تکامل (R) داده های مشتری در سال 2023″

داشتن داده های شخص اول تنها نیمی از نبرد برای بازاریابان است. همانطور که نقشه راه 2023 را در نظر می گیرید، بسیار مهم است که بفهمید با داده های مشتری که دارید چه چیزی ممکن است، کدام شرکا ارزش قابل اندازه گیری اضافه می کنند و چگونه استراتژی های داده موفق را پیاده سازی می کنند. همین امروز در Lotame Accelerate ثبت نام کنید: تکامل (R) داده های مشتری در سال 2023 از کارشناسان در مورد نحوه اتصال نقاط داده مشتری خود و ایجاد نقشه راه محصول برنده یاد بگیرید.

جدید در زمین موتورهای جستجو

سخنرانان عبارتند از:

  • اندی مونفرید، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران، Lotame
  • Eliza Nevers، مدیر ارشد محصول، Lotame
  • جان اسپنسر، مدیر استراتژی دیجیتال، Zion & Zion
  • ال،اندرا تریو، جنرال موتورز، کروی، لوتام
  • باب وا،اک، مدیر عامل، مشاوران MadTech

درباره نویسنده

لوتام

به Lotame در روز چهارشنبه، 30 نوامبر، ساعت 11:30 صبح EST برای وبینار زنده بپیوندید یا به ضبط بعد از رویداد دسترسی پیدا کنید. اگر منطقه زم، شما سازگار نیست، به هر حال برای دریافت خودکار ضبط ثبت نام کنید!


Lotame، تنها ارائه‌دهنده راه‌حل‌های اتصال داده منعطف برای اتصال مطمئن آینده در همه صفحه‌ها، به بازاریابان، ناشران و پلتفرم‌ها کمک می‌کند آدرس‌پذیری را حفظ کنند، عملکرد را افزایش دهند و به انتخاب‌های مصرف‌کننده در سراسر وب باز جه، و فراتر از آن احترام بگذارند. مشتریان از سرتاسر جهان به راه‌حل‌های نوآورانه و قابل تعامل ما، که توسط پلتفرم هویتی ما پشتیب، می‌شود، برای حضور، غنی‌سازی و خطاب به مخاطبان تکیه می‌کنند.


منبع: https://searchengineland.com/join-the-webinar-lotame-accelerate-the-revolution-of-customer-data-in-2023-389651

در این سری وبینار افتتاحیه Lotame Accelerate، شما:

  • از یک پانل تعاملی متشکل از کارشناسان صنعت بشنوید که موضوعاتی از استراتژی های داده مشتری گرفته تا هویت، اتاق های تمیز تا مدل سازی و غنی سازی داده ها را پوشش می دهد.
  • نگاهی گذرا به برخی از پیشرفت‌های هیجان‌انگیز در مورد قابلیت‌های نوظهور داده‌های مشتریان Lotame، از جمله تیزر BIG REVEAL که در ژانویه 2023 منتشر می‌شود، داشته باشید.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است