سپس الگوریتمهای سطح کاربر ما ارتباط بیشتری را هدف قرار میدهند و به افرادی دسترسی پیدا میکنند که به احتمال زیاد هدف خاص شما را برآورده میکنند – بهطور میانگین در هر آزمایش اولیه، هزینه هر تبدیل 25 درصد کمتر است.»
تبلیغات مجموعه قالب تبلیغات مجموعه به تبلیغکنندگان این امکان را میدهد که یک تصویر قهرمان اصلی را به همراه تصاویر کوچکتر زیر آن به اشتراک بگذارند.
توییتر میگوید: «تصویر اصلی ثابت میماند در حالی که افراد میتوانند تصاویر کوچک را از طریق اسکرول افقی مرور کنند. با ضربه زدن، هر تصویر میتواند مشتریان را به صفحه فرود متفاوتی هدایت کند.»
پیش از این، تبلیغکنندگان توییتر میتوانستند کمپینها را برای تمرکز بر کلیکها، بازدید از سایت و تبدیلها بهینه کنند. اما اکنون می تو،د برای بازدید از صفحه، بازدید از محتوا، افزودنی به سبد ،ید و ،ید بهینه سازی بیشتری انجام دهید.
تبلیغات محصول پویا تبلیغات محصول پویا در ابتدا در سال 2016 راه اندازی شد (حداقل یک نسخه). اما این بهروزرس، جدید رویکردی متمرکز بر حریم خصوصی را ادغام میکند تا عملکرد تبلیغات را با سیگنالهای بالقوه کمتر بهینه کند.
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.