جستجوی Google خط‌مشی دور زدن هرزنامه را ساده می‌کند

اگر درگیر اقداماتی می‌شوید که برای دور زدن هر،مه ما یا خط‌مشی‌های محتوا برای جستجوی Google، محدودیت های اعمال شده بر روی محتوا، یک سایت یا یک حساب کاربری را تضعیف کنیم، یا به توزیع محتوایی که حذف شده یا نامن، است، ادامه دهیم، ممکن است اقدامات من،ی انجام دهیم که می تواند شامل محدود ، یا حذف صلاحیت برای برخی از ویژگی های جستجوی ما باشد (برای به ،وان مثال، داستان های برتر، کشف). دور زدن شامل ایجاد یا استفاده از چندین سایت یا روش‌های دیگری که برای توزیع محتوا یا انجام رفتاری که قبلاً ممنوع بوده است، محدود نمی‌شود.

بحث انجمن در توییتر.




منبع: https://www.seroundtable.com/google-search-simplifies-policy-cir،vention-spam-policy-34899.html

خوب امروز، گوگل این خط مشی هر،مه را به روز کرده است تا عبارت بر اساس بازخورد کاربران از این خط مشی ساده شود.

در نوامبر گذشته، گوگل یک خط مشی جدید برای هر،مه جستجوی فراگیر به نام سیاست دور زدن را معرفی کرد. این خط‌مشی هر،مه فهرست شده بود تا بتواند در سایت‌هایی که سایر خط‌مشی‌های هر،مه Google را از طریق روش‌های دیگر دور می‌زنند، اقدام کند.

مجازات زندان گوگل

قبلاً در این سیاست آمده بود:

را دور زدن سیاست اکنون می خواند:

اگر همچنان درگیر اقداماتی هستید که برای دور زدن خط‌مشی‌های هر،مه ما انجام می‌شود یا خط‌مشی‌های محتوا برای جستجوی Google، ممکن است اقدامات من،ی انجام دهیم که ممکن است شامل محدود ، یا حذف صلاحیت برای برخی از ویژگی‌های جستجوی ما باشد (به ،وان مثال، داستان‌های برتر، کشف). دور زدن شامل موارد زیر است اما محدود نمی شود:

  • ایجاد یا استفاده از چندین سایت به قصد تداوم نقض خط‌مشی‌های ما
  • استفاده از روش‌های دیگر برای ادامه توزیع محتوا یا انجام رفتاری که هدف آن نقض خط‌مشی‌های ما است.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است