جف فرگوسن در مورد مطالعه صفر کلیک گوگل و آینده سئو

برای پایان، ما در مورد نیاز به سئو در دراز مدت صحبت کردیم. او گفت که سئو به انطباق ادامه خواهد داد، و تکامل بسیار تغییر خواهد کرد، مانند تغییر تلویزیون. او گفت که در آینده بازاریابی دیجیتالی وجود نخواهد داشت. در عوض، بازاریابی با جنبه های دیجیتالی آن وجود خواهد داشت، اما نه تنها بازاریابی دیجیتال. او توضیح داد که چگونه انواع شغل های فعلی، از جمله بخش های روابط عمومی، با سئو و سئو در آینده سازگار خواهند شد.

در بخش اول، تاریخچه طول، جف فرگوسن در بازاریابی جستجو را مرور می کنیم. در ،مت دوم، با او شروع به راه اندازی آژانس خود می کنیم. سپس در ،مت سوم، در مورد وضعیت مطالعات سئو صحبت می کنیم و در ،مت چهارم با مطالعه صفر کلیک و اینکه آینده سئو چگونه به نظر می رسد، پایان می دهیم.

بحث انجمن در یوتیوب.




منبع: https://www.seroundtable.com/vlog-210-34788.html

مشکل من این بود که گوگل داده ها را به روشی قوی رد نکرد. فقط کافی نبود

می تو،د در مورد جف فرگوسن بیشتر بد،د دامنه دیجیتال و او را در توییتر دنبال کنید @CountXero.

به طور خلاصه، آماده انطباق با سئو باشید – کاری که بهترین سئوکاران از روز اول انجام داده اند.

جف فرگوسن

شما می تو،د در کانال یوتیوب ما مش، شوید اینجا کلیک کنید بنابراین وبلاگ بعدی را که در آن مصاحبه می کنم را از دست ندهید. من مجموعه خوبی از مصاحبه‌های برنامه‌ریزی‌شده با SEO و SEMS دارم، که نمی‌خواهید بسیاری از آنها را از دست بدهید – و قول می‌دهم که به مرور زمان این وبلاگ‌ها را بهتر کنم. اگر مایل به مصاحبه هستید، لطفا این فرم را با مشخصات خود پر کنید.

مدتی را صرف اشاره به مسائل مربوط به مطالعه کردیم، اما در عین حال، نیت مطالعه عالی بود. بسیاری از اینها را قبلاً نوشته‌ام، اما او عمیق‌تر به مسائلی که در آن مطالعه داشت می‌پردازد. بیشتر آن این بود که مردم تیتر را به ،وان پیش‌فرض در نظر گرفتند در حالی که واقعاً جزئی‌تر از آن است.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است