خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 10 نوامبر 2022

سئو

در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و دیگر انجمن های جستجو در وب است.

گوگل بی سر و صدا یادداشت مربوط به باگ تایید شده با ویژگی های جستجو را چند هفته پیش حذف کرد. گوگل همچنین یادداشتی درباره یک نقص گزارش برای گزارش Discover کنسول جستجو اضافه کرد. API کنسول جستجوی گوگل کمی به تعویق افتاده است، باید به زودی اصلاح شود. Google Ads با استفاده از کلمه “get” تبلیغاتی را رد کرد. گوگل می گوید سایت هایی با صفحات دسته بندی خوب نیازی ندارند که گوگل صفحات نتایج جستجوی داخلی خود را ایند، کنند. و گوگل گفت رتبه صفحه از HTTP به HTTPS جریان می یابد. همچنین، ما یک داستان خاص و نادر از Glenn Gabe در Mastodon و ردیابی آن با Google Analytics داریم.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • گوگل تأیید اشکال ویژگی های جستجو را حذف می کند و آن را با خطای گزارش کنسول جستجوی Google Discover جایگزین می کند
    گوگل کاری غیرعادی انجام داده است، یکی از یادداشت‌های ناهنجاری داده‌های تایید شده درباره باگ ویژگی‌های جستجو را حذف کرده و یادداشت جدیدی اضافه کرده است که یک اشکال را در گزارش Google Discover تأیید می‌کند که منجر به کاهش داده‌ها در گزارش‌های عملکرد Search Console Discover در ۲۳ اکتبر می‌شود.
  • تأخیر API کنسول جستجوی Google تأیید شد، تا چند روز دیگر رفع خواهد شد
    گوگل تاخیری را تایید کرده است که API کنسول جستجوی گوگل کمی بیشتر از حد معمول تاخیر داشته است. د،ل وایسبرگ از گوگل گفت: “تأخیر ناشی از مشکلات پردازش است و باید در چند روز آینده به حالت عادی بازگردد.”

  • Mastodon در حال استفاده از Rel Noreferrer در پیوندهای ،وجی است که باعث می شود بازدیدها به ،وان ترافیک مستقیم در Google Analytics ظاهر شوند.
    Mastodon با هرج و مرج توییتر در حال افزایش است، اما ردیابی ترافیک از این شبکه اجتماعی دشوار خواهد بود. دلیل آن این است که Mastodon از rel noferrer در پیوندهای ،وجی استفاده می کند که باعث می شود بازدیدها به ،وان ترافیک مستقیم در Google Analytics ظاهر شوند.
  • اشکال: Google Ads تبلیغات را برای استفاده از کلمه “Get” تایید نمی کند
    دیروز، تعدادی از تبلیغ‌کنندگان می‌پرسیدند چرا تبلیغات Google در آنجا تایید نمی‌شود. عدم تایید به دلیل استفاده از کلمه “دریافت” در متن آگهی و ،د آگهی بود. معلوم شد که این یک باگ است، یک اشکال عجیب، که جینی ماروین، رابط تبلیغات گوگل، گفت در حال بررسی است.
  • گوگل: سایت هایی با صفحات دسته بندی خوب نیازی به فهرست بندی نتایج جستجوی داخلی ندارند
    به طور کلی، گوگل می گوید هرگز نباید به گوگل اجازه دهید صفحات نتایج جستجوی داخلی شما را فهرست کند. اما جان مو، از گوگل گفت که شما حتی نباید در اینجا به مخالفت با توصیه های گوگل فکر کنید، اگر صفحات دسته بندی خوبی دارید، حتی نیازی به آزمایش آن نخواهید داشت.
  • Google می تواند رتبه صفحه را از HTTP به URL های HTTPS با تغییر مسیر منتقل کند
    بله، Google می‌تواند رتبه صفحه و سایر سیگنال‌های پیوند را از یک URL غیرایمن HTTP به URL امن HTTPS از طریق تغییر مسیرها منتقل کند. جان مو، از گوگل گفت که گوگل به این صورت است که قانون‌سازی را انجام می‌دهد و “غبار امنیتی” خاصی در کار نیست.

  • عینک های شامپاین گوگل هنوز در دسترس هستند
    پنج سال پیش ما پست کردیم که گوگل لیوان های شامپاین مارک خود را دارد، خوب، آنها هنوز هم دارند. در ادامه ع، های جدیدی از این لیوان های شامپاین با لوگوی گوگل را مشاهده می کنید. گوگل همچنین شراب گلا داشت

سایر موضوعات جستجوی عالی:

داستان های زمین موتورهای جستجو:

سایر داستان های جستجوی عالی:

محلی و نقشه ها

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد داشته باشید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtable، می تو،د ما را دنبال کنید فیس بوک و حتما مش، شوید یوتیوب کانال، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.




منبع: https://www.seroundtable.com/recap-11-10-2022-34392.html

لینک ها و بازاریابی محتوا

جستجوی دیگر

بازخورد:

ویژگی های جستجو

تجزیه و تحلیل

صنعت و تجارت

PPC

موبایل و صدا

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است