تگ عنوان در مقابل تگ H1: تفاوت در سئو چیست

با این حال، هر دو ،صر HTML می توانند برای وب سایت شما مفید باشند، زم، که در کنار اه، مورد نظر خود استفاده شوند. به جای اینکه فقط تگ ،وان یا تگ H1 را برای بهینه سازی سئو انتخاب کنید، سعی کنید هر دو تاکتیک را برای کمک به بهبود تجربه کاربر و سیگنال های بهینه سازی موتور جستجوی صفحه برای رتبه های بالاتر در SERP ها پیاده سازی کنید.

این راهنمای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) تگ ،وان در مقابل تگ H1 را توضیح می دهد.

تگ H1 متنی است که در یک بخش

در HTML صفحه وب شما وجود دارد.

حدا،ر محدودیت کاراکتر برای بر،ب های ،وان وجود ندارد. با این حال، بهترین روش سئو برای بر،ب‌های ،وان 60 کاراکتر یا کمتر است. اگر بر،ب ،وان شما طول، تر باشد، به دلیل فضای محدود برای مرورگر، احتمالاً در فهرست SERP کوتاه شده است.

آیا می توان آن را بهینه کرد؟

امیدوارم از این راهنمای بر،ب ،وان در مقابل H1 در سئو لذت برده باشید.

بر،ب های ،وان را می توان با قرار دادن کلمات کلیدی در این فیلد HTML برای موتورهای جستجو و کاربران بهینه کرد. با این حال، شما باید از پر ، کلمات کلیدی خودداری کنید زیرا می تواند باعث جریمه رتبه بندی گوگل شود.

یک تماس استراتژی با محتوای اصلاح شده رزرو کنید

تگ ،وان و تگ H1 باید ی،ان باشند زیرا موتورهای جستجو را مجبور می کند متن صحیح فهرست صفحه وب را در SERP ها نشان دهند. داشتن ،اصر H1 و بر،ب ،وان ی،ان (یا مشابه) هم برای سئو و هم برای کاربران خوب است.

هدف اصلی تگ ،وان ارائه خلاصه ای از محتوای صفحه برای کاربران و ،نده های موتورهای جستجو است.

همچنین بخشی با منابع بازاریابی دیجیتال اضافی وجود دارد که در مورد اصول تگ های ،وان و بر،ب های H1 بیشتر توضیح می دهد تا به شما کمک کند موثرترین استراتژی بهینه سازی موتور جستجو را ایجاد کنید.

تگ ،وان در مقابل تگ H1

تفاوت بین تگ ،وان و تگ H1 چیست؟

تگ H1 یک ،صر HTML است که ،وان اصلی یک صفحه وب را نشان می دهد. تگ‌های H1 برای علامت‌گذاری موضوع اصلی محتوا استفاده می‌شوند و معمولاً اولین قطعه متنی هستند که در صفحه برای خواندن کاربران ظاهر می‌شوند.

محدودیت کاراکتر

تگ ،وان یک فاکتور رتبه بندی تایید شده برای سئو است. موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و بینگ کلمات کلیدی تگ ،وان HTML را با جستجوی کاربر مطابقت خواهند داد. آن را به یک فاکتور رتبه بندی بسیار مهم برای سئو تبدیل می کند.

تگ H1 چیست؟

استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتو،د ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود به دست آورید.


منبع: https://seochatter.com/،le-tag-vs-h1-tag-difference/

این معمولاً در متن اصلی قابل خواندن توسط کاربر در وب سایت شما قرار دارد و ،وان مقاله را تشکیل می دهد که توسط کاربر خوانده می شود.

جزئیات بر،ب H1

هدف

لینک های زیر بیشتر در مورد تگ های ،وان و تگ های H1 و نحوه استفاده صحیح از آنها برای بهینه سازی بهتر موتورهای جستجو توضیح می دهند. از این منابع برای گسترش دانش خود در مورد موضوع استفاده کنید.

خلاصه ای از تگ ،وان در مقابل تگ H1 در سئو

هدف ثانویه تگ ،وان بهبود بهینه سازی موتورهای جستجو در سایت با گنجاندن کلمات کلیدی اولیه و ثانویه برای الگوریتم های موتورهای جستجو برای تجزیه و تحلیل برای اه، نمایه سازی و رتبه بندی است.

محدودیت کاراکتر

ج، مقایسه زیر تفاوت های کلیدی بین تگ های ،وان و تگ های H1 را در قالبی قابل درک نشان می دهد. بعد از ج،، هر عامل را جداگانه توضیح می دهم.

