خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 13 دسامبر 2022

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-12-13-2022-34563.html

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

خیر، هیچ امتیاز محتوای مفیدی از جستجوی Google وجود ندارد. گوگل در حال آزمایش قطعه های برجسته ای است که در موقعیت صفر (یک) نیستند. یک مطالعه می گوید که نظرات Google Local Guides بیشتر از سایر نظرات باقی می مانند. گوگل می‌گوید محتوای شما برای رتبه‌بندی خوب، نیازی به درج بودن ندارد. تبلیغات مایکروسافت به تبلیغ‌کنندگان بریت،ایی در بخش مالی نیاز دارد که تأیید شوند.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • Google: هیچ امتیاز یا آستانه محتوای مفیدی وجود ندارد
    جان مو، از گوگل گفت هیچ امتیاز یا آستانه ای برای به روز رس، محتوای مفید گوگل وجود ندارد. او در Mastodon گفت: “هیچ “نمره HCS” یا آستانه ای وجود ندارد که HCS در آن باشد [helpful content score] برای سئو از غیر مفید به مفید تبدیل می شود.
  • Google دوباره قطعات ویژه را در موقعیت صفر آزمایش می کند
    گوگل یک بار دیگر در حال آزمایش است تا قطعه مشخص شده، با نام مستعار موقعیت صفر، را نه در شکاف اول یا موقعیت صفر، بلکه در جایگاه یک یا حتی پایین تر از صفحه نشان دهد.
  • گوگل: نیازی نیست محتوای شما خاص باشد، می تواند متنوع باشد – فقط برای افراد خود بنویسید
    دنی سالیوان، رابط جستجوی گوگل، در Masoton گفت که لازم نیست محتوای شما در یک موضوع، یک موضوع خاص باشد تا بتواند رتبه خوبی داشته باشد. شما می تو،د در مورد موضوعات مختلف در سایت خود بنویسید. دنی گفت، نکته اصلی این بود که شما باید هر طور که می خواهید محتوا را برای افراد خود بنویسید و نه برای موتورهای جستجو.
  • مطالعه: نظرات راهنماهای محلی Google برای مدت طول، تری در صدر قرار می گیرند
    جوی هاوکینز مطالعه موردی سئوی محلی دیگری را منتشر کرده است، این مورد در مورد اینکه آیا نظرات ارائه شده توسط Local Guides بهتر از هر بازبین معمولی در Google است. پاسخ بله است؛ به نظر می‌رسد که بررسی‌های ارائه‌شده توسط Local Guides نسبت به سایر نظرات بهتر و طول،‌تر عمل می‌کنند.
  • تبلیغ کنندگان خدمات مالی بریت،ا اکنون برای تبلیغات مایکروسافت به تأیید نیاز دارند
    مایکروسافت اعلام کرد که اگر تبلیغات خدمات مالی را در شبکه‌اش انجام دهید، مانند جستجوی بینگ، در بریت،ا، باید در اوایل سال 2023 تأیید شوید. مرجع (FCA) برای ارائه تبلیغات مالی تنظیم شده در بریت،ا.”

  • R2-D2 در رویداد Google
    در اینجا ع،ی از دفتر گوگل دوبلین از رویدادی به نام “Google Unwrapped, Let Your Thursday Roar” است. می بینید، R2-D2 از جنگ ستارگان حضور داشت.

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

ویژگی های جستجو

در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.

PPC

سئو

لینک ها و بازاریابی محتوا

صنعت و تجارت

تجزیه و تحلیل

جستجوی دیگر

بازخورد:

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است