توییتر می‌تواند به 500 تبلیغ‌کننده برتر و 10 هزار سازمانی که بیشترین فالوور را دارند، تأیید رایگان بدهد.

ج، زم، توییت استورم. اعلامیه‌های توییتر تا این اوا، نسبتاً بی‌صدا بوده است. اما در اینجا برخی از بزرگترین تغییرات (و مع، شدن تغییرات گفته شده) از زمان تصدی ماسک آمده است:

  • CoTweets در حال غروب هستند
  • توییتر در یک نسخه بتا در دسترس همه تبلیغ‌کنندگان، هدف کمپین تبلیغاتی کلمات کلیدی جستجو را راه‌اندازی کرد.
  • طرح رونمایی برای فیدهای جایگزین، رابط کاربری نشانک‌های به‌روز شده و توییت‌های طول، مدت اعلام شده است
  • فیلترهای جستجوی پیشرفته ممکن است به زودی برای موبایل عرضه شود.
  • آیا ایده ای برای یک حساب کاربری جدید در توییتر دارید، اما نام کاربری گرفته شده است؟ ممکن است هنوز بتو،د آن را دریافت کنید.
  • ماسک اعلام کرد که توییتر در حال انتشار است تعداد مشاهده، بنابراین می تو،د ببینید که ویدیوی شما چند بار دیده می شود. پس از تایید رسمی و اطلاعات بیشتر، به شما اطلاع خواهیم داد.
  • مشک ایجاد یک نظرسنجی از کاربران می پرسد که آیا او باید به ،وان مدیرعامل کنار برود. نتایج نهایی: 57.5% می گویند بله. 42.5 درصد می گویند نه.




منبع: https://searchengineland.com/twitter-could-grant-free-verification-to-its-top-500-advertisers-and-10k-most-followed-،izations-395106توییتر قصد دارد هزینه تأیید ماهانه 1000 دلاری را برای سازمان‌ها اعمال کند، اما طبق یک سند داخلی که توسط آن به دست آمده است، 500 تبلیغ‌کننده برتر خود و 10000 سازم، که بیشترین دنبال‌، را دارند با تأیید قبلی معاف می‌کند. زمان.

چرا ما اهمیت می دهیم. برنامه های ماسک برای دریافت هزینه از سازمان ها برای تایید می تواند به طور بالقوه بر استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی آنها تأثیر بگذارد. نشان تأیید معمولاً یک ابزار ارزشمند برای مشاغل است زیرا به ایجاد مشروعیت و اعتبار آنها در پلت فرم کمک می کند. این نشان می دهد که حساب آنها معتبر است و به ایجاد اعتماد با مخاطبان آنها کمک می کند.

این سند همچنین نشان می‌دهد که تأیید ،ید همه حساب‌ها تحت بازبینی قرار می‌گیرد تا اطمینان حاصل شود که در جعل هویت شرکت نمی‌کنند.

اگر توییتر در حال حاضر هزینه ای برای تأیید دریافت می کند، ممکن است ،ب این نشان را برای مشاغل کوچکتر یا نوظهور دشوارتر کند، که می تواند بر توانایی آنها برای جذب و حفظ دنبال کنندگان تأثیر بگذارد. علاوه بر این، این واقعیت که توییتر برای تبلیغ‌کنندگان برتر خود استثنا قائل می‌شود، ممکن است زمینه بازی ناهمواری ایجاد کند و سازمان‌های بزرگ‌تر نسبت به سازمان‌های کوچک‌تر برتری داشته باشند.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است