توسعه ارزش پیشنهادی برای وب سایت های مسافرتی از طریق محتوا


صنعت سفر و گردشگری در طول سال ها دستخوش تغییرات شدید شده است و ،ب و کار شما باید از نحوه سازگاری با این تغییرات آگاه باشد.

با افزایش جستجوهای گوگل در چند سال اخیر، سئو هنگام کار در گردشگری، به ویژه هنگام ارسال محتوا به صورت آنلاین ضروری است.

استفاده از سئو به نفع خود می تواند به افزایش رتبه جستجوی گوگل شما کمک کند.

این رتبه‌بندی‌ها برای ،ب‌وکار گردشگری شما بسیار مهم هستند، زیرا ا،ر کاربران گوگل به صفحه اول جستجو نگاه نمی‌کنند.

به‌روزرس، محتوای مفید Google اکنون کاملاً بر اطمینان از محتوای پیشنهادی متمرکز شده است و رتبه‌بندی بر اساس محتوای ایجاد شده برای انسان است.

به روز رس، محتوا یک خبر عالی است.

اگر روی کیفیت محتوا و مزایای آن برای خوانندگان تمرکز کنید، به احتمال زیاد در صفحه اول نتایج برای جستجوی گوگل، جایگاهی دنج خواهید داشت.

پیش‌بینی تجربه از طریق محتوا را فعال کنید

پیش بینی تجربه در مورد است استفاده از محتوای جذاب برای کمک به کاربران در پیش بینی تجربه شخصی آنها از سفر – و با درک صحیح سفر مشتری شروع می شود.

قالب‌های مختلف محتوا، مانند مقاله، راهنما یا فهرستی از چیزهایی که باید به خاطر بسپارید، می‌توانند محتوای شما را جذاب‌تر و برای چشم‌ها جذاب‌تر کنند.

اطمینان حاصل کنید که اطلاعات ضروری مانند آب و هوا، مناظری که کاربران خواهند دید و هر جزئیات ضروری دیگری که خواننده نیاز دارد را درج کرده اید.

توجه داشته باشید: این تورها و فعالیت‌های شماست که مردم به دنبال رزرو آن هستند، بنابراین اطمینان حاصل کنید که شرح طول، و مدونی از تور و آنچه مردم تجربه خواهند کرد ارائه می‌دهید تا به خواننده ایده‌ای درباره آنچه می‌توانند انتظار داشته باشند ارائه دهید.

از آنجایی که روی سئوی خود تمرکز می کنید، مطمئن شوید که برای توصیف تجربه و گنجاندن کلمات کلیدی مرتبط زمان می گذارید.

شما همچنین می تو،د از تحقیقات کلمات کلیدی برای کمک به شناسایی مخاطبان هدف خود استفاده کنید و محتوایی بنویسید که به طور خاص بر موضوعاتی متمرکز شده است که کاربران علاقه مند به خواندن آن هستند.

از نظرات کاربران و محتوای تولید شده توسط کاربر برای ایجاد صفحات بسته تور مفیدتر استفاده کنید

محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) می تواند از طرق مختلف بر تصمیمات سایر کاربران تأثیر بگذارد. کاربر، که بر دیگران تأثیر می گذارند به این م،ی است که مشتریان شما می توانند م،ع باشند، زیرا تبلیغات شفاهی می تواند بر سفر ،یدار آینده برای ،ید تأثیر بگذارد.

نظرات شخصی کاربر، که بسته تور شما را تجربه کرده‌اند می‌تواند به جذب خواننده شما و تشویق تعامل کاربر کمک کند.

به کاربران خود اجازه دهید نظر خود را به اشتراک بگذارند و تجربه ای دست اول از تور شما ارائه دهند.

با این حال، اطمینان حاصل کنید که این یک فضای نظارت شده است و اگر این یک گزینه مبتنی بر تالار گفتمان/نظر است، کنترل UGC ارسال شده را حفظ کنید.

