جستجوی گوگل امسال ویژگی های چت بات را معرفی خواهد کرد

دنی گودوین سردبیر موتور جستجو Land & SMX است. گودوین علاوه بر نوشتن روزانه در مورد SEO، PPC و موارد دیگر برای Search Engine Land، فهرستی از کارشناسان موضوعی Search Engine Land را نیز مدیریت می کند. او همچنین به برنامه‌ریزی مجموعه کنفرانس ما، SMX – Search Marketing Expo کمک می‌کند. قبل از پیوستن به Search Engine Land، گودوین سردبیر اجرایی در Search Engine Journal بود، جایی که او ابتکارات سرمقاله را برای این برند رهبری می کرد. او همچنین یک ویرایشگر در Search Engine Watch بود. او در بسیاری از کنفرانس‌های جستجوی اصلی و رویدادهای مجازی سخنر، کرده است، و برای تخصصش توسط طیف گسترده‌ای از نشریات و پاد،ت‌ها منبع داده شده است.


منبع: https://searchengineland.com/google-search-chatbot-features-this-year-391977

بنیانگذاران بازگشتند. گزارش شده است که مدیران گوگل، ،ی پیج و سرگئی برین، بنیانگذاران گوگل را که در دسامبر 2019 استعفا دادند، برای چندین جلسه در مورد استراتژی محصول هوش مصنوعی این شرکت دعوت ،د. به گفته تایمز، پیش از این، هیچ یک از زمان ،وج از گوگل با جستجوی گوگل درگیر نبودند.

بر اساس یک ارائه اسلاید که توسط نیویورک تایمز و دو نفر با اطلاع از این برنامه ها که مجاز به بحث در مورد آنها نبودند، گوگل اکنون قصد دارد بیش از 20 محصول جدید را رونمایی کند و نسخه ای از موتور جستجوی خود را با ویژگی های چت بات به نمایش بگذارد. .

سه اولویت در آن ارائه جستجوی ربات چت مورد بحث قرار گرفت:

بر اساس گزارش نیویورک تایمز، گوگل امسال نسخه ای از موتور جستجوی خود را با ویژگی های چت بات به نمایش خواهد گذاشت.

چه چیزی در راه است؟ به گزارش تایمز:

تو عمیق تر نیویورک تایمز تمام جزئیات را درج کرده است گوگل از ،ی پیج و سرگئی برین برای مبارزه با هوش مصنوعی کمک می خواهد (ثبت نام ا،امی است).


سرزمین موتور جستجو را به فید Google News خود اضافه کنید. اخبار گوگل


کد قرمز در گوگل. در ماه دسامبر، به دنبال راه‌اندازی ChatGPT و واکنش به آن، ساندار پیچای، مدیر عامل گوگل، طبق گزارش‌ها، «کد قرمز» را صادر کرد و متوجه شد که این فناوری یک تهدید فوری و مهم برای تجارت جستجوی گوگل است.

بر اساس این گزارش، گوگل ممکن است برخی از کلمات را مسدود کند تا از سخنان مشوق نفرت پر، کند و سعی خواهد کرد سایر مسائل احتمالی مربوط به نفرت و سمیت، خطر و اطلاعات نادرست را به حداقل برساند.

چرا ما اهمیت می دهیم. هوش مصنوعی – و به طور خاص ChatGPT OpenAI – در دو ماه گذشته مورد بحث قرار گرفته است. طبق گزارش‌ها، مایکروسافت در حال کار بر روی افزودن ویژگی‌های ChatGPT به جستجوی مایکروسافت بینگ است. این پتانسیل تغییر شکل قابل توجهی سئو را دارد. اگر فکر می‌کردید که قطعه‌های برجسته ترافیک شما را می‌دزدند، فقط منتظر بم،د تا Google بتواند به سؤالات پیچیده‌تری که محتوای موجود شما برای پاسخ دادن به آنها طراحی شده است پاسخ دهد.

درباره نویسنده

دنی گودوین

جدید در زمین موتورهای جستجو

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است