خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 14 نوامبر 2022

در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.

موبایل و صدا

تجزیه و تحلیل

محلی و نقشه ها

بله، ما یک آ، هفته دیگر و یک به‌روزرس، الگوریتم رتبه‌بندی جستجوی گوگل تایید نشده داشتیم. گوگل به دلیل یک باگ ،انه، بررسی‌ها را از فهرست‌های مشاغل محلی حذف می‌کند. گوگل همچنین تعداد نظراتی را که یک بازبین بر اساس دسته بندی ،ب و کار گذاشته است را نشان می دهد. Google Ads به تبلیغ‌کنندگان رشوه می‌دهد تا توصیه‌های کاربردی خودکار را با قیمت 100 دلار روشن کنند. اپل حداقل چهار سال از راه اندازی موتور جستجوی خود فاصله دارد.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • به‌روزرس، الگوریتم رتبه‌بندی جستجوی Google در آ، هفته – 11 تا 12 نوامبر
    به نظر می‌رسد در آ، هفته‌ها با جستجوی Google سیگنال‌های نوسان بیشتری نسبت به روزهای هفته می‌بینم. ممکن است در این آ، هفته، حدود 11 و 12 نوامبر، یکی دیگر از به‌روزرس،‌های الگوریتم رتبه‌بندی جستجوی گوگل، تایید نشده، داشته باشیم.
  • مرورهای ،ب‌وکار Google پس از ویرایش‌های پیشنهادی ناپدید می‌شوند (اشکال ترسناک)
    بررسی‌های نمایه‌های ،ب‌وکار و فهرست‌های ،ب‌وکار Google ناپدید می‌شوند، دوباره به طور کامل حذف می‌شوند، اما این بار به نظر می‌رسد که مربوط به ویرایش‌های پیشنهادی خودکار است که در برخی از نمایه‌های ،ب‌وکار انجام می‌شود.
  • Google Ads با پرداخت 100 دلار به تبلیغ کنندگان برای ثبت نام به صورت خودکار توصیه ها را اعمال می کند
    Google Ads در حال ارسال ایمیل به برخی از تبلیغ‌کنندگان است که به آنها پیشنهاد می‌دهد برای ثبت‌نام در توصیه‌های اعمال‌شده خودکار، ۱۰۰ دلار اعتبار Google Ads بپردازند. پاسخ جامعه PPC تقریباً همه مخالف انجام این کار برای هر مقدار پول است، چه رسد به 100 دلار.
  • Google Local Reviews تعداد نظرات بازبین را بر اساس دسته نشان می دهد
    هفته گذشته گزارش دادم که چگونه بررسی‌های محلی Google می‌توانند تعداد نظراتی را که یک بازبین خاص در یک شهر خاص گذاشته است را نشان دهد. خوب، گوگل این کار را بر اساس دسته بندی نیز انجام می دهد، تعداد بررسی هایی که یک بازبین خاص برای نوع دسته بندی ،ب و کار گذاشته است.
  • موتور جستجوی اپل، حداقل چهار سال دیگر
    The Information قطعه ای نوشت که می گوید اپل حداقل چهار سال یا بیشتر از ساخت موتور جستجوی خود – Apple Search فاصله دارد. ما سال‌هاست که درباره تلاش‌های بی‌صدا اپل در ساخت موتور جستجوی خود صحبت می‌کنیم و دیدن آنها تا این اندازه دور هستند، کمی ناراحت کننده است.
  • وبلاگ شماره 197: ریک ماریانو برای کمک به مشتریان برای موفقیت دیجیتالی آنلاین و استخدام با حفظ کارمندان
    در ،مت اول با ریک ماریانو در مورد کمک به ساخت LocalEdge برای ارائه خدمات بازاریابی دیجیتال با حجم بالا با هزینه کم صحبت کردیم و سپس در ،مت دوم بیشتر در مورد استفاده از اتوماسیون و لمس انس، صحبت کردیم.

  • بزرگترین رقصنده نمایش استعدادهای گوگل
    ما شاهد برگزاری نمایش استعدادیابی خود توسط گوگل بوده ایم، مسابقه بزرگترین استعدادهای گوگل. اما این هم ع، دیگری از آن رویداد مربوط به زمان های گذشته. این ع، را در اینستاگرام و رقص پیدا کردم

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

لینک ها و بازاریابی محتوا

سئو

PPC

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-11-14-2022-34407.html

صنعت و تجارت

جستجوی دیگر

بازخورد:

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است