جستجوی Google کوپن های جدید، معاملات کنار هم و اطلاعات بینش قیمت را اضافه می کند

در اینجا چیزی است که به نظر می رسد:

بینش قیمت

در اینجا یک اسکرین شات از این است:

معاملات را در کنار یکدیگر مقایسه کنید

همانطور که انتظار می رفت، با فصل ،ید تعطیلات در اینجا، Google ویژگی های جستجوی جدیدی را اضافه می کند تا به ،یداران کمک کند محصولات مورد نظر خود را پیدا کنند. این ویژگی‌ها ممکن است به نمایان شدن سایت تجارت الکترونیک شما در جستجوی Google کمک کند یا نه. حداقل، شما جستجو می کنید از این تغییرات آگاه باشید تا بتو،د بفهمید چه کاری می خواهید انجام دهید، مثلاً کدام داده های ساختاریافته را می خواهید اضافه کنید، یا چه اطلاعاتی را می خواهید به Merchant Center اضافه کنید، تا بتو،د از این موارد جدید استفاده کنید. ویژگی های جستجوی گوگل


در اینجا چیزی است که به نظر می رسد:

چرا ما اهمیت می دهیم

Google اکنون کوپن‌ها و بر،ب‌های تبلیغاتی جدیدی در نتایج جستجوی ،ید دارد. Google یک نشان تبلیغاتی جدید دارد که در مواردی که دارای یک تبلیغ ویژه هستند در جستجوی Google نشان داده می‌شود. Google همچنین در حال اضافه ، یک ویژگی جدید برش کوپن است که به شما امکان می دهد به راحتی کدهای تبلیغاتی را زم، که آماده ،ید هستید کپی کنید. این یک ویژگی است که اغلب در آن سایت های کوپن مشاهده می کنید، جایی که برای کپی ، کد تبلیغاتی در کلیپ بورد خود کلیک می کنید.

جدید در سرزمین موتورهای جستجو

Google همچنین راهی برای مقایسه دو یا چند معامله اضافه کرده است، با ارائه نمای مقایسه کنار هم در جستجوی Google. به ،وان مثال، اگر یک کت پفکی ،نه را جستجو کنید، Google یک مقایسه کنار هم از کت‌های پفی موجود در فروش را در نتایج جستجوی Google نشان می‌دهد.

درباره نویسنده

بری شوارتز

Google راه‌های جدیدی را برای یافتن معاملات در سرتاسر وب با استفاده از جستجوی Google از طریق کوپن‌ها و تبلیغات جدید، نمایش‌های معاملاتی کنار هم و یک ناوبر اطلاعات جدید قیمت اضافه کرده است. گوگل این را قبل از فصل ،ید تعطیلات و گفت “چند ویژگی جدید برای کمک به شما برای یافتن این تخفیف ها و دریافت هدیه عالی با قیمت من،.”

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.


منبع: https://searchengineland.com/google-search-adds-new-coupons-side-by-side-deals-and-price-insights-389249

گوگل همچنین طراحی و ویژگی جدیدی به نام بینش قیمت را راه اندازی کرد. گوگل گفت که اطلاعات بینش قیمت به جستجوگران کمک می کند تا قیمت هایی را که می بینند درک کنند و تصمیمات بهتری برای ،ید بگیرند. می‌تو،د در بینش‌های قیمت مشاهده کنید که چگونه قیمت یک تاجر با سایرین مقایسه می‌شود و آیا برای آن محصول پایین، معمولی یا بالا است.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است