خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 12 ژانویه 2023

جستجوی دیگر

بازخورد:

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

تجزیه و تحلیل

PPC

سئو

در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-01-12-2023-34733.html

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

گوگل دوباره در مورد استفاده از محتوای نوشته شده با هوش مصنوعی برای سایت شما و رتبه بندی صحبت کرد. اپل Business Connect را راه‌اندازی کرد تا به ،ب‌وکارها اجازه دهد فهرست‌های محلی Apple Maps خود را بهتر مدیریت کنند. جستجوی Google در حال آزمایش داستان های پرطرفدار از کشور و منطقه شما است. گوگل می گوید بخش سر خود را تمیز و بدون جاوا اسکریپت نگه دارید. گوگل گفت نوشتن مطالعات موردی SEO بسیار چالش برانگیز است. آه، محتوای مفید و به‌روزرس،‌های هر،مه پیوند به‌تازگی به پایان رسید، فردا در مورد آن بیشتر…

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • Apple Business Connect: ،ب و کار خود را در Apple Maps مدیریت کنید
    اپل مجموعه ابزارهای خود را برای ،ب‌وکارها برای مدیریت فهرست‌های ،ب‌وکار خود در Apple Maps دوباره معرفی کرده است. اکنون Apple Business Connect نامیده می شود که قبلاً Apple Places و قبل از آن Apple Maps Connect نامیده می شد.

  • گوگل دستورالعمل‌های مربوط به محتوای نوشتاری هوش مصنوعی را پس از اینکه توجه نویسنده محتوای هوش مصنوعی بانکی را به خود جلب کرد، تکرار می‌کند.
    در چند روز اخیر یا بیشتر، Bankrate توجه زیادی را در فضای سئو به خود جلب کرده است. آنها از هوش مصنوعی برای نوشتن مطالب زیادی استفاده می کنند و آن را پنهان نمی کنند. با آن، رابط جستجوی گوگل، دنی سالیوان، به جامعه SEO در مورد موضع گوگل در مورد چنین محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی پاسخ داد.

  • جستجوی گوگل داستان های پرطرفدار را از کشور/منطقه آزمایش می کند
    جستجوی Google در حال آزمایش نمایش اخبار برای کاربران در یک کشور یا منطقه خاص، از یک کشور یا منطقه خاص است. گوگل این بخش را “داستان های پرطرفدار از کشور/منطقه” ،وان می کند و سپس کشور یا منطقه را به ،وان سرصفحه نشان می دهد.

  • Google: بخش سر HTML خود را تمیز نگه دارید
    جان مو، از گوگل گفت وقتی ،ت به بخش سر HTML شما می‌رسد، می‌خواهید مطمئن شوید که آن بخش تمیز و محکم است. در صورت امکان، نمی‌خواهید نحوی آن ،اب باشد زیرا می‌تواند ،مت‌های دیگر صفحه را ش،ته و خواندن صفحه و کاربران شما را برای گوگل سخت کند.
  • گوگل می گوید که نوشتن مطالعات موردی SEO بسیار چالش برانگیز است
    گوگل از سال 2019 این صفحه مطالعات موردی سئو و داستان های موفقیت را دارد و من معتقدم از آن زمان تا کنون چند بار آن را به روز کرده است. اخیراً شخصی Mariachiara M،lla از جان مو، پرسید که آیا گوگل می تواند مطالعات موردی جدیدی را اضافه کند.

  • Doogler در Google Rocket
    اینجا یک سگ گوگل، یک داگ،، بالای یک کشتی موشکی در دفتر گوگل در پالو ،و است. چقدر ناز این در اینستاگرام منتشر شد و او نوشت: “اعلام Space-S. در حال حاضر رزرو برای شما

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است