تفاوت در سئو چیست؟

استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتو،د ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود به دست آورید.


منبع: https://seochatter.com/h1-vs-h2-header-tag-difference/

این راهنمای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) تگ هدر H1 در مقابل H2 را توضیح می دهد.

تفاوت اصلی بین تگ H1 و H2 این است که تگ H1 ،وان اصلی محتوایی است که موضوع اصلی صفحه را توضیح می دهد در حالی که H2 ،وان فرعی است که برای تجزیه بخش های محتوا برای خواننده استفاده می شود.

مقایسه تگ هدر H1 در مقابل H2

علاوه بر این، اگر الگوریتم‌ها تعیین کنند که متن H1 برای کاربر مرتبط‌تر از تگ ،وان متا است، هدر H1 ممکن است در صفحات نتایج موتور جستجو برای فهرست وب‌سایت نمایش داده شود.

آیا داشتن H2 قبل از H1 خوب است؟

با این حال، هر دو ،صر HTML زم، برای وب سایت شما مفید هستند که در کنار اه، مورد نظر خود استفاده شوند. به جای اینکه فقط تگ هدر H2 یا H1 را برای بهینه سازی برای سئو انتخاب کنید، باید بهترین شیوه ها را برای هر دو ،صر برای بهبود تجربه کاربر و سیگنال های بهینه سازی موتور جستجو در صفحه برای رتبه های بالاتر در SERP ها دنبال کنید.

حدا،ر محدودیت کاراکتر برای تگ H1 وجود ندارد. با این حال، بهترین روش برای سئو و تجربه کاربر 70 کاراکتر یا کمتر است. داشتن یک تگ H1 طول،‌تر می‌تواند ارتباط کلمه کلیدی را برای این ،صر HTML کاهش دهد و خواندن آن را برای کاربران سخت کند.

تعداد در هر صفحه

همانطور که در زیر متوجه خواهید شد، تگ های ،وان H2 و H1 اه، جداگانه ای برای موتورهای جستجو و کاربران وب سایت دارند. و دانستن تفاوت بین تگ های H1 و H2 برای سئو به شما کمک می کند تا نحوه استفاده صحیح از هر ،صر HTML برای افزایش رتبه و ترافیک خود را درک کنید.

همانطور که یاد گرفتید، تفاوت اصلی بین تگ H1 و H2 این است که تگ H1 ،وان اصلی محتوایی است که موضوع اصلی صفحه را توضیح می دهد در حالی که H2 ،وان فرعی است که برای جدا ، بخش های محتوا برای خواننده استفاده می شود.

تگ H1 یک فاکتور رتبه بندی برای سئو است. موتورهای جستجو مانند گوگل محتوای داخل تگ H1 را می ،ند تا به درک زمینه صفحه وب کمک کنند.

تگ H2 چیست؟

حدا،ر محدودیت کاراکتر برای تگ هدر H2 وجود ندارد. با این حال، بهترین تمرین برای سئو و تجربه کاربری 60 کاراکتر یا کمتر است. داشتن یک تگ زیر،وان H2 طول، می تواند ارتباط کلمه کلیدی را برای این ،صر HTML کاهش دهد و خواندن آن را برای کاربران سخت کند.

تعداد در هر صفحه

تگ های H2 را می توان با قرار دادن کلمات کلیدی هدف در این فیلدهای HTML برای موتورهای جستجو و کاربران بهینه کرد. تگ های H2 که به درستی بهینه شده اند باید موضوعات فرعی را برای خواننده توصیف کنند و در عین حال کلمات کلیدی ثانویه برای سئو را نیز شامل شوند.

آیا این یک عامل رتبه بندی است؟

تگ H1 هدر سطح 1 در یک سند HTML است که از کد ،وان

استفاده می کند. تگ H1 معمولاً بزرگ‌ترین تگ ،وان است و برای ،وان محتوا استفاده می‌شود و توسط ،کبوت‌های موتورهای جستجو ،یده می‌شود تا موضوع صفحه را برای تعیین ارتباط با عبارت‌های جستجو مشخص کند.

هدف اصلی تگ H1 اطلاع رس، به بازدیدکنندگان و ،نده های موتورهای جستجو در مورد موضوع اصلی صفحه است. هدف ثانویه بهبود سیگنال‌های مربوط به سئوی درون صفحه برای کلمات کلیدی اصلی است که محتوا هدف قرار می‌دهد.

حد کاراکتر بهینه

ساختار من، HTML فقط شامل استفاده از یک تگ H1 در هر صفحه است. داشتن یک هدر H1 به خواننده و ،نده‌های موتور جستجو روشن می‌کند که محتوا در مورد چیست و همچنین به افرادی که از صفحه‌خوان‌ها استفاده می‌کنند کمک می‌کند تا به طور مؤثر در مقاله حرکت کنند.