اگر در مورد استفاده از گزینه های انجمن/کامنت محور مطمئن نیستید، راه های دیگری برای تشویق سایر UGCها در زیر وجود دارد:

  • نظرسنجی ها: وقتی مشتری محصول یا برند شما را تجربه کرد، با یک نظرسنجی بعدی با او تماس بگیرید تا برخی از رتبه‌بندی‌ها و بازخوردها را دریافت کنید. از این اطلاعات برای بهبود سفر مشتری برای سایر کاربران استفاده کنید. نظرسنجی ها همچنین برای برند شما مفید هستند، زیرا ممکن است یاد بگیرید که نیاز به بهبود دارید.
  • عضویت: به کاربران گزینه عضویت و پرداخت ماهانه برای عضویت را پیشنهاد دهید. با مزایایی مانند ورود رایگان و موارد انحصاری فقط برای اعضا، آنها را تشویق کنید. تشویق کاربران به ثبت نام نیز می تواند نرخ تبدیل شما را افزایش دهد.
  • بررسی ها: از مشتریان خود بخواهید که پس از تجربه بسته تور نظر خود را بیان کنند. بررسی ها را می توان در وب سایت شما، صفحه نمایه ،ب و کار Google، Tripadvisorیا فیسبوک اطمینان حاصل کنید که هر بازخوردی را که مثبت نیست دنبال کنید و به طور عمومی از کاربران برای ارائه بازخورد عالی تشکر کنید.
  • رسانه های اجتماعی: این ابزار می تواند مخاطبان دیگر پلتفرم ها را جذب کند و نشان دهد که تور شما چقدر عالی است. بر،ب‌گذاری صفحات رسانه‌های اجتماعی و اشتراک‌گذاری مکان نیز می‌تواند بر اساس پیش‌بینی تجربه باشد.

محتوای صفحات بسته شما باید در مورد تجربه مشتری شما باشد، نه فقط فروش محصولات.

اطمینان حاصل کنید که در مورد مخاطبان هدف خود و نوع محتوایی که آنها دوست دارند مصرف کنند و به اشتراک بگذارند فکر می کنید.

به ،وان مثال، ایده خوبی است که یک اینفوگرافیک به اشتراک بگذارید که بیشترین مقصد مورد بحث برای سال 2022 یا سایر پیش بینی های سفر را نشان دهد، مانند لیستی از سایت های میراث جه، یا سایر حقایق و ارقام مرتبط با سفر.

تخصص خود را از طریق محتوای طاقچه نشان دهید

اگر در تورهای سافاری متخصص هستید، مطمئن شوید که راهنماهای مخصوص سفرها، حیوانات و آب و هوا ایجاد می کنید تا کاربران شما بتوانند بیشترین اطلاعات را از شما دریافت کنند.

راهنماهای طاقچه برای کاربر، که به دنبال بهبود تجربه خود هستند مفید است.

تصور کنید در هنگام تور با مشتریان خود در مورد چه چیزی صحبت می کنید و در مورد آن تجربیات بنویسید و محتوا را با جستجوی کلمه کلیدی خود ،یب کنید تا به تقویت محتوای خود کمک کند و آن را برای خواننده لذت بخش کند.

اطمینان حاصل کنید که با افرادی در زمینه یا منطقه مشابه با ،ب و کار خود ارتباط برقرار می کنید.

اتصال به این شکل لینک بیلدینگ نامیده می شود و درخواست ارگ،ک از آنها برای اضافه ، لینک به سایت خود در مورد تور شما نیز می تواند مشتریان را جذب کند.

شبکه‌سازی با تأثیرگذاران صنعت شما یکی دیگر از راه‌های عالی برای افزایش فروش و نرخ تبدیل است.

همچنین، فروشندگان و شرکای محلی را که می خواهید به ،وان بخشی از ،ب و کار خود تبلیغ کنید، بگنج،د.

نوشتن اینگونه به کاربران تاکید می کند که می د،د در مورد چه چیزی صحبت می کنید و در مورد مقصد خود بسیار آگاه هستید.

