تغییر از یک استراتژی واکنشی به پیشگیرانه

گوگل برای نحوه کار موتور جستجوی خود از طریق آن تعدادی اشاره گر ارائه می دهد دستورالعمل های رتبه بندی کیفیت صفحه. این یک سند عظیم است که قبلاً فقط برای کارمندان Google محرمانه بود. اکنون که عمومی است، بازاریابان و کارشناسان سئو را قادر می سازد تا استراتژی های سئو فعال خود را بهتر اطلاع دهند.

جان رامپتون یکی از رهبران برتر بازاریابی و بنیانگذار Calendar است. جان را در توییتر پیدا کنید @johnrampton.

چندین بخش کلیدی از سند وجود دارد که روشنگر آن است چگونه گوگل وب سایت شما را ارزیابی می کند. به ،وان مثال، درک مفاهیم کلیدی، مانند صفحات YMYL، مهم است. اینها صفحات «پول یا زندگی شما» هستند که حاوی اطلاعات مهمی برای کمک به خوانندگان در تصمیم گیری حیاتی هستند. به دلیل درجه اهمیت بالاتر، گوگل این صفحات را با استانداردهای دقیق تر و با کیفیت بالا درجه بندی می کند. این بدان م،ی است که شما باید آنها را به طور بی عیب و نقص در جریان و به روز نگه دارید (اطلاعات بیشتر در ادامه).

همه و مادرشان از اهمیت کلمات کلیدی و لینک دهی در سئو می دانند. مشکل زم، است که نمی‌تو،د به این مؤلفه‌های محتوای حیاتی در مرحله برنامه‌ریزی رسیدگی کنید – به ،وان مثال قبل از شما در واقع محتوای خود را می سازید.

اگر بتو،د با سئوی خود فعال بم،د، می تو،د آن را به یک ،صر کلیدی از استراتژی بازاریابی خود تبدیل کنید.


در عوض، با استفاده از پیشنهادات بالا، سئوی خود را کنترل کنید. با آشنایی با دستورالعمل های گوگل شروع کنید. سپس یک استراتژی درست برای هدایت هر قطعه جدید از محتوا ایجاد کنید. در نهایت، سایت موجود خود (مخصوصاً هر صفحه YMYL) را بررسی کنید تا مطمئن شوید که ارزشی برای محتوای گذشته و آینده ارائه می دهید.

اکنون، اینجاست که همه چیز می تواند مشکل ساز شود. اگر به طور کامل بر روی چیزهایی مانند کلمات کلیدی تمرکز کنید، اولویت بندی بیش از حد سئو به ضرر خواننده آسان است – و این همیشه یک استراتژی بد است.

با این وجود، مهم است که مواردی مانند کلمات کلیدی و پیوند را در استراتژی تولید محتوای اولیه خود در نظر بگیرید. یک راه خوب برای انجام این کار در حالی که هنوز مخاطبان خود را در اولویت قرار می دهید، استفاده از مراحل زیر است:

  • کلمات کلیدی و عبارات مهم مرتبط با مخاطبان خود را جستجو کنید: جستجوی جمعیتی هدف شما چیست؟ آنها به چه پاسخ یا توصیه ای نیاز دارند؟ یکی از راه‌های آسان برای مشاهده این موضوع، جستجوی کلمات کلیدی عمومی از مخاطبان و بررسی بخش «جستجوهای مرتبط» در پایین SERP است. از این برای هدایت محتوایی که ایجاد می کنید استفاده کنید.
  • کلمات کلیدی اضافی را انتخاب کنید: استفاده کنید برنامه ریز کلمات کلیدی برای اضافه ، کلمات کلیدی دیگر به موضوع اولیه زیاده روی نکنید فقط از چند عبارت اضافی برای کمک به برجسته شدن محتوای خود در نتایج جستجو استفاده کنید.
  • محتوای کامل ایجاد کنید: وقتی به سراغ ساخت محتوا می روید، سعی کنید تا حد امکان آن را جامع کنید. مطالب کامل به چیزی اشاره دارد که فقط به یک پرسش اولیه پاسخ نمی دهد، بلکه به سؤالات بعدی نیز پاسخ می دهد.
  • لینک های داخلی اضافه کنید: بالا،ه یادت باشه به سایر مناطق سایت خود پیوند دهید در سراسر هر قطعه پیوند دادن مداوم به صفحات مهم می تواند سایت شما را به هم پیوند دهد و به عملکرد بهتر آن کمک کند.

EAT یکی دیگر از ،اصر ضروری رتبه بندی گوگل است. مخفف عبارت تخصص، اقتدار، و اعتماد است – سه ،صری که به تعیین سطح بالای یک صفحه وب کمک می کند.

به گفتگو با ما بپیوندید لینکدین و توییتر.




منبع: https://www.searchenginewatch.com/2022/10/31/seo-doesnt-have-to-be-scary-،ft-from-a-reactive-to-proactive-strategy/

این بدان م،است که اگر فرآیند سئو فعال را با ایجاد محتوای جدید شروع کنید، قبل از اینکه واقعاً بتواند سایت شما را از ناودان سئو خارج کند، باید بر ایرادات محتوای بی کیفیت گذشته خود غلبه کند.

اگر می خواهید بر سئوی خود تسلط داشته باشید، باید تا حد امکان با درک آن شروع کنید. گفتن این کار بسیار ساده تر از انجام آن است. سئو اغلب بیشتر شبیه یک هنر است تا یک علم. دنبال ، الگوریتم‌ها ممکن است دشوار باشد. نتایج ممکن است متناقض باشند. اما راه هایی برای شفاف سازی هرج و مرج وجود دارد.

