جستجوی گوگل نام های تجاری کمتری را در عناوین نتایج جستجو نشان می دهد

مارک های گوگل روی دیوارها

بله، واقعاً به نام های سایت نیازی نیست!

– قورباغه جیغ (@screamingfrog) 28 مارس 2023

آیا این فقط یک عارضه جانبی نشان دادن نام سایت یک خط بالای ،وان نیست؟ https://t.co/v1RMUGoPyK

– جانمو لایک 🥚 منگنه 🥚 (@JohnMu) 28 مارس 2023

جان مو، فکر می کند به همین دلیل است:

به ،وان مثال، کفش های ایر جردن را جستجو کنید Nike.com بازگشت و همانطور که از قطعه مشاهده می کنید، فقط در ،وان عبارت “Jordan S،es” نوشته شده است. بله، فاوی، و نام سایت در بالا هستند، اما بر،ب ،وان می گوید “Jordan S،es. Nike.com” اما گوگل فقط “Jordan S،es” را در قطعه نشان می دهد.

ممکن است گوگل نام سایت و نام تجاری کمتری را در ،وان قطعه نتایج جستجو نشان دهد. من چند شکایت در این مورد دریافت کردم و اکنون تیم Screaming Frog نیز متوجه آن شده است. بنابراین فکر می‌کنم این کار قانونی است و شاید باقی بماند، شاید هم نباشد، اما سئوکاران و صاحبان سایت متوجه نبود نام سایت در ،وان قطعه هستند.

به نظر می رسد در هفته گذشته، گوگل شروع به نشان دادن نام های تجاری کمتری در پایان ،اوین SERP کرده است. با نام های سایت در حال حاضر منطقی است. pic.twitter.com/blh0d4Thd4

– قورباغه جیغ (@screamingfrog) 28 مارس 2023

بحث انجمن در توییتر.




منبع: https://www.seroundtable.com/google-fewer-،nd-names-in-search-result-،les-35141.html

منطق منطقی است:

مشابه این قطعه هواپیمایی آمریکایی، “پروازهای نیویورک به میامی را پیدا کنید” را نشان می دهد، اما بر،ب ،وان می گوید “American Airlines® – پروازهای نیویورک به میامی را پیدا کنید.”

ممکن است گوگل نام سایت و نام تجاری کمتری را در ،وان قطعه نتایج جستجو نشان دهد. بله، گوگل یک تغییر نام سایت و فاوی، برای نتایج جستجو دارد، بنابراین ممکن است گوگل به دلیل طرح بندی جدید نتایج جستجو، نام سایت را در ،وان قطعه نتیجه جستجو تکرار کند؟

برای اندازه واقعی کلیک کنید

در اینجا چیزی است که Screaming Frog پست کرده است:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

در هر صورت، این ممکن است عمدا اتفاق بیفتد و سئوکاران متوجه شوند.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است