یک تماس استراتژی با محتوای اصلاح شده رزرو کنید

آیا می توان آن را بهینه کرد؟

بسته به تعداد زیرموضوعات مرتبط با محتوا، می تو،د به تعداد دلخواه تگ H2 در صفحه داشته باشید. داشتن چندین تگ هدر H2 مشکلی برای سئو نیست.

آیا می توان آن را بهینه کرد؟

لینک های زیر بیشتر در مورد تگ های H1 و H2 و نحوه استفاده صحیح از آنها برای بهینه سازی بهتر موتورهای جستجو توضیح می دهند. از این منابع برای گسترش دانش خود در مورد موضوع استفاده کنید.

خلاصه ای از تگ H1 در مقابل H2 در سئو

ج، مقایسه زیر تفاوت های کلیدی بین تگ های هدر H1 و H2 را در قالبی قابل درک نشان می دهد. بعد از ج،، هر عامل را جداگانه توضیح می دهم.

پارامتر روز H1 تگ H2
تعریف ،وان سطح بالا در ساختار HTML که از تگ هدر

استفاده می کند.

،وان سطح دوم در ساختار HTML که از تگ هدر

استفاده می کند.

هدف برای ارائه ،و، برای محتوا در یک صفحه وب و توصیف موضوع اصلی برای خواننده. ت،یم ، بخش های محتوا برای بهبود خوانایی.
حد کاراکتر بهینه 70 یا کمتر 60 یا کمتر
تعداد در هر صفحه 1 نامحدود
آیا می توان آن را بهینه کرد آره آره
فاکتور رتبه بندی سئو آره آره

تگ H1 چیست؟

وجود H2 قبل از H1 در صفحه اشکالی ندارد زیرا ترتیب سرفصل های HTML برای کاربر مهم نیست. با این حال، ساختار HTML من، برای سرفصل‌ها شامل یک تگ H1 به دنبال تگ H2 است.

درباره بر،ب های H1 و H2 بیشتر بد،د

امیدوارم از این راهنمای تگ H1 vs H2 در سئو لذت برده باشید.

هدف اصلی تگ H2 جدا ، بخش های محتوا برای تعریف سلسله مراتب اطلاعات و در عین حال بهبود خوانایی برای کاربر است. هدف ثانویه بهبود سیگنال های مربوط به صفحه برای کلمات کلیدی ثانویه است که محتوا برای SEO هدف قرار می دهد.

حد کاراکتر بهینه

همچنین بخشی با منابع بازاریابی دیجیتال اضافی وجود دارد که در مورد اصول متن بر،ب‌های هدر H1 و H2 بیشتر توضیح می‌دهد تا به شما در ایجاد مؤثرترین استراتژی بهینه‌سازی موتور جستجو کمک کند.

H1 در مقابل H2 Header Tag

تفاوت بین تگ H1 و H2 چیست؟

تگ H2 یک فاکتور رتبه بندی برای سئو است. موتورهای جستجو مانند Google متن را در زیر ،وان های H2 می ،ند تا موضوعات فرعی صفحه وب را تعیین کنند تا به رتبه بندی محتوا برای جستجوهای مربوطه کمک کنند.

کدام H1 بهتر است یا H2؟

H1 برای بهینه‌سازی موتور جستجو بهتر از H2 است زیرا تگ H1 یک عامل رتبه‌بندی قوی‌تر برای سئو است. تگ‌های H1 حاوی کلمات کلیدی اصلی هستند و موضوع محتوا را توصیف می‌کنند که الگوریتم‌های موتورهای جستجو برای فهرست‌بندی و رتبه‌بندی آن‌ها را تحلیل می‌کنند.

توجه: تگ H1 با تگ ،وان متا <،le> ی،ان نیست. بر،ب‌های ،وان در برگه مرورگر وب نمایش داده می‌شوند و نتایج جستجو برای صفحات وب در گوگل، یاهو و بینگ گزیده می‌شوند در حالی که تگ‌های H1 در محتوای صفحه برای خواندن کاربران قابل مشاهده هستند.

جزئیات بر،ب H1

هدف

تگ های H1 را می توان با قرار دادن کلمات کلیدی هدف در این زمینه برای موتورهای جستجو و کاربران بهینه کرد. تگ های H1 که به درستی بهینه شده اند باید یک نمای کلی روشن از موضوع اصلی صفحه ارائه دهند و در عین حال کلیدواژه اصلی و حداقل یک کلمه کلیدی ثانویه را نیز شامل می شوند.

آیا این یک عامل رتبه بندی است؟

تگ H2 هدر سطح 2 در یک سند HTML است که از کد زیر ،وان

استفاده می کند. تگ H2 معمولاً دومین تگ سرفصل است و برای نشان دادن یک زیربخش در محتوا استفاده می‌شود و توسط ،کبوت‌های موتورهای جستجو برای درک موضوعات فرعی صفحه برای تعیین ارتباط با عبارت‌های جستجو ،یده می‌شود.

جزئیات بر،ب H2

هدف

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است