توییتر برنامه ریز کمپین را به 15 کشور دیگر گسترش می دهد


توییتر ابزار پیش‌بینی Campaign Planner خود را برای تبلیغ‌کنندگان به 15 کشور دیگر گسترش می‌دهد و برای هدف بازدید از ویدیو پشتیب، می‌کند.

Campaign Planner که در ابتدا در سه کشور راه اندازی شد، بر اساس پارامترهایی که تعیین می کنید، تعداد مخاطب، را که به طور بالقوه می تو،د با تبلیغات توییتر به آنها دسترسی پیدا کنید، ،ن می زند.

توییتر برنامه ریز کمپین را به 15 کشور دیگر گسترش می دهداسکرین شات از business.twitter.com/en/blog/laun،g-campaign-planner.html، اکتبر ۲۰۲۲.

با استفاده از Campaign Planner، ایده ای از نحوه عملکرد کمپین خود قبل از انتشار آن به دست خواهید آورد.

می‌تو،د دسترسی، نمایش‌ها، میانگین فرکانس و CPM را در مقابل یک مخاطب خاص، مدت زمان کمپین، تنظیم فرکانس و مکان را پیش‌بینی کنید.

اکنون، می‌تو،د کمپین‌ها را با هدف Video Views نیز پیش‌بینی کنید.

با پیش بینی بودجه برای کمپین های مبتنی بر حراج، می تو،د بهتر بفهمید که دستیابی به مخاطبان چقدر هزینه دارد.

Campaign Planner به شما امکان می دهد کار خود را به ،وان یک کمپین پیش نویس ذخیره کنید و اتصال تنظیمات به یک کمپین واقعی را آسان می کند.

توییتر برنامه ریز کمپین را به 15 کشور دیگر گسترش می دهداسکرین شات از business.twitter.com/en/blog/laun،g-campaign-planner.html، اکتبر ۲۰۲۲.

برنامه ریز کمپین توییتر بهترین روش ها را توصیه می کند

توییتر چندین بهترین روش برای استفاده از Campaign Planner را به اشتراک می گذارد که به گفته این شرکت توسط تحقیقات پشتیب، می شود.

فرکانس بالا

توییتر برای دستیابی به بهترین نتایج، بودجه بندی برای سطوح بالاتر فرکانس هفتگی را توصیه می کند.

توییتر می‌گوید: «قرار گرفتن چندگانه در سطوح بالاتر سرمایه‌گذاری، آگاهی از برند را در مقایسه با یک قرار گرفتن در معرض افزایش می‌دهد».

مدت زمان طول،

توییتر طول کمپین حداقل پنج هفته و حدا،ر 13 هفته را توصیه می کند.

طبق گفته توییتر، این طول بهینه برای ارتباط و هماهنگی پیام شما با مخاطبان است.

دسترسی

Campaign Planner اکنون در مجموع 18 بازار برای تبلیغ کنندگان در دسترس است: آرژانتین، استرالیا، برزیل، کانادا، فرانسه، آلمان، هند، ژاپن، مکزیک، فیلیپین، ،ستان سعودی، کره ج،ی، اسپ،ا، سوئد، تایلند، ،یه، بریت،ا. ، و ایالات متحده.


منبع: توییتر
تصویر ویژه: Ascannio/Shutterstock




منبع: https://www.searchenginejournal.com/twitter-expands-campaign-planner-to-more-countries/468840/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است