جرمی مایندل در مورد دستکاری جستجوی گوگل و هرگز دستگیر نشدن

اما او خوشحال است که بگوید هرگز دستگیر نشده است، حداقل هنوز، و هرگز جریمه نشده است.

جرمی از آزمایش این چنینی لذت می برد، اما از سئوی ساده تر مانند همبستگی، بر،ب گذاری موجودیت، و غیره نیز لذت می برد. اما او در پایان گفت، شما سعی می کنید الگوریتم را بازی کنید و او گفت که گوگل از سئو متنفر است (علی رغم گفته های گوگل) آنها نمی کنند).

می تو،د با جستجوی او در مورد جرمی مایندل بیشتر بد،د.

اما سئو یک بازی موش و گربه است و او آنقدر شجاع است که در مورد این موضوع سئو کلاه سیاه یا خا،تری صحبت کند.

بحث انجمن در یوتیوب.


منبع: https://www.seroundtable.com/vlog-198-34427.html

جرمی مایندل یکی از بنیانگذاران Target IQ است و ما در مورد هتلی که در آن هستیم، تاریخچه آن و آتشی که او جان خود را به خطر انداخت و نشان داد که چگونه نمی تو،د خود را بسوز،د صحبت کردیم. جرمی در مورد تاریخچه خود به روشی بسیار شفاف صحبت کرد و اینکه چگونه وارد اسپم شد و سپس به یک بازاریاب دیجیتال حرفه ای تبدیل شد.

جرمی مایندل

اگرچه فکر می‌کنم اکنون بازی ، با سیستم بسیار سخت‌تر است، اما جرمی غیر از این فکر می‌کند. او گفت که ارسال هر،مه و دستکاری هنوز کار می کند و هنوز سخت نیست. یکی از مثال‌های او بمباران کش گوگل بود، جایی که او گفت یک جستجوی ساده کلیدواژه با IP Cache و دستور سایت باعث رتبه‌بندی بهتر می‌شود. اما او گفت که این یک استراتژی بلندمدت نیست و دوام نخواهد آورد.

شما می تو،د در کانال یوتیوب ما مش، شوید اینجا کلیک کنید بنابراین وبلاگ بعدی را که در آن مصاحبه می کنم را از دست ندهید. من مجموعه خوبی از مصاحبه‌های برنامه‌ریزی‌شده با SEO و SEMS دارم، که نمی‌خواهید بسیاری از آنها را از دست بدهید – و قول می‌دهم که به مرور زمان به بهبود این وبلاگ‌ها ادامه دهم. اگر مایل به مصاحبه هستید، لطفا این فرم را با مشخصات خود پر کنید.

برای روشن بودن، او تکنیک های کلاه سیاه را برای مشتریان بزرگ خود انجام نمی دهد، اما درک نحوه دستکاری گوگل به او کمک می کند تا SEO را به طور کلی بهتر درک کند. او توضیح داد که شما نمی تو،د همین کار را برای برنده شدن و ش،ت دادن رقبای خود انجام دهید، بنابراین گاهی اوقات نیاز دارید که پاکت را فشار دهید.

صحبت ، در مورد روزهای اولیه بازاریابی جستجو، چقدر آسان بود، مانند هک قانونی بود و شما می تو،د این کار را بدون بودجه انجام دهید، جالب بود. جرمی گفت به همین دلیل است که او این فضا را دوست دارد، اینترنت اکولایزر عالی است.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است