خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 16 ژانویه 2023

لینک ها و بازاریابی محتوا

PPC

بازخورد:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-01-16-2023-34753.htmlچند روز پس از به‌روزرس، محتوای مفید و به‌روزرس، هر،مه پیوند، شاهد کاهش به‌روزرس، الگوریتم رتبه‌بندی جستجوی گوگل بودیم. بعید است که گوگل سهمیه ویژگی نمایه سازی درخواست را تغییر دهد. تصاویر نمایه Google Business دارای یک اشکال آپلود سرور هستند. جان مو، از گوگل بیشتر در مورد سر و داشتن جاوا اسکریپت در آن توضیح داد. Google Business Profiles در حال آزمایش جزئیات بیشتر برای ویژگی‌های تجاری است. و من یک وبلاگ دیگر با مارک سالتارلی گذاشتم.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • به‌روزرس، الگوریتم رتبه‌بندی جستجوی آ، هفته گوگل – شنبه، 14 ژانویه
    تنها چند روز پس از به‌روزرس، محتوای مفید دسامبر 2022 و به‌روزرس، هر،مه پیوند، اکنون شاهد به‌روزرس، دیگری هستیم، یک به‌روزرس، تأیید نشده که به نظر می‌رسید در روز شنبه، 14 ژانویه منتشر شده است.
  • بعید است که گوگل سهمیه فهرست بندی درخواست را در کنسول جستجو افزایش دهد
    جان مو، از گوگل گفت که ابزار بازرسی URL کنسول جستجوی گوگل برای ارسال یک صفحه برای ،یدن احتمالاً به این زودی شاهد افزایش سهمیه نخواهد بود. او در مورد Mastodon گفت: “با توجه به اینکه چه مقدار ناخواسته در آنجا ارسال می شود، من نمی بینم که ما این محدودیت ها را افزایش دهیم.”
  • سرور تصویر نمایه ،ب و کار Google باگ آپلود را رد کرد
    اوا، هفته گذشته، Google Business Profiles با مشکلی مواجه شد که در آن آپلود تصاویر در نمایه ،ب‌وکار شما ناموفق بود. این اولین بار توسط تیم کپر در روز پنجشنبه در توییتر گزارش شد و این موضوع تا آ، هفته ادامه داشت.

  • جان مو، گوگل: بیشتر درباره بخش اصلی و جاوا اسکریپت
    هفته گذشته ما در مورد نظر جان مو، از گوگل در مورد بخش head HTML خود و اینکه چرا باید آن را تمیز نگه دارید گزارش دادیم. جان، روز جمعه، یک موضوع Mastodon ارسال کرد که در آن بیشتر در مورد بخش head و نحوه تعامل موتورهای جستجو با آن توضیح می‌داد، به خصوص اگر جاوا اسکریپت زیادی در آن وجود داشته باشد.

  • جزئیات ویژگی نمایه‌های ،ب‌وکار Google بتا
    به نظر می‌رسد Google Business Profiles در حال آزمایش، آزمایش بتا، توانایی ،ب‌وکارها برای اضافه ، جزئیات بیشتر، برای «گفتن بیشتر» در مورد ویژگی‌های تجاری خود است.
  • وبلاگ شماره 206: مارک سالتارلی در مورد آنچه در بازاریابی، ساختار کمپین ها و داده های CRM از دست داده ایم
    من و مارک سالتارلی در مورد تاریخچه او و بازاریابی دیجیتال B2B در بخش اول صحبت کردیم…

  • Doogler In a Bag
    این ع،ی است که در اینستاگرام از دفتر گوگل واشنگتن دی سی از یک سگ Doogler، Google، در یک کیف روی میز کار در دفتر Google، در اینستاگرام پیدا کردم.

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

محلی و نقشه ها

تجزیه و تحلیل

در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.

صنعت و تجارت

سئو

موبایل و صدا

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است