توضیحات ویدیوی TikTok اکنون دارای محدودیت 2200 کاراکتری است

وای…! TikTok محدودیت شخصیت توصیف ویدیو را به 2200 کاراکتر افزایش داده است!

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/tiktok-video-descriptions-now-have-a-2200-character-limit-388204

TikTok به دلیل تلاش برای جایگزینی جستجوی گوگل در میان کاربران Gen Z شناخته شده است. این به روز رس، اخیر می تواند گامی در این مسیر باشد.

TikTok، گوگل جدید. اگرچه واکنش کلی در اینجا “meh” است، برخی از افراد ارزش را در زیرنویس‌های طول،‌تر برای بهینه‌سازی سئو می‌دانند. در پاسخ به توییت هایی که می گفتند هیچ ، توضیحات را نمی خواند، ریون جی می گوید: «حتی اگر این کار را نکنند، الگوریتم انجام خواهد داد. اگر مردم سئو را بدانند، پس این یک تغییر بزرگ بازی است.”

جدید در زمین موتورهای جستجو

این ی،ی چی این به روز رس، اولین بار توسط مشاور رسانه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفت ماتا ناوار در توییتر، که پست کرد که محدودیت کاراکتر جدید به کاربران اجازه می‌دهد تا جزئیات بیشتری درباره محتوای خود بیان کنند، تعامل بیشتری ایجاد کنند و ویدیوهای خود را قابل جستجوتر کنند.

درباره نویسنده

چرا ما اهمیت می دهیم. اگر از TikTok به ،وان بخشی از استراتژی اجتماعی یا تبلیغاتی خود استفاده می کنید، کپی رایترهای خود را در حالت آماده باش قرار دهید و از محدودیت جدید 2200 کاراکتری بهره ببرید. فراموش نکنید که بهترین شیوه های سئو و محتوای مفید را هنگام ایجاد زیرنویس های جدید در نظر داشته باشید


این برای سازندگان بسیار بزرگ و از نظر برنامه‌های TikTok برای تبدیل شدن به یک موتور جستجو بسیار بزرگ است pic.twitter.com/kGhnL97uUM

– مت ناوارا (@MattNavarra) 23 سپتامبر 2022

توضیحات ویدیوی TikTok که زم، محدود به 300 کاراکتر بود، اکنون به 2200 کاراکتر به روز شده است.

واکنش های اولیه برخی از افراد در توییتر از این به روز رس، خیلی هیجان زده نیستند. Ash-win Fern-&-es پست ، “اما هیچ ، واقعاً توضیحات را در آنجا نمی خواند. با این حال برای برخی مفید خواهد بود که هشتگ های بیشتری اضافه کنند.” گ، هاپر می‌گوید: «من متوجه نمی‌شوم که چرا این موضوع اهمیت دارد، 95 درصد از دیدگاه‌های بیشتر مردم احتمالاً از جستجوی fyp می‌آیند.» FYP صفحه «برای شما» TikTok است که در آن به کاربران پیشنهادهایی از حساب‌ها برای دنبال ، و ویدیوهایی برای تماشا نشان می‌دهند.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است