خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 15 فوریه 2023

محلی و نقشه ها

لینک ها و بازاریابی محتوا

PPC

یکی دیگر از به‌روزرس،‌های الگوریتم رتبه‌بندی جستجوی گوگل تأیید نشده در چند روز گذشته وجود دارد که باید در مورد آن گزارش دهید. Google Ads شب گذشته با یک اشکال شبح آور عدم تایید و تعلیق تبلیغات روبرو شد که در واقع دقیقاً یک سال پیش امروز اتفاق افتاد. آیا می دانستید ربات هوش مصنوعی مایکروسافت بینگ سیدنی نام دارد؟ شرایط خدمات جدید مایکروسافت بینگ کمی بیش از حد است. Google My Business insights API قدیمی Google از دوشنبه به‌طور کامل آفلاین می‌شود.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • یکی دیگر از به‌روزرس،‌های تأیید نشده الگوریتم رتبه‌بندی جستجوی Google در 14 فوریه
    دوباره شروع کنیم؛ به‌نظر می‌رسد یکی دیگر از به‌روزرس،‌های الگوریتم رتبه‌بندی جستجوی Google در 14 فوریه، شاید در اوایل 13 فوریه، کاهش یافته است، و به نظر می‌رسد که امروز به تغییر اوضاع ادامه می‌دهد. ما قبلاً به‌روزرس،‌های تأیید نشده را در 8/9 و همچنین 4 پوشش دادیم.
  • رد و تعلیق تبلیغات کمپین تبلیغاتی Google Swarm Of Google Ads
    دیشب، Google Ads شروع به تعلیق و عدم تایید انبوه کمپین های Google Ads و Google Merchant Center کرد. گزارش های متعددی از این موضوع وجود دارد که از حدود ساعت 4 بعد از ظهر به وقت شرقی در روز سه شنبه 14 فوریه شروع می شود.
  • مایکروسافت بینگ AI کد نام: سیدنی
    هفته دیگر من این موضوع توییتر را دیدم که در آن شخصی می‌توانست از چت هوش مصنوعی بینگ مایکروسافت بپرسد نام رمز آن چیست. به طور خلاصه، هوش مصنوعی بینگ پاسخ داد که “سیدنی” است. تعامل رفت و برگشت بسیار شبیه به تعامل Westworld است که خنده دار است.
  • PSA: API قدیمی Google My Business Insights دوشنبه 20 فوریه آفلاین می‌شود
    فقط یک PSA، Google در 20 فوریه 2023 – این دوشنبه آینده – Google My Business API قدیمی را به طور کامل منسوخ می کند. این جدید نیست، ا،ر ،، که از API قدیمی استفاده می‌کنند، ا،ر ویژگی‌های آن در حال حاضر منسوخ شده‌اند و ما سال گذشته در این مورد گزارش دادیم. اما اکنون بقیه ویژگی‌ها در دوشنبه آینده کاملاً آفلاین می‌شوند.
  • آیا شرایط سرویس جدید مایکروسافت بینگ بیش از حد پیش می رود؟
    هنگامی که نسخه جدید مایکروسافت بینگ AI معرفی شد و من در مورد تغییرات دستورالعمل‌های وب‌مستر بینگ گزارش دادم، گلن گیب همچنین برخی از زبان‌های بالقوه مشکل‌ساز را در شرایط خدمات جدید بینگ انتخاب کرد.

  • مینی اتوبوس گوگل در داخل
    در اینجا وسیله نقلیه دیگری است که برای رفتن به داخل دفتر Google مجهز شده است. این یکی از آن مینی‌بوس‌های قدیمی است که اکنون به ،وان دکور اداری و ابزاری برای دفتر Google برزیل کار می‌کند.

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

موبایل و صدا

در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.

صنعت و تجارت

ویژگی های جستجو

جستجوی دیگر

بازخورد:

سئو

تجزیه و تحلیل

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-02-15-2023-34907.html

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است