خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 16 نوامبر 2022

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-11-16-2022-34424.html

ویژگی های جستجو

در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز رخ داده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن های جستجو در وب ارائه شده است.

لینک ها و بازاریابی محتوا

سئو

صنعت و تجارت

آیا تا به حال نام الگوریتم به روز رس، Google Coati را شنیده اید؟ من هم ندارم اما این یک چیز بود، در زیر بیشتر بیاموزید. کفش‌های Google AR اکنون در نتایج جستجو هستند و کوپن‌های قابل برش نیز در دسترس هستند. گوگل می گوید پیوند متقابل کلمات در محتوای شما تنها زم، خوب است که در زمینه و مرتبط باشد. گوگل ال،ای URL ش،ته را انتخاب می کند اما به مرور زمان ،یدن آن URL ها را کند می کند. پست‌ها و به‌روزرس،‌های نمایه ،ب‌وکار Google یک ابزار برش اضافه ،د.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • الگوریتم Google Coati – به‌روزرس، Google که هرگز نشنیده‌اید
    دیروز در SMX Next این امتیاز را دارم که با هیونگ جین کیم، معاون جستجوی گوگل مصاحبه کنم. هیونگ جین کیم در 20 سال گذشته روی کیفیت جستجو کار کرده است و در رتبه بندی اصلی در جستجوی گوگل پیشرو است. او در طول مصاحبه چند بار به حیوان کواتی اشاره کرد و من مجبور شدم بپرسم منظور او چیست؟
  • Google Posts / Updates ابزار برش ع، را اضافه می کند
    Google به بخش Google Business Profiles Google Posts یا Updates این امکان را اضافه کرده است که از ابزار برش هنگام آپلود ع، در به‌روزرس،‌های خود استفاده کنید. بنابراین اکنون می تو،د ع، ها را آپلود کرده و بعداً در ،مت Google Updates آنها را برش دهید.
  • Google: ما ال،ای URL را انتخاب می کنیم که کار نمی کنند اما باید ،یدن آن URL ها را کند کنند
    جان مو، از گوگل تأیید کرد که GoogleBot ال،ای URL را که به سادگی در سایت شما کار نمی کنند، می ،ند و می گیرد. منظورم این است که همه ما بارها و بارها با سایت هایی که مدیریت می کنیم این اتفاق را دیده ایم. اما جان اضافه کرد که ،یدن باید به مرور زمان کند شود زیرا گوگل این موضوع را تشخیص می دهد.

  • گوگل: کلمات متقاطع در محتوای شما زم، که مرتبط و در متن باشد
    جان مو، از گوگل گفت که اگرچه ایجاد پیوند متقابل بین محتوای خود در وب سایت شما منطقی است، اما باید این کار را فقط زم، انجام دهید که مرتبط و در چارچوب محتوا باشد. جان افزود: اگر کاربران شما با پیوندهای شما گیج می شوند، موتورهای جستجو نیز ممکن است دچار سردرگمی شوند.

  • محصولات Google AR و کوپن‌های قابل برش زنده
    به نظر می‌رسد محصولات Google AR، حداقل برای کفش‌ها، و ویژگی کوپن‌های قابل برش اکنون فعال است. اگر کفش‌ها یا کفش‌های کت، مختلفی را جستجو کنید، می‌بینید که برخی از تصاویر محصول دارای نماد سه بعدی هستند که شما را به ویژگی AR در جستجوی Google می‌برد و برخی نیز دارای کوپن‌های قابل برش هستند.

  • جشن دیوالی گوگل در نیویورک
    چند هفته پیش، برخی از کارمندان گوگل در دفتر گوگل در نیویورک سیتی جشنی را برای تعطیلات دیوالی ترتیب دادند. در اینجا یکی از ویدیوهای زیادی که از این مهم، در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده است.

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

PPC

جستجوی دیگر

بازخورد:

موبایل و صدا

محلی و نقشه ها

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است