خرید لپ تاپ گیمینگ قیمت لپ تاپ استوک گیمینگ

حال اگر که بتوانیم همچنین لپ تاپی با وزن کمتر نیز پیدا کنیم که دیگر چه بهتر! به طور کلی سایز 15 تا 15.6 اینچ و وزن 2 تا 2.5 کیلوگرم برای یک لپ تاپ گیمینگ مناسب است. ما به اکثر مشتریانمان که خواهان لپ تاپ های عادی یا اقتصادی هستند پیشنهاد می‌کنیم که لپ تاپی انتخاب کنند که وزنش بیشتر از 2.2 کیلوگرم نشود؛ اما وزن لپ تاپ های گیمینگ به دلیل سخت‌افزار بالا و متریال خوبی که توسط شرکت سازنده استفاده می‌شود اکثرا بین 2 تا 2.5 کیلوگرم است. لپ‌تاپ زیبا و قدرتمند «ایسوس ROG Strix G15» با پردازنده‌ی Ryzen H ای‌ام‌دی و گرافیک RTX 3050 انویدیا (۹۵ وات) از توان پردازشی و گرافیکی خوبی برای انجام کارهای گرافیکی و اجرای بازی‌های سنیگین بهره می‌برد. رم ۸ گیگابایت و حافظه‌ی ۵۱۲ گیگابایت SSD نیز به‌نظر کافی می‌رسند که البته بعد از خرید این دستگاه و در صورت امکان، حتماً به‌فکر ارتقای دوبرابری هریک باشید.

راهنمای خرید فرمان بازی – مهر ۱۴۰۱

لپ تاپ گیمینگ با طراحی کیبورد متفاوت با سایر لپ تاپ ها قابلیت کاربرد بهتر و قابل قبول تری به کاربران خود می دهد. ایمالز قیمت انواع لپ تاپ با برندهای مختلف را از تمام فروشگاه های سرتاسر وب جمع آوری میکند و در اختیار شما قرار میدهد. شما میتوانید قیمتهای مختلفی را که برای محصول مورد نظرتان در سایر فروشگاهها ارائه میشود را مشاهده و بهترین آن را انتخاب کنید. اگر قصدتان خرید لپ تاپ برای گیمینگ است، خوب می‌توانید از مزایایی همانند حمل و نقل راحت تر و همچنین راحت شدن از خرید نمایشگر هم بهره ببرید اما خوب قبل از خرید بهتر است کامل تحقیق کنید. شما می‌توانید هر گاه که خواستید لپ تاپ خود را بردارید و به مکان های مختلفی بروید و در آنجا مشغول به بازی شوید. اتهام اصلی که به سوی لپ تاپ های گیمینگ نشانه رفته است «قیمت بالاتر و بحث خنک سازی» است.

این دسته از لپ تاپ های 4K مجهز به سخت افزارهای سطح بالا بوده تا توان ارائه قدرت پردازشی مورد نیاز صفحه نمایش و فرامین کاربران را داشته باشند. به همین دلیل نمی توان برای این محصولات قیمت مشخصی را تعین کرد اما در این صفحه لیستی از این دستگاه ها را با بهترین قیمت لپ تاپ گیمینگ ایسوس می توانید مشاهده کنید. پردازنده‌ی مرکزی ۷ نانومتری و قدرتمند Ryzen H و هشت گیگابایت گرافیک ۱۴۰ وات انویدیا GeForce RTX 3070 از مشخصات کلیدی لپ تاپ لنوو مدل «لیجن 5 پرو» هستند.

