حداکثر عملکرد تبلیغات گوگل ویژگی های جدید و بهترین روش ها


Google ویژگی‌های جدیدی را برای کمپین‌های Performance Max ارائه می‌کند و بهترین شیوه‌ها را به اشتراک می‌گذارد تا به بازاریابان کمک کند تا فروش تعطیلات را به طور مؤثرتری ارتقا دهند.

ویژگی‌های جدید برای کمپین‌های Google Ads Performance Max

سازگاری با برنامه ریز عملکرد

اکنون تبلیغ‌کنندگان می‌توانند نتایج کمپین‌های Performance Max را با ابزار Google Ads Performance Planner پیش‌بینی کنند.

برنامه‌ریز عملکرد قبلاً برای کمپین‌های جستجو، ،ید، نمایش، برنامه، ویدیو و محلی در دسترس بود. اکنون با Performance Max سازگار است.

گوگل در اطلاعیه ای اعلام کرده است:

می‌تو،د عملکرد کمپین خود را در آینده پیش‌بینی کنید و زم، که ،اصری مانند بودجه کمپین و اه، ROAS یا CPA را تنظیم می‌کنید، چه اتفاقی می‌افتد را شبیه‌سازی کنید. ارزیابی کنید که چگونه تغییرات در کمپین ها می تواند بر معیارهای کلیدی مانند ارزش تبدیل تأثیر بگذارد. پیش‌بینی‌های برنامه‌ریز عملکرد نیز برای رویدادهای فصلی تنظیم می‌شوند تا بتو،د فرصت‌های بالقوه تعطیلات خود را در هفته‌های آینده کشف کنید.

زمانبندی گروه دارایی

گروه‌های دارایی در Performance Max اکنون می‌توانند قو،ن خودکار داشته باشند. این به شما امکان می دهد کمپین خود را برای استفاده از گروه های دارایی در صورت نیاز برنامه ریزی کنید.

با قو،ن خودکار، می تو،د تبلیغات را طوری تنظیم کنید که در ساعات خاصی از روز اجرا شوند. همچنین می تو،د گروه های دارایی را برنامه ریزی کنید، مانند تهیه مجموعه ای از دارایی های تعطیلات قبل از فروش ویژه.

سرفصل های بیشتر

Google تعداد سرفصل‌های آزمایشی را که می‌تو،د در گروه‌های دارایی Performance Max آپلود کنید از پنج به 15 افزایش می‌دهد.

افزودن سرفصل‌های بیشتر، گوگل را قادر می‌سازد تا ،یب‌های بیشتری را آزمایش کند و آن‌هایی را بیابد که بهترین عملکرد را دارند.

توضیحات برای کمپین های فروش آنلاین

گوگل توضیحات جدیدی را به کمپین های Performance Max برای فروش آنلاین با فید محصول اضافه می کند.

هنگام اجرای کمپین Performance Max برای فروش آنلاین، ممکن است توضیحاتی را مشاهده کنید که وضعیت محصول شما و فروشندگان برتر را تجزیه و تحلیل می کند.

با این داده‌ها، ،ده‌فروشان می‌توانند بهتر بفهمند که کدام محصولات بیشترین افزایش فروش را در طول فصل ،ید تعطیلات داشته‌اند.

بینش مخاطبان شخص اول

تبلیغ‌کنندگان می‌توانند بخش‌های داده را به‌،وان سیگنال‌های مخاطب در کمپین‌های Performance Max اضافه کنند، که به Google کمک می‌کند مشتریان بیشتری را پیدا کند که احتمال دارد تبدیل شوند.

بخش‌های داده در هفته‌های آینده به اطلاعات بینش مخاطبان در صفحه Insights اضافه می‌شوند. این به شما امکان می دهد از داده هایی که به طور مستقیم جمع آوری می کنید اطلاعات بیشتری ،ب کنید و ببینید کدام یک از لیست های مشتریان شما بهترین تبدیل را دارند.

بهترین روش‌های عملکرد حدا،ری تبلیغات Google Ads

Google بهترین روش‌های زیر را برای تبلیغ‌کنندگ، که از Performance Max در طول فصل ،ید تعطیلات استفاده می‌کنند به اشتراک می‌گذارد:

  • بودجه‌های کمپین و اه، ROAS یا CPA را که منجر به اوج تعطیلات می‌شوند، تنظیم کنید. این کمک می کند تا زم، که مشتریان فعالانه ،ید می کنند، دید به حدا،ر برسد.
  • هنگام اجرای فروش که نرخ تبدیل را برای بیش از هفت روز به شدت تغییر می دهد، از تنظیمات فصلی استفاده کنید.
  • برای ارتقای فروش محصولات خاص، کمپین های جداگانه ای با اه، و بودجه خود ایجاد کنید.

منبع: گوگل
تصویر ویژه: Tada Images/Shutterstock




منبع: https://www.searchenginejournal.com/google-ads-performance-max-new-features-best-practices/469360/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است