خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 16 فوریه 2023

تجزیه و تحلیل

موبایل و صدا

سئو

صنعت و تجارت

گوگل بهترین شیوه های جدید و دقیق تر برای پیوند را منتشر کرده است. مایکروسافت گفت که بیشتر آنها از ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی Bing Search خوشحال هستند، اما کارهای بیشتری برای بهبود آن باید انجام دهد. جان مو، گوگل از طرفداران نام های دامنه غنی از کلمات کلیدی خط فاصله نیست. یک نظرسنجی نشان می‌دهد که گوگل با این ویژگی‌های جدید، سهم زیادی از بازار را به بینگ از دست نخواهد داد. Google Ads API Google Ads نسخه 13 را منتشر کرد.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • بهترین روش های جدید لینک سئو گوگل
    گوگل یک سند جدید یا بسیار اصلاح شده در مورد بهترین شیوه های پیوند سئو منتشر کرده است. سند قبلی فقط در مورد نحوه ،یدن پیوندهای خود بود، اما سند جدید نکاتی را در مورد قرار دادن متن لنگر، نحوه نوشتن متن لنگر خوب، پیوندهای داخلی در محتوای شما و پیوندهای خارجی از سایت های دیگر اضافه می کند.
  • مایکروسافت: 71 درصد از جستجوگران به تجربه هوش مصنوعی جدید Bing Search مثبت می دهند
    مایکروسافت یک پست وبلاگ جدید در وبلاگ Bing در مورد آموخته های خود از هفته اول با قابلیت جستجو و چت جدید Bing AI منتشر کرد. مایکروسافت گفت که تجربه جدید بینگ عمدتاً «مثبت» بوده است، به طوری که «71 درصد از شما که به هوش مصنوعی پاسخ می‌دهید در رابط کاربری مثبت است».

  • چرا جان مو، از گوگل طرفدار دامنه های کلیدواژه ای نیست؟
    جان مو، از گوگل در Reddit پست کرد که چرا او طرفدار استفاده از دامنه های خط تیره غنی از کلمات کلیدی نیست. او گفت: “من طرفدار دامنه های کلمه کلیدی-کلیدی نیستم، بلکه YMMV هستم.”

  • نظرسنجی می گوید که SEO فکر می کند مایکروسافت کمتر از 5٪ سهم بازار از گوگل به دست خواهد آورد
    مت مک گی نظرسنجی را در توییتر منتشر کرد و پرسید که انتظار دارید Bing جدید با ChatGPT در سال آینده چقدر از سهم بازار استفاده از موتور جستجوی گوگل را به خود اختصاص دهد؟ ا،ر ،، که پاسخ دادند، که فکر می کنم سئوکار هستند، کمتر از 5٪ گفتند.

  • Google Ads API نسخه 13.0 اکنون در دسترس است
    Google API Google Ads نسخه 13.0 را منتشر کرده است و در زیر لیستی از آنچه تغییر کرده است را مشاهده می کنید. نسخه 12.0 در اکتبر 2022 منتشر شد، نسخه 11.0 Google Ads API در ژوئن منتشر شد و نسخه 11.1 در ماه آگوست منتشر شد.

  • Google Birthday Swag Box
    تیم پی،ل Google برای ویل اچ یک جعبه هدیه تولد فرستاد، اوم، برای تولدش. کوکی‌ها، قاب گوشی، کلاه و چیزی را می‌بینم که نمی‌دانم چیست. این در توییتر به اشتراک گذاشته شد.

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

ویژگی های جستجو

لینک ها و بازاریابی محتوا

جستجوی دیگر

بازخورد:

PPC

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-02-16-2023-34913.html

در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.

محلی و نقشه ها

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است