توییتر 3 گزینه جدید برای هدف گیری تبلیغات راه اندازی کرده است

سپس الگوریتم‌های سطح کاربر ما ارتباط بیشتری را هدف قرار می‌دهند و به افرادی دسترسی پیدا می‌کنند که به احتمال زیاد هدف خاص شما را برآورده می‌کنند – به‌طور میانگین در هر آزمایش اولیه، هزینه هر تبدیل 25 درصد کمتر است.»

تبلیغات مجموعه قالب تبلیغات مجموعه به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد که یک تصویر قهرمان اصلی را به همراه تصاویر کوچک‌تر زیر آن به اشتراک بگذارند.

توییتر می‌گوید: «تصویر اصلی ثابت می‌ماند در حالی که افراد می‌توانند تصاویر کوچک را از طریق اسکرول افقی مرور کنند. با ضربه زدن، هر تصویر می‌تواند مشتریان را به صفحه فرود متفاوتی هدایت کند.»

پیش از این، تبلیغ‌کنندگان توییتر می‌توانستند کمپین‌ها را برای تمرکز بر کلیک‌ها، بازدید از سایت و تبدیل‌ها بهینه کنند. اما اکنون می تو،د برای بازدید از صفحه، بازدید از محتوا، افزودنی به سبد ،ید و ،ید بهینه سازی بیشتری انجام دهید.

تبلیغات محصول پویا تبلیغات محصول پویا در ابتدا در سال 2016 راه اندازی شد (حداقل یک نسخه). اما این به‌روزرس، جدید رویکردی متمرکز بر حریم خصوصی را ادغام می‌کند تا عملکرد تبلیغات را با سیگنال‌های بالقوه کمتر بهینه کند.

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/twitter-has-launched-3-new-ad-targeting-options-389815

بنابراین به جای اینکه فقط به افرادی دست پیدا کنید که احتمالاً روی تبلیغ شما ضربه می زنند، می تو،د این تمرکز را گسترش دهید تا به کاربر، دسترسی پیدا کنید که احتمالاً اقدامات بعدی را فراتر از آن انجام می دهند، مانند:

چرا ما اهمیت می دهیم. بله، توییتر علیرغم تعدیل بیشتر کارکنان خود، همچنان به‌روزرس،‌های تبلیغاتی جدید را منتشر می‌کند. اما این احتمال وجود دارد که این به‌روزرس،‌ها تقریباً به طور کامل به پایان رسیده باشند، زیرا ماسک مسئولیت آن را بر عهده گرفت، زیرا ماه‌ها در حال توسعه بودند.

آنچه توییتر می گوید. «بهینه‌سازی تبدیل‌های وب‌سایت (WCO) بازسازی عمده هدف تبدیل ما است که راه دسترسی تبلیغ‌کنندگان به مشتری، را که به احتمال زیاد در یک اقدام وب‌سایت با قیف پایین‌تر (مانند افزودن به سبد ،ید، ،ید) تبدیل می‌کنند، بهبود می‌بخشد.»

توییتر به‌تازگی گزینه‌های جدید هدف‌گیری تبلیغات را راه‌اندازی کرده است، از جمله هدف جدید «تبدیل‌ها» که در ابتدا در ماه اوت اعلام کرد.

همانطور که اشاره کردم، به روز رس، ها در ماه آگوست اعلام شد اما درست قبل از روز شکرگزاری منتشر شد.

جدید در زمین موتورهای جستجو

تبلیغ‌کنندگ، که هنوز در توییتر هستند، باید ویژگی‌ها و گزینه‌های تبلیغاتی جدید را آزمایش کنند تا بررسی کنند که آیا آنها افزوده‌های ارزشمندی هستند یا خیر.


سرزمین موتور جستجو را به فید Google News خود اضافه کنید. اخبار گوگل


هدف جدید “تبدیل ها”. اکنون تبلیغ‌کنندگان می‌توانند کمپین‌های تبلیغاتی خود را بر روی کاربر، متمرکز کنند که به احتمال زیاد اقدامات خاصی را انجام می‌دهند.

تو عمیق تر مقاله کامل را در وبلاگ توییتر.

درباره نویسنده

نیکول فارلی