لپ تاپ های گیمینگ ایسر نیترو 5 Acer Nitro 5

با توجه به مبلغی که مشخص کردید لپ تاپ ایسوس با مشخصات i5 می توانید تهیه کنید که با توجه به نوع بازی شما باید گرافیک بازی را در حداقل حالت ممکن سایت منابع پیشنهادی قرار دهید. با توجه به مشخصاتی که فرمودید لپ تاپ ایسوس شما جزء نسل های قدیمی لپ تاپ هست. ضمن اینکه می توانید تمام لپ تاپ های گیمینگ را در دسته لپ تاپ گیمینگ سایت مشاهده فرمایید. لپ تاپ های گیمینگ تنوع بسیار بالایی در مدل و کانفیگ دارند اما با توجه به مبلغی که مشخص کردید میشه مدل های زیر رو پیشنهاد داد، که البته باید در نظر داشته باشید برای اجرای بازی های سنگین تر هر چقدر مشخصات قوی تر باشه عملکرد هم بهتره. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد و یا شنیده باشید که بخواهید برای راهنمایی گرفتن از فردی جهت بازی خاصی به شخصی مراجعه کنید .

  • رایتاپ سایت مرجع تخصصی معرفی و فروش لپ تاپ استوک در اینترنت است و همچنین بیش از 4 سال سابقه فعالیت در ایران شناخته میشود.
  • اصلا وقتی که اسم از لپ تاپ گیمینگ به میان می آید همه به فکر کارت گرافیک می‌گفتند برای اینکه کارت گرافیک شما بتواند به بیشترین بازدهی برسد و اصطلاحاً گلوگاه نشود باید از CPU مناسبی نیز استفاده کرد.
  • مهم‌ترین قطعه‌ای که به هنگام خرید لپ‌تاپ گیمینگ باید به آن توجه داشته باشید کارت گرافیک می‌باشد.
  • همان‌طور که در بخش‌های قبل هم اشاره کردیم این قطعات می‌توانند قابلیت ارتقا نیز داشته باشند.

خرید لپ تاپ گیمینگ قیمت لپ تاپ استوک گیمینگ به‌صورت کلی، کامپیوترهای رومیزی قدرت بیشتری با قیمت یکسان ارائه می‌دهند و در ضمن قابلیت ارتقا دارند؛ ولی لپ‌تاپ‌های گیمینگ قابل‌ حمل هستند و با آن‌ها می‌توانید در هرجایی بازی‌های موردعلاقه‌تان را اجرا کنید. به منظور بهره مندی از تمامی مدل های لپ تاپ موجود در چین و بنا به درخواست های مشتریان عزیز، پی بی 360 تصمیم گرفت امکان پیش فروش این محصولات را نیز در کنار فروش موجودی های تهران خود اضافه نماید. اگر فقط روی لپ تاپ خود بازی می کنید، بله یک لپ تاپ مخصوص بازی برای استفاده روزمره بسیار مناسب است. سلام من یک لبتاپ برای کار گرافیکی مثل طراحی با نرم افزار سولیدورک یا کار با ادوب پریمیر و یک مقداری گیم می خوام می شود به بنده لبتاپی در رنج 30 میلیون معرفی کنید این لبتاپ خوب است ؟ Acer Nitro5 AN R7QU اگر بهتر از این در این رنج می شناسید لطفا لطفا معرفی کنید.

لپ تاپ ایسوس ROG Zephyrus G15 GA503RM-A

انواع لپ تاپ گیمینگ ایسوس در دو سری لپ تاپ گیمینگ ROG و لپ تاپ گیمینگ TUF عرضه می‌شود. هر دو سری لپ تاپ‌های ROG و TUF از آخرین سخت افزار روز دنیا استفاده می‌کنند؛ تفاوت این دو سری از لپ تاپ‌ها در شاسی آن‌ها است. شاسی لپ تاپ‌های ROG به طور کلی زیباتر بوده و لپ تاپ‌های سری TUF را به جان سختی می‌شناسیم. از طرفی شرکت‌های تولید تراشه مانند اینتل و AMD مدل‌های مختلفی دارند که در زمان انتخاب بهترین لپ تاپ گیمینگ باید به اسم و مدل توجه کنید. تراشه‌های سری U به طور کلی قدرت کم‌تری دارند و در لپ تاپ‌های ساخته شده برای بازی استفاده نمی‌شوند.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است