خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 13 ژانویه 2023

صنعت و تجارت

موبایل و صدا

لینک ها و بازاریابی محتوا

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-01-13-2023-34738.htmlمحلی و نقشه ها

در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.

جستجوی دیگر

بازخورد:

PPC

تجزیه و تحلیل

سئو

سرانجام گوگل به‌روزرس،‌های محتوای مفید و هر،مه‌های پیوند فوق‌العاده طول، دسامبر 2022 را به پایان رساند. گوگل در مورد انجام عملیات ،ید لینک صحبت کرد. نتایج فهرست محصولات Google بر،ب های حمایت شده را آزمایش می کند. Google یک چرخ فلک تصاویر اخیر برای برخی از پانل های دانش دارد. فراموش نکنید که ع، های ،ب و کار محلی خود را بررسی کنید. آنها در همه جا ظاهر می شوند. و خلاصه ویدیوی این هفته را امروز گذاشتم.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • محتوای مفید Google و به‌روزرس،‌های هر،مه پیوند در 12 ژانویه منتشر شد
    پس از مدت‌ها انتشار آهسته و م،ی، گوگل اعلام کرده است که هم آپدیت محتوای مفید دسامبر 2022 و هم به‌روزرس، هر،مه پیوند در دسامبر 2022 در حال حاضر منتشر شده‌اند. گوگل اعلام کرد که هر دو در روز پنجشنبه 12 ژانویه 2023 عرضه شدند.
  • جستجوی اخبار Buzz خلاصه ویدیو: محتوای مفید Google و به‌روزرس،‌های هر،مه پیوند انجام شد، پیوند به فروشندگان، محتوای هوش مصنوعی و Apple Business Connect
    این هفته، به‌روزرس، محتوای مفید Google در دسامبر 2022 و به‌روزرس،‌های هر،مه پیوند، سرانجام پس از مدت‌ها انتظار کامل شد. چهارشنبه تحرک زیادی داشت…
  • آیا Google عملیات Sting ،ید را پیوند می دهد؟ آنها نیازی به.
    یک موضوع Reddit می‌پرسد که آیا گوگل در عملیات‌های ،ید لینک شرکت می‌کند، جایی که آنها وانمود می‌کنند که می‌خواهند یک لینک ب،ند و سپس از آن برای جریمه ، شبکه استفاده می‌کنند. جان مو، از گوگل در پاسخ گفت: “من همیشه پیشنهادات را به یک آدرس ایمیل رسمی گوگل ارسال می کنم.” این بدان م،است که گوگل نیازی به انجام فعالانه این کار ندارد، آنها بدون هیچ گونه عملیات رسمی یا ضروری به گوگل می آیند.
  • پانل دانش Google چرخ فلک تصاویر اخیر
    Google یک چرخ فلک ع، “تصاویر اخیر” برای برخی از پانل های دانش دارد. به ،وان مثال، گوگل این را برای جستجو در [golden globes] هفته گذشته، جایی که ع، هایی از این رویداد را نشان می دهد که اخیراً گرفته و منتشر شده است.
  • SEO های محلی: ع، های خود را در Google Maps Pin Overlay بررسی کنید
    مایک بلومنتال یک نکته ساده اما متفکرانه برای سئو محلی ارائه داد که همه مشاغل باید در آینده نزدیک انجام دهند. فقط ع،‌های برجسته‌ای را که Google برای نمایش در همپوش، پین Google Maps انتخاب کرده است، بررسی کنید.
  • بر،ب حمایت شده گوگل در نتایج فهرست محصولات
    Google اکنون بر،ب حمایت شده Google Ads را در نتایج فهرست محصولات در بخش محصولات بیشتر در یک نتیجه اضافی آزمایش می کند. من نمی توانم این را تکرار کنم، اما Saad AK آن را مشاهده کرد و دو ویدیو از آن را در عمل ارسال کرد.

  • رویداد جوایز شریک برتر Google
    گوگل مراسم اهدای جوایز را در محل جدید گوگل ،ه 57 در شهر نیویورک برگزار کرد. این جوایز Google Premier Partner برای آژانس‌های Google Ads و سایرین بود. لطفا توجه داشته باشید که این یک ماه بود

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است