خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 11 ژانویه 2023

PPC

موبایل و صدا

امروز صبح شاهد نوسانات بیشتر در رتبه بندی جستجوی گوگل هستیم، آیا این یک به روز رس، جدید است یا پایان محتوای مفید و به روز رس، های هر،مه لینک. گوگل گفت که طول عرضه یک به روز رس، به این م،ی نیست که به روز رس، ناپایدارتر است. محدوده قیمت محصولات نمایه ،ب‌وکار Google و تماس برای اقدام ماه آینده از بین می‌رود. گوگل یک اشکال در ویرایش برخی از تبلیغات گوگل را تایید کرد. گوگل گفت پیوند دادن به چندین ارائه‌دهنده می‌تواند رتبه‌بندی شما را در به‌روزرس، بررسی‌های محصول افزایش دهد.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • به‌روزرس، الگوریتم رتبه‌بندی جستجوی Google آغاز می‌شود یا انتهایی برای محتوای مفید و پیوند به‌روزرس،‌های هر،مه؟
    من سیگنال هایی را، هم از نظر پچ پچ سئو و هم از نظر برخی از ابزارهای ردیابی جستجوی گوگل، در نتایج جستجوی گوگل نوسان بیشتری می بینم. نوسانات مربوط به سطوح به‌روزرس، الگوریتم است و می‌تواند یک به‌روزرس، جدید الگوریتم رتبه‌بندی جستجوی Google باشد یا می‌تواند انتهایی از به‌روزرس، محتوای مفید Google در دسامبر 2022 و به‌روزرس،‌های هر،مه پیوند باشد.

  • Google: پیوند دادن به چندین ارائه دهنده در بررسی های محصول ممکن است باعث افزایش رتبه کمی شود
    در پنجمین انتشار گوگل از به‌روزرس، بررسی‌های محصول، گوگل اضافه کرد که پیوند دادن به چندین فروشنده بخشی از الگوریتم کلی است. آلن کنت از گوگل دیروز در توییتر گفت که وقتی همه چیز برابر باشد، “پیوند دادن به چندین ارائه دهنده ممکن است کمی تقویت شود.”

  • Google Ads ویرایش اشکال در کمپین‌های پیش‌نویس یا آزمایشی
    رابط Google Ads، جینی ماروین، یک اشکال را هنگام ویرایش تبلیغات در یک کمپین پیش‌نویس یا آزمایشی تأیید کرد. تیم Google Ads در حال کار بر روی یک اصلاح است، اما جینی یک راه حل ارائه کرد.

  • گوگل: به‌روزرس،‌های طول،‌تر الگوریتم گوگل ،وماً شدیدتر نیستند
    جان مو، از گوگل گفت که فقط به این دلیل که انتشار یک به‌روزرس، الگوریتم زمان بیشتری می‌برد، این به‌روزرس، را کم و بیش شدید نمی‌کند. طول به‌روزرس، معمولاً به پارامترهای داخلی Google مرتبط است. همانطور که قبلاً به آن پرداختیم، مهم نیست که چقدر به روز رس، است.

  • محدوده‌های قیمت محصولات نمایه‌های ،ب‌وکار Google و فراخوان سفارشی برای کنش‌هایی که از بین می‌روند
    نمایه‌های ،ب‌وکار Google از ۱۵ فوریه ۲۰۲۳ پشتیب، از محدوده‌های قیمتی محصولات و فراخوان سفارشی را متوقف می‌کند. Google همچنین محدوده‌های قیمت موجود را حذف می‌کند و همه صفحات مقصد دارای بر،ب «بازدید از سایت» خواهند بود.

  • صندلی Google Throne
    گوگل این صندلی پرتاب شده را در دفتر آتلانتا داشته یا داشته است. این توسط میچل دی جی بام دیویس در اینستاگرام منتشر شده است که گفته است به ،وان دی جی در جشن تعطیلات در آکواریوم جورجیا برای آنها اجرا کرده است.

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.

محلی و نقشه ها

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-01-11-2023-34729.html

سئو

صنعت و تجارت

جستجوی دیگر

بازخورد:

لینک ها و بازاریابی محتوا

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است