جستجوی Google دارای اشکالی است که بر داستان‌های برتر و موارد دیگر در حدود 18 تا 19 اکتبر تأثیر می‌گذارد

@JohnMu این فوق العاده گیج کننده است، می خواهید آن را در اسرع وقت پوشش دهید، اما آیا جزئیات بیشتری دارید؟ به نظر می رسد یک اشکال در جستجوی Google، نه فقط یک اشکال گزارش؟ pic.twitter.com/pQOsLr8DlE

– بری شوارتز (@rustybrick) 3 نوامبر 2022

این یک اخطار معمولی نیست که نشان می‌دهد یک اشکال فقط بر گزارش‌دهی تأثیر می‌گذارد، بلکه به نظر می‌رسد که اشکالی به طور خاص بر جستجوی Google تأثیر می‌گذارد و به دلیل اشکال جستجو، ممکن است در گزارش عملکرد کنسول جستجوی Google از 18 اکتبر تا 28 اکتبر موارد عجیبی را مشاهده کنید.

گوش به زنگ باشید…

من نمی دانم که آیا این به عجیب بودن کاهش برخی از ویژگی های جستجو و نتایج غنی که قبلاً دیدیم مربوط می شود؟

گوگل یادداشت کوتاهی را در ناهنجاری‌های داده کنسول‌های جستجو پست کرده است که می‌گوید یک اشکال در جستجوی Google وجود دارد که بر برخی ویژگی‌های جستجو تأثیر گذاشته است، از جمله، اما نه محدود به ویژگی جستجوی داستان‌های برتر. گوگل اعلام کرد که این مورد در حدود 18 و 19 اکتبر قابل توجه بود و در 28 اکتبر اصلاحیه ای ارائه شد که یک هفته طول می کشد تا به طور کامل عرضه شود.

گوگل ارسال شده در بخش ناهنجاری‌های داده‌های گزارش‌های عملکرد با تاریخ 28 اکتبر می‌گوید: «گوگل اصلاحی برای یک اشکال منتشر کرد که در درجه اول بر برخی ویژگی‌های جستجو، مانند داستان‌های برتر تأثیر می‌گذاشت، و در حدود 18 تا 19 اکتبر بیشتر قابل توجه بود. رفع اشکال طول می‌کشد. حدود یک هفته تا عرضه کامل.”

من توضیح خواستم و وقتی پاسخی دریافت کردم آن را اضافه خواهم کرد:

بحث انجمن در توییتر.




منبع: https://www.seroundtable.com/google-search-features-bug-34353.html

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است