تعریف و معنی شبکه وبلاگ خصوصی (PBN).


شبکه وبلاگ خصوصی چیست؟

شبکه وبلاگ خصوصی (یا PBN) شبکه‌ای از وب‌سایت‌ها است که برای پیوند دادن به یک سایت هدف برای بهبود رتبه‌بندی آن در موتورهای جستجو استفاده می‌شود. شبکه های وبلاگ خصوصی یک روش سئو کلاه سیاه برای ایجاد بک لینک مصنوعی و نقض دستورالعمل های موتورهای جستجو هستند.

شبکه های وبلاگ خصوصی با انتقال ارزش لینک از سایت مبدا به سایت هدف از طریق یک بک لینک کار می کنند تا اعتبار رتبه صفحه را افزایش دهند. Google PageRank الگوریتمی است که محبوبیت و اهمیت صفحات وب را بر اساس کیفیت لینک های دریافتی از سایت های شخص ثالث اندازه گیری می کند.

مزیت PBN این است که صاحب وب سایت می تواند به طور مصنوعی بک لینک های با کیفیت بالا را برای یک سایت مورد نظر بدون نیاز به تبلیغات یا تبلیغات ایجاد کند. مالک PBN همچنین متن لنگر و جریان بک لینک ها را به هر URL هدفی که می خواهد کنترل می کند.

برگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها را دانلود کنیدبرگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها را دانلود کنید

ارائه بهترین نکات سئو …

لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید

با این حال، سایت‌های PBN به ،وان یک طرح پیوند در نظر گرفته می‌شوند و اگر مشخص شود که هر دو صاحب سایت در این سیاهی مشارکت دارند، ممکن است برای سایت PBN میزبان بک‌لینک و سایت هدفی که لینک ورودی را دریافت می‌کند، جریمه‌ای برای رتبه‌بندی دستی یا الگوریتمی ایجاد کند. تکنیک سئو کلاه.

بک لینک ها به طور طبیعی بر اساس تخصص، اعتبار، اعتماد و محبوبیت وب سایت به دست می آیند. به میل خود از طریق وب سایت ها و وبلاگ های خصوصی (به ،وان مثال، یک شبکه وبلاگ خصوصی) ایجاد نمی شود.

به واژه نامه SEO مراجعه کنید

برای یافتن اصطلاحات و تعاریف بیشتر مرتبط با زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو، به واژه نامه SEO مراجعه کنید.

استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتو،د ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود به دست آورید.




منبع: https://seochatter.com/private-blog-network-definition/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است