خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 11 نوامبر 2022


در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.

Google Ads Editor نسخه 2.2 منتشر شد و گوگل همچنین نمونه‌هایی از کتابخانه کد را برای نسخه 12 API Google Ads منتشر کرد. گوگل می گوید برخی از لینک های قدیمی ممکن است بی ربط باشند. بینگ در حال آزمایش ویژگی چت هوش مصنوعی در بالای صفحه است. همچنین گوگل گفت ،ومی ندارد که تگ های لینک hreflang مرتب باشند. و خلاصه ویدیوی هفتگی را گذاشتم.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • جستجوی اخبار Buzz خلاصه ویدئو: Google Algorithm Update شاید، Search Console Bugs & Mess، Google On AI Content، Google Ads Buggy و بیشتر
    ما یک به‌روزرس، بزرگ و تأیید نشده الگوریتم رتبه‌بندی جستجوی گوگل را در ۴ و ۵ نوامبر داشتیم. گوگل همچنین حاشیه نویسی مربوط به اشکال ویژگی های جستجو را حذف کرد و یک اشکال گزارش عملکرد Discover را به لیست اضافه کرد. API کنسول جستجوی گوگل کمی تاخیر دارد…
  • گوگل: برخی از لینک های قدیمی ممکن است بی ربط باشند (AKA Link Rot)
    جان مو، از گوگل گفت که برخی از لینک‌های قدیمی به وب‌سایت‌های قدیمی ممکن است پیوندهای نامربوط باشند، حداقل از منظر جستجوی گوگل و رتبه‌بندی.

  • گوگل تأیید می کند که بر،ب های پیوند Hreflang نیازی به سلسله مراتب ندارند
    جان مو، گوگل تأیید کرد که من دوباره فکر می کنم، بر،ب های پیوند hreflang نباید به ترتیب سلسله مراتبی باشند. وقتی از جان در این مورد پرسیده شد، در توییتر گفت که “مهم نیست”.

  • Google Ads Editor نسخه 2.2 دسترسی به کتابخانه دارایی، زمان‌بندی آسان‌تر تبلیغات، اعلان‌های بهبودیافته و موارد دیگر را اضافه می‌کند
    گوگل نسخه 2.2 Google Ads Editor را منتشر کرده است، این نسخه چهار ماه از انتشار نسخه 2.1 در ماه جولای می‌گذرد. نسخه جدید دسترسی سریع‌تری به کتابخانه دارایی، زمان‌بندی آسان‌تر تبلیغات، اعلان‌های بهبودیافته و موارد دیگر دارد.
  • Google Ads API v12 به‌روزرس،‌شده کتابخانه‌های مشتری و نمونه‌های کد
    گوگل کتابخانه های مشتری و نمونه های کد را برای API جدید Google Ads نسخه 12 که چند هفته پیش منتشر شد، به روز کرده است.

  • بینگ ویژگی چت هوش مصنوعی را در بالای نتایج جستجو آزمایش می کند
    مایکروسافت در حال آزمایش ویژگی ربات چت هوش مصنوعی در بالای نتایج جستجوی بینگ است. ما مدتی است که ویژگی let’s chat را از Bing مشاهده کرده‌ایم، اما نه در ،مت بالا، ،مت ویژه.
  • ع،‌ها و ویدیوهای پارک غاز Google
    گوگل دفاتر بسیار زیبایی در لس آنجلس، منطقه Goose Park دارد، و در اینجا چند فیلم و ع، جاسازی شده از آن را که در اینستاگرام پیدا کردم، آورده ام. لابی در کهنه یا …

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

تجزیه و تحلیل

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

جستجوی دیگر

بازخورد:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-11-11-2022-34398.html

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است