جف فرگوسن در مورد مسائل مربوط به مطالعات سئو و مطالعات فاکتورهای رتبه بندی

به طور خلاصه، او در مورد مطالعات سئو که در مورد عوامل رتبه بندی و سایر زمینه ها انجام شده است، ناراضی است. خلاصه، او طرفدار آن مطالعات نبود و در مورد نحوه اشتباه انجام آنها بسیار نوشت. او نمی‌گفت قصد اشتباه بود، شرکت‌هایی که این مطالعات را انجام دادند واقعاً می‌خواستند کمک کنند. اما انجام مطالعات فاکتورهای رتبه‌بندی بسیار سخت است و اثبات آن واقعاً سخت است.

البته در جامعه سئو پرهای زیادی را به هم زد. اما او بیشتر به این موضوع می پردازد که چرا کاری را انجام داده و چه چیزی می خواهد از آن نتیجه بگیرد.

جف فرگوسن

در بخش اول، تاریخچه طول، جف فرگوسن در بازاریابی جستجو را مرور می کنیم. در ،مت دوم، با او شروع به راه اندازی آژانس خود می کنیم. سپس در ،مت سوم در مورد وضعیت مطالعات سئو صحبت می کنیم.

شما می تو،د در کانال یوتیوب ما مش، شوید اینجا کلیک کنید بنابراین وبلاگ بعدی را که در آن مصاحبه می کنم را از دست ندهید. من مجموعه خوبی از مصاحبه‌های برنامه‌ریزی‌شده با SEO و SEMS دارم، که نمی‌خواهید بسیاری از آنها را از دست بدهید – و قول می‌دهم که به مرور زمان به بهبود این وبلاگ‌ها ادامه دهم. اگر مایل به مصاحبه هستید، لطفا این فرم را با مشخصات خود پر کنید.

بحث انجمن در یوتیوب.




منبع: https://www.seroundtable.com/vlog-209-34767.htmlمی تو،د در مورد جف فرگوسن بیشتر بد،د دامنه دیجیتال و او را در توییتر دنبال کنید @CountXero.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است