خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 17 ژانویه 2023

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-01-17-2023-34759.html

در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز رخ داده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن های جستجو در وب ارائه شده است.

لینک ها و بازاریابی محتوا

جستجوی دیگر

بازخورد:

تجزیه و تحلیل

سئو

تعداد دفعاتی که منتشر می کنید برای Google یک سیگنال هر،مه نیست. گوگل در حال آزمایش یک نادیده گرفتن مکان جدید برای جستجو است. گوگل در حال آزمایش دیدگاه ها و نظرات در جستجوی گوگل است. اگر کد وضعیت 4، ارائه شود، Google دستورالعمل‌های robots.txt شما را نادیده می‌گیرد. آیا می‌دانستید که Google می‌تواند دکمه زمان انتظار محلی را برای برخی مکان‌های محلی نشان دهد؟

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • دکمه زمان انتظار بررسی محلی Google
    گوگل در حال آزمایش دکمه “بررسی زمان انتظار” برای برخی از نتایج محلی در نتایج جستجوی گوگل است. حدس می‌زنم این به شما می‌گوید که چقدر باید منتظر بم،د تا از ،ب‌وکار محلی، مانند یک رستوران، خدمات دریافت کنید.

  • Google قو،ن Robots.txt را نادیده می گیرد اگر کد وضعیت 4، را ارائه کند
    در اینجا PSA دیگری از Gary Illyes از گوگل است. به طور خلاصه، اگر کد وضعیت 4، را با فایل robots.txt خود ارائه دهید، گوگل قو،نی را که در آن فایل مشخص کرده اید نادیده می گیرد.

  • دیدگاه ها و نظرات جستجوی گوگل
    به نظر می رسد گوگل در حال آزمایش کادر جدیدی در نتایج جستجو به نام دیدگاه ها و نظرات است. قرارداد نامگذاری من را به یاد دیدگاه های Google می اندازد، اما این کار به گونه ای دیگر عمل می کند، زیرا دیدگاه های قدیمی بر اساس تکه تکه ای نمایش داده می شدند، و این دیدگاه ها و نظرات جدید بیشتر مبتنی بر بررسی محصول هستند.

  • گوگل: فرکانس انتشار چیزی را اسپم نمی کند
    جان مو، از گوگل در توییتر گفت که “فرکانس انتشار به تنهایی چیزی را اسپم نمی کند.” الگوریتم های گوگل به حجم محتوا به تنهایی به ،وان یک سیگنال اسپم نگاه نمی کنند.

  • جستجوی Google ویژگی جدید لغو موقعیت مک، را آزمایش می کند
    برای مدت طول،، گوگل راهی را به جستجوگران ارائه می دهد تا مک، را که جستجوی گوگل فکر می کند شما در جستجوی آن هستید، نادیده بگیرند. اغلب، آن مکان در پاورقی قرار داشت، اما در چند ماه گذشته گوگل آن را در بالای صفحه نتایج جستجو برای برخی پرس و جوهای بیشتر درباره موقعیت مک، نشان می داد.

  • Google New York City Inside Green Beach Chairs
    دفتر Google در شهر نیویورک بزرگ است و چیزهای زیادی برای ارائه دارد، برای Googlerهایی که در نهایت وارد دفتر می شوند. اینجا یک گوشه کوچک در جایی در دفتر بزرگ است که می تو،د در آن بنشینید

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

موبایل و صدا

محلی و نقشه ها

صنعت و تجارت

PPC

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است