2022-34437.html

تجزیه و تحلیل

PPC

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است