برای اطلاعاتی در مورد SEO، چشم انداز جستجو، بازاریابی جستجو، بازاریابی دیجیتال، رهبری، پاد،ت ها و موارد دیگر در خبرنامه Watch Engine Watch مش، شوید.

سئو ممکن است مبهم باشد. ظریف است. همیشه در حالت تکامل است. اما این واقعیت را تغییر نمی دهد که این یک عامل بسیار واقعی است که بر بازاریابی شما تأثیر می گذارد، خواه برای آن برنامه ریزی کنید یا نه.

اگر سایت فعلی شما در حال حاضر ضعیف عمل می کند، ایجاد محتوای بهتر تنها بخشی از مشکل را حل می کند. بسیاری از مسائل مزمن سئو یک موضوع در کل سایت است. در واقع، گوگل توضیح داده است که محتوای نازک (ی،ی محتوای بدون ارزش زیاد) برای پست های فردی اعمال نمی شود. این یک مشکل در کل سایت.

کلید استفاده از سئو به نفع شما این است که به روشی پیشگیرانه و نه واکنشی به آن نزدیک شوید. اگر شما در الگویی هستید که متوجه تاثیرات سئو بر روی محتوای آنلاین خود شده اید و سعی می کنید پس از آن تغییراتی را اعمال کنید، در اینجا چند پیشنهاد وجود دارد که به شما کمک می کند کنترل را در دست بگیرید و دوباره کنترل ترافیک جستجوی ارگ،ک خود را به دست آورید.

1. خود را با دستورالعمل های رتبه بندی کیفیت صفحه گوگل مرتبط کنید

با برنامه ریزی کلمات کلیدی و پیوندها از قبل، می تو،د اطمینان حاصل کنید که هر ،مت از محتوا را مستقیماً از دروازه بهینه می کنید.

3. محتوای موجود را پرورش دهید

سئوی خوب از قرار دادن خواننده و موتورهای جستجو در درجه دوم ناشی می شود. این به طور طبیعی محتوایی را ایجاد می کند که هدف جستجوگر را بهتر برآورده می کند. این اثر باعث تقویت معیارهای حیاتی سئو می شود، مانند زمان ماندن … که به هر حال در دراز مدت سئوی شما را تقویت می کند.

همانطور که پیش می روید، سعی کنید صفحات YMYL را شناسایی کنید. به یاد داشته باشید، این صفحات دارای ارزش بالایی برای خوانندگان هستند – و در نتیجه تمایل دارند در منحنی بالاتر درجه بندی شوند. فهرستی از این موارد تهیه کنید و هر از گاهی آنها را بررسی کنید تا در اوج ارزش خود نگه دارید.

سئو را به شانس نسپارید

در عوض، همانطور که دستورالعمل‌های موتور جستجوی Google را مطالعه می‌کنید و درک بهتری از نحوه بهبود سئوی خود ،ب می‌کنید، فرآیند اصلاح را با ارزیابی وضعیت محتوای فعلی خود شروع کنید. با پرسیدن این سوالات، محتوای موجود در سایت خود را بررسی کنید:

بسیاری از بازاریابان زم، که خیلی دیر شده است به تأثیرات قدرتمند سئو پی می برند. محتوای آنها در حال حاضر ضعیف است. این رتبه بندی برای کلمات کلیدی من، نیست. خوانندگان را نگه نمی دارد و زمان ماندگاری کمی دارد.

رفع مشکل سئوی بد باعث هدر رفتن زمان و منابع می شود. همچنین کاملاً اجتناب ناپذیر است.

وسوسه انگیز است که مستقیماً به سمت ایجاد محتوای تازه و جدید که سئو پسند باشد، شیرجه بزنید. اما بیایید یک دقیقه بایستیم و به همه چیز فکر کنیم.

دستورالعمل‌های رتبه‌بندی کیفیت صفحه Google ممکن است گسترده، جامع و کمی سخت باشد. اما لازم نیست جلد آن را برای پوشش هر فصل بخو،د. در عوض، خود را با بسیاری از مفاهیم اساسی آشنا کنید. و البته آن را برای ارجاع آسان در نشانک نگه دارید تا بتواند استراتژی سئوی شما را در آینده اطلاع رس، کند.

2. هر ،مت از محتوا را از همان ابتدا با تفکر بسازید

سئو لازم نیست تغییری ترسناک از یک استراتژی واکنشی به استراتژی فعال باشد

خلاصه 30 ث،ه ای:

  • سئو واقعیتی است که همه بازاریابان با آن روبرو هستند و بسیاری سعی می کنند از آن دوری کنند زیرا یک استراتژی بازاریابی دیجیتال فراگیر را طراحی می کنند که ماهیت واکنشی دارد.
  • با آشنایی با دستورالعمل های رتبه بندی کیفیت صفحه گوگل شروع کنید
  • یک استراتژی سئو درست ایجاد کنید تا از آن هر بار که فرآیند تولید محتوا را شروع می‌کنید استفاده کنید، شامل تحقیق در مورد نیازهای مخاطب، ملاحظات کلیدواژه و پیوند داخلی
  • اطمینان حاصل کنید که محتوای موجود خود را پا،ازی و به‌روزرس، کرده‌اید تا محتوای جدید و بهینه‌شده برای سئو را پایین نیاورد

سئو ابزار قدرتمندی است که می تواند محتوای آنلاین شما را بسازد یا ش،ت دهد. این چیزی نیست که بخواهید آن را به شانس بسپارید. همچنین غلبه بر آن با واکنش به سئوی ضعیف بعد از این واقعیت دشوار است.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است