محتوای افزایش دهنده تجربه ایجاد کنید

به جای تلاش برای فروش مستقیم تور، محتوای خود را در اطراف مناطق اطراف قرار دهید.

محتوایی که در مورد شهرهای محلی، مکان‌های غذاخوری و مکان‌های دیدنی بحث می‌کند، ارزش بسیار بیشتری برای مخاطبان شما ایجاد می‌کند.

کاوش مکان در محتوای خود تا آنجا که می تو،د، افراد را از تجربه بالقوه ای که می توانند داشته باشند آگاه می کند و به آنها اجازه می دهد تا خود را در آنجا تصور کنند.

این نوع محتوای ارزشمند اساساً اطلاعات محصول است که گسترش یافته و غنی شده است.

هنگام کار بر روی سئوی سفر، به جای تمرکز محتوای خود بر روی قیمت، تاریخ و زمان، سعی کنید محتوایی را بر اساس شهرهای محلی، روستاها و غذاهای عالی درج کنید. این صحنه را برای تخیل کاربر و ایجاد هیجان ایجاد می کند.

مکان‌هایی را که می‌تو،د به آن‌ها سفر کنید، روش‌های حمل‌ونقل، و بهترین راه‌های رفت و آمد (مثلاً قطار در مقابل اتوبوس) را با جزئیات شرح دهید. غذا نیز یک موضوع محبوب برای مسافران است، بنابراین بهترین مکان ها را برای غذا خوردن کاوش کنید، یک نمای کلی از منوی ارائه شده ارائه دهید و طیف وسیعی از غذاها را برای جذب بسیاری از خوانندگان بگنج،د.

برای اطمینان از بهترین موفقیت، همیشه در ذهن مشتریان خود بنویسید. نوشتن با در نظر گرفتن مشتریان شما را از رقبای بزرگتر و فروشندگان تور و فعالیت های گسترده متمایز می کند.

هنگام نوشتن آن پست ها در مورد مقصد یا تجربه خود، مطمئن شوید که از پیوند داخلی استفاده می کنید و یک ارتباط محکم بین پست وبلاگ و فعالیت های تور ایجاد می کنید.

مطمئن شوید که به مکان‌هایی که در تور خواهید دید پیوند داده‌اید، و پست خود را تعاملی و پیمایش آسان کنید، زیرا در این صورت کاربران به راحتی می‌توانند گزینه‌های خود را بررسی کنند.

پس از ایجاد محتوای افزایش دهنده تجربه و گنجاندن تعداد زیادی لینک داخلی و تصاویر بصری، می تو،د محتوای خود را بیشتر پیش ببرید و ویدیوها را در آن قرار دهید.

فقط زم، این کار را انجام دهید که یک محتوای جذاب بنویسید، زیرا هر گونه رسانه اضافی به تجربه کاربری شما می افزاید و مرحله نهایی سفر مشتری شما را مستحکم می کند.

نتیجه

به‌،وان یک اپراتور تور، می‌خواهید ،ب‌وکارتان به خوبی پیش برود، و همگام شدن با تغییرات مداوم در صنعت سئو می‌تواند چالش برانگیز باشد. اما وقتی به درستی انجام شود، کاملاً ارزشش را دارد!

پیروی از نکات ذکر شده در این راهنما به افزایش رتبه شما کمک می کند، اما اگر نتایج فوری مشاهده نکردید، استفاده از سئو را به تعویق نیندازید.

به دست آوردن نتایج با سئو زمان می برد. شما باید هنگام بررسی نتایج و معیارهای خود صبور باشید، به آن زمان بدهید و مرتباً بررسی کنید تا ببینید محتوای شما در کجا عملکرد دارد و کجا ممکن است نیاز به اصلاح داشته باشد.

منابع بیشتر:


تصویر ویژه: Prostock-studio/Shutterstock




منبع: https://www.searchenginejournal.com/developing-value-proposition-travel-websites-content/468373/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است