خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 17 فوریه 2023

لینک ها و بازاریابی محتوا

جستجوی دیگر

بازخورد:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-02-17-2023-34919.html

صنعت و تجارت

موبایل و صدا

ویژگی های جستجو

PPC

تجزیه و تحلیل

FYI، نوسانات با آن به‌روزرس، رتبه‌بندی جستجوی Google که چند روز پیش گزارش دادم افزایش یافت. گوگل در حال آزمایش یک رابط جستجوی موبایل جدید است که در آن منوی جستجو در سمت چپ در یک پوشش قرار دارد. گوگل می گوید استفاده از 403s یا 404s را برای کاهش ،یدن Googlebot متوقف کنید. گوگل گفت همه ربات های گوگل صفحه را ارائه نمی دهند. Google در حال آزمایش پانل های دانش است که پیمایش و گسترش می یابند. بینگ در حال آزمایش یک منوی بیشتر متحرک است. به‌علاوه، من خلاصه ویدیویی هفتگی SEO خود را پست کردم – از سوراخ ،گوش جستجوی هوش مصنوعی و EEEAT پایین می‌رود.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • جستجوی اخبار Buzz خلاصه ویدیو: به‌روزرس، بزرگ جستجوی Google، اشکال تبلیغاتی Google، بهترین شیوه‌های پیوند جدید و موارد دیگر در جستجوی هوش مصنوعی Bing
    چه هفته ای، ما یک به روز رس، بزرگ و تایید نشده الگوریتم رتبه بندی جستجوی گوگل را داشتیم. Google Ads با رد ، و تعلیق کمپین ها با یک اشکال بسیار بزرگ روبرو بود. گوگل بهترین شیوه های پیوند سئو جدید را منتشر کرد. گوگل به طور ضمنی دستورالعمل های خود را …
  • Google: استفاده از 403s یا 404s را برای کاهش نرخ ،یدن Googlebot متوقف کنید
    گری ایلیس یک پست وبلاگ جدید در سایت جستجوی مرکزی گوگل ارسال کرد و از همه شما خواست که استفاده از کدهای وضعیت سرور 403 و 404 را برای کاهش نرخ ،یدن Googlebot متوقف کنید. او گفت که آنها شاهد افزایش تعداد سایت‌ها و CDN‌هایی بوده‌اند که این کار را انجام می‌دهند و باید آن را قطع کنند.

  • گوگل: همه ربات های گوگل از موتور رندر و جاوا اسکریپت رندر ی،ان استفاده نمی کنند
    جان مو، از گوگل گفت همه ربات‌های گوگل از موتور رندر ی،، استفاده نمی‌کنند، در واقع همه ربات‌های گوگل نیازی به رندر اضافه‌شده توسط گوگل ندارند. بنابراین در حالی که ،نده‌های اصلی دسکتاپ و موبایل گوگل، ربات‌های اصلی گوگل، جاوا اسکریپت را به خوبی رندر و رندر می‌کنند، همه ربات‌های گوگل این کار را انجام نمی‌دهند یا نیازی به این کار ندارند.

  • منوی جستجوی Google Mobile Tests در نوار سمت چپ
    چندین ماه پیش، گوگل نمایش یک فیلتر نوار کناری سمت چپ را در رابط جستجوی دسکتاپ آزمایش کرد. گوگل در حال انجام کاری مشابه در جستجوی موبایل است، اما اکنون آنها آیتم های منوی جستجو، ویدئو، تصاویر، نقشه ها و غیره را در منوی نوار سمت چپ جمع می کنند.

  • پانل دانش Google قابل پیمایش و گسترش
    آیا ویژگی‌های قابل پیمایش و گسترش را در برخی تجربیات کاربر با پانل دانش جستجوی Google و جعبه‌های پاسخ مشاهده کردید؟ خب، در اینجا نمونه‌هایی از هر دو وجود دارد – مطمئن نیستم که جدید باشند، به دلایلی، فکر نمی‌کنم جدید باشند. – اما فکر نمی کنم قبلاً آن را پوشش داده باشم.

  • دکمه گسترش بیشتر قطعه ویژه Bing
    مایکروسافت بینگ دکمه “بیشتر” را روی برخی از قطعات برجسته در رابط جستجوی تلفن همراه اضافه کرده است. وقتی روی دکمه more کلیک می کنید، این ،میشن مختصر و ظریف وجود دارد که جزئیات بیشتری را از سایت باز می کند.

  • Google Dungeons
    خوب، این جعلی است اما به نظر من خنده دار است. مایک رایان در توییتر این سیاه‌چال‌های گوگلی را به اشتراک گذاشت. حتی به نظر می رسد یکی از ل،ای بزرگ ساخته شده باشد.

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

سئو

محلی و نقشه ها

در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است