توییتر درآمد تبلیغات را با سازندگان تایید شده آبی توییتر به اشتراک خواهد گذاشت


ایلان ماسک، مالک و مدیر عامل توییتر، اعلام کرد که از امروز، توییتر درآمد تبلیغات را با سازندگان به اشتراک خواهد گذاشت. این خط‌مشی جدید فقط برای تبلیغاتی اعمال می‌شود که در رشته‌های پاسخ سازنده ظاهر می‌شوند.

این حرکت پس از یوتیوب انجام می شود راه اندازی اشتراک درآمد تبلیغات برای سازندگان از طریق برنامه شریک YouTube در تلاش برای تبدیل شدن به با ارزش ترین پلتفرم اجتماعی برای سازندگان

شبکه‌های اجتماعی مانند Instagram، TikTok و Snapchat گزینه‌های ،ب درآمد مشابهی برای سازندگ، دارند که حلقه‌ها و محتوای ویدیویی منتشر می‌کنند. به ،وان مثال، برنامه Bonus Reels Play Instagram ارائه می دهد سازندگان واجد شرایط تا سقف 1200 دلار برای بازدیدهای Reel.

گرفتن؟ بر خلاف دیگر پلتفرم‌های اجتماعی، سازندگان در توییتر باید یک اشتراک فعال به توییتر آبی و ملاقات با ا،امات واجد شرایط بودن برای علامت تأیید شده آبی.

در زیر نمونه ای از یک تبلیغ توییتر در یک رشته پاسخ است (تبلیغ شده توسط @ASUBootcamps). باید برای سازنده Twitter Blue Verified (@rowancheung)، که موضوع را ایجاد کرده، درآمد ایجاد کند.

توییتر درآمد تبلیغات را با سازندگان تایید شده آبی توییتر به اشتراک خواهد گذاشتاسکرین شات از توییتر، ژانویه 2023

برای دریافت سهم درآمد تبلیغات، سازندگان باید 8 دلار در ماه (یا بیشتر) برای حفظ اشتراک آبی فعال توییتر بپردازند. قیمت Twitter Blue بر اساس مکان متفاوت است و در ایالات متحده، کانادا، استرالیا، نیوزلند، ژاپن، بریت،ا، ،ستان سعودی، فرانسه، آلمان، ایتالیا، پرتغال و اسپ،ا در دسترس است.

واجد شرایط بودن برای علامت تأیید آبی توییتر شامل داشتن یک فعال است توییتر آبی اشتراک و رعایت معیارهای زیر

  • حساب شما باید دارای نام نمایشی، ع، نمایه و شماره تلفن تایید شده باشد.
  • حساب شما باید بیش از 90 روز قدیمی باشد و در 30 روز گذشته فعال باشد.
  • تغییرات اخیر در نام کاربری، نام نمایشی یا ع، نمایه حساب شما می تواند بر واجد شرایط بودن تأثیر بگذارد. تغییرات در موارد پس از تأیید همچنین می تواند منجر به از بین رفتن موقت علامت آبی شود تا زم، که توییتر اطلاعات به روز شده شما را بررسی کند.
  • حساب شما نمی تواند گمراه کننده یا فریبنده باشد.
  • حساب شما نمی تواند هر،مه ارسال کند یا سعی کند پلتفرم را برای تعامل یا دنبال ، دستکاری کند.

آیا قبل از اشتراک توییتر آبی یک علامت تأیید شده آبی دریافت کرده اید؟ این به سازندگ، که خواهان سهمی از درآمد تبلیغات هستند کمکی نمی کند. علامت تأیید شده آبی قدیمی، حساب سازنده را واجد شرایط اشتراک درآمد تبلیغاتی نمی کند.

وقتی از ماسک در مورد حساب‌های دارای علامت قدیمی و تأیید آبی توییتر سؤال شد توییت کرد که میراث Blue Verified “عمیقاً ،اب شده” است و تنها چند ماه دیگر غروب می کند.

صرف نظر از اینکه چگونه چک مارک خود را به دست آورده اید، مهم است که توجه داشته باشید که توییتر می تواند بدون اطلاع قبلی یک تیک را حذف کند.

علاوه بر اشتراک درآمد تبلیغاتی برای سازندگان Twitter Blue Verified، Twitter Dev اعلام کرد در تلاش مداوم برای کاهش تعداد ربات ها در پلتفرم، API توییتر دیگر رایگان نخواهد بود.

در حالی که گمانه زنی ها در مورد از دست دادن درآمد تبلیغات توییتر وجود دارد، وال استریت ژورنال گزارش شده است یک پیشنهاد “آتش فروش” Super Bowl از ماسک برای جلب مجدد تبلیغ کنندگان.

آ،ین داده های DataReportal نشان می دهد یک روند مثبت برای تبلیغ کنندگان توییتر. دسترسی تبلیغات از 436.4 میلیون کاربر در ژانویه 2022 به 556 میلیون در ژانویه 2023 افزایش یافته است.

بر اساس گزارش ها، توییتر همچنین سومین شبکه اجتماعی محبوب بر اساس بازدیدکنندگان منحصر به فرد ماهانه و بازدید از صفحه در سطح جهان است مشابه وب داده ها تا دسامبر 2022.


تصویر ویژه: Ascannio/Shutterstock




منبع: https://www.searchenginejournal.com/twitter-ad-revenue-sharing/478519/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است