تعریف و معنی کلمه کلیدی عمومی


کلمه کلیدی عمومی چیست؟

کلمه کلیدی عمومی کلمه ای قابل جستجو است که م،ایی با دامنه نسبتاً وسیع دارد. کلمات کلیدی عمومی در کمپین های سئو و PPC به ،وان نام تجاری، محصول یا خدمات خاصی نسبت داده نمی شوند.

جستجوی کلمه کلیدی عمومی زم، اتفاق می افتد که کاربر در مرحله کشف اطلاعات کلی در مورد یک موضوع باشد. در بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)، یک کلمه کلیدی عمومی به ،وان یک کلمه کلیدی دم کوتاه نیز شناخته می شود زیرا طول آن بین 1 تا 2 کلمه است. در تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC)، یک کلمه کلیدی عمومی به ،وان یک کلمه کلیدی تطبیق گسترده نامیده می‌شود، زیرا تبلیغ می‌تواند به مخاطبان گسترده‌تری دسترسی پیدا کند، بدون اینکه عبارت کلید واژه تطابق دقیق یا تطابق جزئی را مشخص کند.

کلمات کلیدی عمومی معمولاً بیشترین حجم جستجو را دارند اما کمترین نرخ تبدیل را دارند زیرا آنها کلمات کلیدی بسیار هدفمند در SEO یا PPC نیستند.

برگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها را دانلود کنیدبرگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها را دانلود کنید

ارائه بهترین نکات سئو …

لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید

نمونه هایی از کلمات کلیدی عمومی عبارتند از:

  • آنتن ها
  • آهنگ های شاد
  • طناب بازی
  • مدیریت اموال
  • زودیاک

از واژه نامه SEO بازدید کنید

برای یافتن اصطلاحات و تعاریف بیشتر مرتبط با زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو، به واژه نامه SEO مراجعه کنید.

استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتو،د ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود به دست آورید.




منبع: https://seochatter.com/generic-keyword-definition/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است