پارامتر بر،ب ،وان روز H1
تعریف متن موجود در تگ <،le> در کد HTML وب سایت. متن موجود در تگ

در کد HTML وب سایت.

هدف اولیه در SERP ها نمایش داده می شود و در تب مرورگر نشان داده می شود. نمایش به ،وان ،وان مقاله و قابل مشاهده ترین سرصفحه صفحه.
حد کاراکتر بهینه 60 یا کمتر 70 یا کمتر
آیا می توان آن را بهینه کرد آره آره
فاکتور رتبه بندی سئو آره آره

تگ ،وان چیست؟

پس از تحلیل‌های فراوان صنعت، کارشناسان سئو دریافتند که می‌تو،د با ی،ان ، تگ ،وان و تگ H1 از این مشکل جلوگیری کنید. این استراتژی الگوریتم نمایه سازی را مجبور می کند تا اطلاعات صحیح را برای کاربران در موتور جستجو نمایش دهد.

درباره بر،ب های ،وان و بر،ب های H1 بیشتر بد،د

یک استراتژی خوب این است که کلمات کلیدی اولیه و ثانویه خود را بدون تکرار کلمات همپوش، در نظر بگیرید. به ،وان مثال، یک بر،ب ،وان که نوشته شده است: “15 نکات و تکنیک های سئو روی صفحه برای افزایش رتبه” بهتر از “15 نکات سئو درون صفحه و تکنیک های سئو درون صفحه برای افزایش رتبه” هم برای کاربران و هم برای الگوریتم های موتورهای جستجو.

آیا این یک عامل رتبه بندی است؟

دلیل دیگر اهمیت این موضوع این است که گوگل شروع به نشان دادن تگ H1 بیشتر برای لیست های وب سایت در نتایج جستجو از سال 2022 به جای تگ ،وان سفارشی نوشته شده توسط صاحبان وب سایت کرد. و این هم بر رتبه بندی موتورهای جستجو و هم بر نرخ کلیک (CTR) برای محتوا تأثیر گذاشت.

تگ های H1 را می توان با قرار دادن کلمات کلیدی هدف در این زمینه برای موتورهای جستجو و کاربران بهینه کرد. تگ های H1 که به درستی بهینه شده اند باید یک نمای کلی روشن از موضوع اصلی صفحه ارائه دهند و در عین حال کلیدواژه اصلی و حداقل یک کلمه کلیدی ثانویه را نیز شامل می شوند.

آیا این یک عامل رتبه بندی است؟

همانطور که در زیر متوجه خواهید شد، تگ H1 و تگ ،وان اه، جداگانه ای برای موتورهای جستجو و کاربران وب سایت دارند. و دانستن تفاوت بین تگ های H1 و تگ های ،وان برای سئو به شما کمک می کند تا نحوه استفاده صحیح از هر ،صر را برای افزایش ترافیک ارگ،ک سایت و رتبه بندی در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) درک کنید.

تگ H1 یک فاکتور رتبه بندی برای سئو است. موتورهای جستجو مانند گوگل محتوای داخل تگ h1 را می ،ند تا به درک زمینه صفحه وب کمک کنند.

آیا تگ ،وان و تگ H1 باید ی،ان باشند؟

تگ ،وان یک ،صر HTML است که برای تعیین ،وان یک صفحه وب استفاده می شود. بر،ب‌های ،وان در بخش <،le> کد HTML قرار دارند و در برگه مرورگر و در نتایج موتور جستجو برای لیست‌های وب‌سایت نمایش داده می‌شوند.

جزئیات بر،ب ،وان

هدف

همانطور که یاد گرفتید، تفاوت اصلی بین تگ ،وان و تگ H1 این است که تگ ،وان در تب مرورگر وب نمایش داده می شود و تکه های نتایج جستجو در حالی که تگ H1 در محتوای صفحه برای خواندن کاربران قابل مشاهده است.

تفاوت اصلی بین تگ ،وان و تگ H1 این است که تگ ،وان در برگه مرورگر وب نمایش داده می شود و تکه های نتایج جستجو در حالی که تگ H1 در محتوای صفحه برای خواندن کاربران قابل مشاهده است.

تگ ،وان در مقابل مقایسه تگ H1

حدا،ر محدودیت کاراکتر برای تگ H1 وجود ندارد. با این حال، بهترین روش برای سئو و تجربه کاربر 70 کاراکتر یا کمتر است. داشتن یک تگ H1 طول،‌تر می‌تواند ارتباط کلمه کلیدی را برای این ،صر HTML کاهش دهد و خواندن آن را برای کاربران سخت کند.

آیا می توان آن را بهینه کرد؟

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است