جستجوی گوگل در 22 خلاصه: 10 تغییر امروز اعلام شد

گوگل برای برخی از پرسش‌ها رویکردی طراحی‌شده بصری تری به نتایج جستجو نشان می‌دهد. این به شما امکان می دهد اطلاعات بیشتری در مورد موضوعات مربوط به سفر، افراد، حیوانات، گیاهان و غیره کشف کنید.

جستجوی چندگانه گوگل چگونه کار می کند برنامه Google را در Android یا iOS باز کنید، روی نماد دوربین Google Lens در سمت راست کادر جستجو کلیک کنید. سپس دوربین را به سمت چیزی نزدیک بگیرید یا از یک ع، در دوربین خود استفاده کنید یا حتی از چیزی روی صفحه خود ع، بگیرید. سپس روی نتایج انگشت خود را به بالا بکشید تا نمایش داده شود و روی دکمه «+ افزودن به جستجوی خود» ضربه بزنید. در این کادر می تو،د متنی را به درخواست ع، خود اضافه کنید.

در اینجا یک GIF از آن در عمل آمده است:

درباره نویسنده

جستجوگران می توانند از این ویژگی کاوش جدید برای یادگیری موضوعاتی فراتر از درخواست اصلی خود استفاده کنند.

در اینجا چیزی است که به نظر می رسد:

9. ترجمه اخبار داخلی و بین المللی

Google همچنین این توانایی را دارد که پس از جستجو، درخواست شما را با اضافه ، یا حذف موضوعاتی که می‌خواهید بزرگ‌نمایی یا کوچک‌نمایی کنید، اصلاح کند. این به شما کمک می‌کند تا با تطبیق نوار جستجوی بالا برای هدایت پویاتر، آنچه را که به دنبال آن هستید بررسی کنید.

این به شما «گزارش‌دهی معتبر از رو،مه‌نگاران» را مستقیماً از کشوری می‌دهد که توسط آن خبر خاص تحت تأثیر قرار گرفته است.

Google بسته به درخواست، داستان‌های بصری، ویدیوهای کوتاه، نکات، کارهایی که باید انجام دهید و موارد دیگر را به شما نشان می‌دهد. گوگل همچنین به صورت بصری اطلاعات مرتبط تر را در این UX برجسته می کند.

7. در حین پیمایش، کاوش کنید

همچنین هنگام تایپ، اطلاعات غنی تری را در نتایج تکمیل خودکار خواهید دید.

بنابراین گوگل یک ویژگی جدید کاوش را اضافه کرده است تا به جستجوگران الهام بگیرد از جستارهایشان اما نه چیزی که دقیقاً با درخواست آنها مطابقت داشته باشد.

جستجوی Google امروز ممکن است بخشی را برای «بحث‌ها و انجمن‌ها»، امروز برای نتایج ،یسی ایالات متحده نشان دهد. این برای کمک به مردم برای یافتن تجربیات دست اول از افراد در مورد موضوع در تالارهای گفتگوی آنلاین مختلف، از جمله Reddit است، اما فراتر از یک پلت فرم یک انجمن.

این بیشتر چیزی است که Google در Search On امروز در رابطه با جستجو اعلام کرد، و در اینجا پوشش ما در بخش ،ید Google است.


اکنون گوگل به شما نشان می دهد که آیا نتایج جستجو به هر نحوی شخصی سازی شده اند یا خیر. به علاوه، گوگل به شما این امکان را می دهد که شخصی سازی را غیرفعال کنید یا آنها را تغییر دهید.

سال گذشته، Google پیش‌نمایش چند جستجوی نزدیک من را در Google I/O انجام داد. خوب، گوگل قرار است این ویژگی را در ماه های آینده در نتایج جستجوی ،یسی و ایالات متحده راه اندازی کند. گوگل از نظر فنی گفته است که اوا، پاییز 2022 راه اندازی خواهد شد.

در اینجا نتیجه ای است که می گوید این “شخصی سازی شده برای شما” است.

در رویداد Search On 22 امروز، گوگل تعدادی از ویژگی‌های جدید را در جستجوی Google، Google News، Google S،pping و موارد دیگر اعلام کرد. بیایید برخی از ویژگی هایی را که گوگل امروز در مورد آنها صحبت کرده است مرور کنیم.

در اینجا می تو،د در مورد این ویژگی بیشتر بد،د.

2. Multisearch نزدیک من به زودی

این برای نتایج ،یسی و ایالات متحده در ماه های آینده راه اندازی می شود.

8. بحث و گفتگو و انجمن ها

چند جستجوی نزدیک من. جنبه نزدیک به من به شما امکان می دهد با جستجوی محصولات یا هر چیزی از طریق دوربین خود و همچنین برای یافتن نتایج محلی، روی آن درخواست های تصویر و متن بزرگنمایی کنید. بنابراین اگر می خواهید رستور، پیدا کنید که غذای خاصی داشته باشد، می تو،د این کار را انجام دهید.

