جستجوی Google در حال گسترش چندجستجوی، لنز، AR، نقشه‌ها و سایر ویژگی‌های جستجو

زیبایی AR:

در اینجا خلاصه سریع است:

جستجوی گوگل:

  • جستجوی چندگانه برای غذا: از جستجوی چندگانه برای یافتن غذای اطراف استفاده کنید: اکنون می‌تو،د با کلیک بر روی لنز Google در برنامه Google برای Android یا iOS از جستجوی چندگانه در نزدیکی من استفاده کنید. شما یک ع، می‌گیرید یا از یک ظرف یا یک اسکرین شات می‌گیرید، و کلمات “نزدیک من” را اضافه می‌کنید تا به سرعت مک، را پیدا کنید که آن را در نزدیکی می‌فروشد. این در حال حاضر در نتایج جستجوی ایالات متحده به زبان ،یسی زنده است.
  • جستجوی یک غذای خاص: اکنون می‌تو،د غذاهای خاص را از رستوران‌های اطراف پیدا کنید و اطلاعات بیشتری درباره قیمت، مواد اولیه و اطلاعات منوی اضافی دریافت کنید. این در حال حاضر در نتایج جستجوی ایالات متحده به زبان ،یسی زنده است.

،ید گوگل:

  • AR Beauty: Google یک کتابخانه ع، جدید با 150 مدل اضافه کرده است که طیف متنوعی از رنگ پوست، سن، ،ت، شکل صورت، قومیت‌ها و انواع پوست را نشان می‌دهد تا به شما کمک کند بیش از 2000 سایه زیرسازی را از طیف گسترده‌ای از برندها آزمایش کنید. این در حال حاضر در نتایج جستجوی ایالات متحده به زبان ،یسی زنده است.
  • کفش‌های واقعیت افزوده: Google همچنین تجربه ع،‌های واقعیت افزوده را برای کفش‌های کت، عرضه می‌کند و به شما امکان می‌دهد کفش‌های برندهایی مانند Saucony، VANS و Merrell را در فضای خود بچرخ،د، زوم کنید و ببینید. این در حال حاضر در نتایج جستجوی ایالات متحده به زبان ،یسی زنده است.

نقشه های گوگل:

  • جستجو با نمای زنده: اکنون می تو،د تنها با بلند ، تلفن خود، محله ها را با واقعیت افزوده کاوش کنید. این هفته آینده در لندن، لس آنجلس، نیویورک، پاریس، سانفرانسیسکو و توکیو آغاز می شود.
  • مکان‌های قابل دسترسی با ویلچر: می‌تو،د نتایج Google Maps را فیلتر کنید تا فقط مکان‌هایی را ببینید که دارای ورودی با صندلی چرخدار هستند. این به صورت جه، در اندروید و iOS در دسترس است.
  • فیلترهای شارژ EV: فیلتری برای ایستگاه‌های شارژ با دوشاخه‌های شارژ سریع یا ایستگاه‌هایی با دوشاخه‌های سازگار با خودروی الکتریکی شما. این همچنین در سراسر جهان در Android و iOS در هر جایی که ایستگاه های شارژ EV در دسترس است در دسترس است.
جستجو با نمای زنده:

در اینجا گیف ها و اسکرین شات هایی از همه این موارد در عمل آمده است:

مکان های قابل دسترسی با ویلچر:

گوگل مجموعه‌ای از ویژگی‌ها را در اطراف جستجوی Google، Google Maps، Google Lens و موارد دیگر اعلام کرد که اکنون در ایالات متحده و برخی مناطق دیگر در دسترس هستند. این شامل ویژگی های جدید برای جستجوی چندگانه، لنز گوگل، AR، نقشه ها و خیلی بیشتر. توجه داشته باشید، من این راه اندازی ها را در زمین موتور جستجو همچنین.

جستجوی یک غذای خاص:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

کفش های AR:

بحث انجمن در توییتر.




منبع: https://www.seroundtable.com/google-search-s،p-maps-ar-34434.html

فیلترهای شارژ EV:

جستجوی چندگانه برای غذا:

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است