خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 13 فوریه 2023

موبایل و صدا

صنعت و تجارت

سئو

محلی و نقشه ها

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-02-13-2023-34893.html

ویژگی های جستجو

لینک ها و بازاریابی محتوا

PPC

تجزیه و تحلیل

همانطور که انتظار می رفت، ناشران نسبت به ویژگی های جدید هوش مصنوعی در گوگل و بینگ بسیار نگران هستند که منجر به کلیک کمتر بر روی محتوای آنها می شود. گوگل خط مشی دور زدن هر،مه جستجوی وب را به روز کرد. گوگل دسته ای از اسناد سئو نقشه سایت را سازماندهی مجدد کرد. گوگل گفت که ربات های CDN واقعاً برای موتورهای جستجو من، نیستند. و شش سال به‌علاوه، گوگل هنوز سایت‌ها را به فهرست‌سازی اول موبایل منتقل می‌کند، اما ممکن است کار ما تقریباً تمام شده باشد. در نهایت یک وبلاگ دیگر برای شما دارم.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • ناشران بزرگ نگران جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی از Google و Bing
    این که ببینیم غیر سئو سایت در مورد چگونگی تغییر جستجو در گوگل و بینگ و شنیدن نگر،‌هایی که در مورد این تغییرات دارند، عمیق‌تر می‌کنند تا حدودی رضایت‌بخش است. ما نگر،‌های شما را به‌،وان سئوکار و ناشر یک هفته پیش پوشش دادیم، اما اکنون ناشران بزرگ نگر،‌های خود را در مورد جستجوی هوش مصنوعی و م،ای آن برای ناشران بیان می‌کنند.

  • Google خط‌مشی دور زدن هر،مه را ساده می‌کند
    در نوامبر گذشته، گوگل یک خط مشی جدید برای هر،مه جستجوی فراگیر به نام سیاست دور زدن را معرفی کرد. این خط‌مشی هر،مه فهرست شده بود تا بتواند در سایت‌هایی که سایر خط‌مشی‌های هر،مه Google را از طریق روش‌های دیگر دور می‌زنند، اقدام کند.

  • Google اسناد نقشه سایت را سازماندهی مجدد می کند
    من معتقدم گوگل هفته گذشته اسناد توسعه دهنده جستجوی مربوط به نقشه سایت را تغییر داد. من مطمئن نیستم که آیا هر یک از محتواها به طور خاص تغییر کرده است یا خیر، اما گوگل نام برخی از صفحات را تغییر داد و صفحات جدیدی ایجاد کرد، شاید برای یکپارچه ، محتوا و آسان ، درک و دسترسی به آن.

  • Google: بررسی اینکه آیا اتصال سایت ایمن است یا خیر
    گری ایلیس از گوگل بازگشته است و این بار گفت که آن میان‌افزارهای «بررسی ایمن بودن اتصال سایت» که در برخی از سایت‌ها می‌بینید، «آ،ین کارهایی هستند که می‌تو،د انجام دهید».

  • گوگل: انتقال نمایه سازی موبایل اول ممکن است در عرض چند ماه تکمیل شود
    جان مو، از گوگل گفت که فکر می‌کند، و او گفت که ممکن است اشتباه کند، که دسته نهایی فهرست‌سازی اولین موبایل در چند ماه آینده انجام می‌شود. جان افزود: نمایه سازی دسکتاپ از بین نمی رود و برای «تعداد کمی از سایت ها» استفاده خواهد شد.
  • وبلاگ شماره 210: جف فرگوسن در مورد مطالعه گوگل صفر کلیک و آینده سئو
    در بخش اول، تاریخچه طول، جف فرگوسن در بازاریابی جستجو را مرور می کنیم. در ،مت دوم، با او شروع به راه اندازی آژانس خود می کنیم. سپس در ،مت سوم، در مورد وضعیت مطالعات سئو صحبت می کنیم …

  • Google Sphere در ،ه 57
    در مجتمع جدید Google Pier 57 در شهر نیویورک، این گوی Googley مانند شی هنری وجود دارد. این یک توپ رنگارنگ روی پایه است. من این را در اینستاگرام دیدم و مطمئن نیستم که چه چیز دیگری بگویم ab

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

جستجوی دیگر

بازخورد:

در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است