3. متن ترجمه شده گوگل لنز اکنون پاک تر است

یک نکته: برخلاف رویدادهای Search On که در گذشته داشتیم، به نظر می‌رسید که این رویداد بیشتر بر روی ویژگی‌های شاید جزئی‌تر متمرکز شده بود در حالی که گوگل یک پیشرفت بزرگ در جستجو را اعلام می‌کرد. مانند اعلان‌های گذشته با BERT، MUM، و سایر پیشرفت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی در جستجوی Google.

1. جستجوی چندگانه در حال گسترش است

گوگل از شبکه‌های متخاصم مولد که به مدل‌های GAN نیز معروف هستند برای ارائه بهتر متن ترجمه شده استفاده می‌کند. این همان فناوری است که گوگل در دستگاه‌های پی،ل به ،وان ویژگی Magix Eraser روی ع،‌ها استفاده می‌کند.

گوگل در اوایل سال آینده راهی را برای یافتن پوشش خبری ترجمه شده برای اخبار محلی و بین المللی راه اندازی خواهد کرد. با استفاده از ترجمه ماشینی، جستجوی Google سرفصل های ترجمه شده برای نتایج اخبار ناشران به زبان های دیگر را به شما نشان می دهد.

در اینجا نمونه‌ای وجود دارد که نشان می‌دهد چگونه Google Lens ترجمه را به روشی آسان‌تر برای درک جستجوگران پوشش می‌دهد:

4. میانبرهای Google iOS App

در حالی که امروز در ایالات متحده برای کاربران iOS راه اندازی می شود، اوا، امسال برای اندروید نیز عرضه خواهد شد.

5. اصلاحات جستجوی جدید

جستجوی چندگانه گوگل چیست؟ جستجوی چندگانه Google به شما امکان می‌دهد از تلفن دوربین خود برای جستجوی تصویری که توسط Google Lens پشتیب، می‌شود، استفاده کنید و سپس یک عبارت متنی اضافی را در بالای جستجوی تصویر اضافه کنید. سپس گوگل هم از تصویر و هم از عبارت متنی برای نمایش نتایج جستجوی بصری استفاده می کند.

گوگل در ماه های آینده جستجوی چندگانه را به 70 زبان جدید گسترش می دهد. گوگل سال گذشته جستجوی چندگانه را برای جستجوهای ،یسی و ایالات متحده راه اندازی کرد.

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.


منبع: https://searchengineland.com/google-search-on-22-recap-388296

بنابراین اگر می‌گویید بخش یا برند خاصی را ترجیح می‌دهید، در ویژگی‌های ،ید جدید، Google به شما اجازه می‌دهد آن را در اینجا پیکربندی کنید.

گوگل همچنین در حال گسترش ویژگی درباره این نتیجه است تا نشان دهد آیا شخصی سازی در نظر گرفته شده است یا خیر.

و در اینجا ویژگی شخصی سازی نتایج ،ید وجود دارد که در اینجا با جزئیات بیشتری به آن پرداختیم.

هنگامی که در نتایج جستجوی Google پیمایش می کنید، گاهی اوقات هرچه بیشتر پیمایش کنید، نتایج کمتر مرتبط می شوند. منظورم این است که منطقی است، گوگل باید مرتبط ترین اطلاعات را در بالا رتبه بندی کند.

در اینجا یک اسکرین شات است که “ترجمه شده توسط Google” را در نزدیکی سرفصل ها نشان می دهد:

10. درباره این نتیجه شخصی سازی را نمایش می دهد

امروز، برنامه جستجوی Google برای iOS میانبرهایی اضافه می‌کند تا جستجو، ترجمه، استفاده از جستجوی صوتی، ترجمه، آپلود اسکرین‌شات و موارد دیگر را برای جستجوگران آسان‌تر کند. در اینجا اسکرین شات از برخی از این میانبرها در عمل آورده شده است:

در اینجا یک اسکرین شات از آن نوار بالا با اصلاحات است:

6. اطلاعات بصری بیشتر

جدید در زمین موتورهای جستجو

Google همچنین اصلاحات جستجو و کمک های جدیدی را برای زم، که در تکمیل خودکار و در نتایج جستجو جستجو می کنید، ارائه می کند. اکنون همانطور که پرس و جو خود را تایپ می کنید، Google کلمات قابل لمس را برای ایجاد درخواست شما در پرواز ارائه می دهد. این یک شکل از سازنده پرس و جو است، به سادگی با ضربه زدن روی کلمات.

لنز گوگل بسیار سرگرم کننده است و به شما امکان می دهد دوربین خود را تقریباً در هر تنظیماتی به سمت متن بگیرید تا بتو،د آن متن را ترجمه کنید. اکنون Google Lens قصد دارد متن ترجمه شده را با رویکردی تمیزتر و ،یبی تر ارائه دهد. این در اوا، امسال راه اندازی می شود.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است